Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2018

Παπαχρήστου Δ. Βασίλειος Αιρετός ΠΥΣΔΕ Σερρών: Το μόνο Υπουργείο που εργάζεται για εμάς χωρίς εμάς 365 ημέρες το χρόνο, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο. Κάτι σαν delivery. Στο Υπουργείο Παιδείας δε γνωρίζουν τι σημαίνει αργία.


Παπαχρήστου Δ. Βασίλειος
Αιρετός ΠΥΣΔΕ Σερρών

Το μόνο Υπουργείο που εργάζεται για εμάς χωρίς εμάς 365 ημέρες το χρόνο, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο. Κάτι σαν delivery.
Στο Υπουργείο Παιδείας δε γνωρίζουν τι σημαίνει αργία.

Είναι πασιφανές ότι το υπουργείο παιδείας και δη ο πολιτικός προΐσταμενος αυτού, που βρίσκεται μονίμως στο απυρόβλητο γιατί άραγε(;;), σε κάθε ευκαιρία θέλει να μας καταδείξει ότι εργάζεται νυχθημερόν σε αργίες και μη.

Παραμονή των Χριστουγέννων δημοσιοποιείται το νομοσχέδιο που αφορά το νέο σύστημα διορισμού των εκπαιδευτικών της αθμιας και της βθμιας εκπαίδευσης.
Η δε διαβούλευση θα ολοκληρωθεί την 4η Ιανουαρίου 2019, και για πρώτη φορά δε γίνεται στο opengov αλλά στον ιστότοπο του υπουργείου Παιδείας.
Δηλαδή, η διαβούλευση θα διαρκέσει δώδεκα ημέρες. Πόσες από αυτές τις ημέρες δεν είναι αργίες; Έξι μέρες αντιστοιχούν σε αργίες και έξι μέρες αντιστοιχούν σε εργάσιμες μέρες εντός των επίσημων αργιών των διακοπών των Χριστουγέννων.
Και τίθεται σε διαβούλευση το παρόν νομοσχέδιο όταν τα σχολεία είναι κλειστά, εν μέσω διακοπών, όταν όλοι οι ενδιαφερόμενοι, ήτοι οι αναπληρωτές, που κατά το πλείστον εργάζονται μακριά από την μόνιμη κατοικία τους έχουν επιστρέψει για να ξεκουραστούν στην οικογένειά τους.
Και γιατί ο Φαναριώτης πολιτικός μας προϊστάμενος δεν ανακοίνωσε το νομοσχέδιό του καθ’ ώ χρόνω τα σχολεία ήταν ανοικτά;
Φοβάται άραγε τις αντιδράσεις;
Φοβάται άραγε τις ζυμώσεις που θα υπάρξουν εντός των σχολικών μονάδων για το νομοσχέδιο αυτό;
Φοβάται άραγε τις αντιδράσεις από την ΟΛΜΕ την οποία δεν συνάντησε ποτέ για να συζητήσει για το θέμα αυτό;
Και εάν δεν φοβάται τίποτα από όλα αυτά και δεν υπάρχει βιασύνη για να κατατεθεί το νομοσχέδιο, αφού οι διορισμοί θα λάβουν χώρα το 2020, προς τι η πρεμούρα να κατατεθεί τούτη τη χρονική στιγμή; Αυτή είναι η δημοκρατία που πρεσβεύουν.
Και θα ήταν φρόνιμο να επισημάνουμε ότι υπάρχουν συνάδελφοι αναπληρωτές που εργάζονται επί μακρόν με το καθεστώς της ομηρίας ως αναπληρωτές. Και καταθέτουν ψυχή και στηρίζουν το ελληνικό δημόσιο σχολείο εργαζόμενοι στις εσχατιές της Ελληνικής Επικράτειας για πολλά χρόνια. Πώς άραγε αυτοί οι άνθρωποι θα μπορούσαν να συμμετείχαν σε μεταπτυχιακές σπουδές; πού θα έβρισκαν τα χρήματα για να συμμετάσχουν σε μετεκπαιδευτικά προγράμματα σπουδών όταν οι μισθοί που λαμβάνουν είναι ψίχουλα και με αυτά πρέπει να συντηρήσουν τον εαυτό τους στην καλύτερη περίπτωση και στη χειρότερη την οικογένειά τους, σύζυγο παιδιά, και ίσως γονείς; Να συντηρήσουν δύο ή τρία σπίτια;
Και αν οι συνάδελφοι αναπληρωτές δεν έτρεχαν στις εσχατιές αυτές για να λειτουργήσουν τα Ελληνικά Δημόσια Σχολεία αλλά αντιθέτως επένδυαν το χρόνο τους και το χρήμα τους σε μεταπτυχιακές σπουδές πώς θα λειτουργούσαν τα σχολεία αυτά;
Και μιλάμε για ίσες ευκαιρίες, και μιλάμε για ισότητα και μιλάμε για την κατάργηση των ανισοτήτων.
Αυτό είναι το ευχαριστώ της Ελληνικής Πολιτείας προς τους ανθρώπους αυτούς. Τους πετά ως στημένες λεμονόκουπες. Δοξάστε τους!!!
Και βεβαίως πάντα υπάρχει μέριμνα για τους Έλληνες Πολίτες. Τα πάντα εδώ και χρόνια ήταν γνωστά. Από όταν ανέλαβε την εξουσία η παρούσα πολιτική ηγεσία γνωρίζαμε εξ αρχής τον νέο τρόπο διορισμού. Ήταν γνωστό τοις πάσι. Άρα τι άδικα στεναχωριόμαστε. Η διαφάνεια σε όλη της την έκταση. Όλοι λοιπόν γνώριζαν, ακόμη και οι πέτρες, για αυτόν τον νέο τρόπο. Σα δεν ντρέπονται που μας κοροϊδεύουν. Θεωρούν ότι μπορούν να λένε οτιδήποτε και ο κόσμος να τα αποδέχεται.
Ας το γνώριζε η εκπαιδευτική κοινότητα εξ αρχής, αμά τη αναλήψει των καθηκόντων της από την παρούσα πολιτική ηγεσία για τον τρόπο διορισμού. Γιατί τώρα και όχι στην αρχή;
Δηλαδή δεν υπήρχε προγραμματισμός, Άρα και αυτοί στο κασίδι του κεφάλι μαθαίνουν ή προγραμματίζουν με βάση το τι τους λένε οι “θεσμοί” ή το τι επιδιώκουν αναφορικά με τις εκλογές οψέποτε διενεργηθούν. Τόσο πολύ τιμούν και εκτιμούν τους Έλληνες πολίτες, τους αναπληρωτές και την εκπαιδευτική κοινότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου