Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2018

Θ. ΤΣΟΥΧΛΟΣ ΤΑΜΙΑΣ ΤΗΣ Ο.Λ.Μ.Ε. ΚΑΙ ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ Δ.Α.Κ.Ε. ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ : ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ


Περιοδεία στη Δυτική Μακεδονία
 

   Με στόχο την ενημέρωση των συναδέλφων για τις διεκδικήσεις  του κλάδου ο Ταμίας της Ο.Λ.Μ.Ε. και Γεν. Γραμματέας της  Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Θ. Τσούχλος πραγματοποίησε περιοδεία στις περιοχές: Άργος Ορεστικό-Καστοριά-Φλώρινα-Αμύνταιο-Φιλώτα-Κοζάνη-Πτολεμαΐδα-Γρεβενά και επισκέφθηκε 19  ημερήσιες-εσπερινές σχολικές μονάδες. Μέσα από το διάλογο με τους συλλόγους διδασκόντων διαπιστώθηκε η έκδηλη ανησυχία και ο προβληματισμός των συναδέλφων για τη(ν):
1.       Επιτακτική ανάγκη αύξησης των μισθών μας, οι οποίοι συνεχώς διολισθαίνουν και επαναφορά των δώρων και του επιδόματος αδείας.

2.       Άμεση κατάργηση του νόμου Κατρούγκαλου που μας εξαθλιώνει συνταξιοδοτικά
3.       Συνταξιοδότησή μας στα 60 με 30 έτη προϋπηρεσίας και όχι στο εξοντωτικό όριο των 67 ετών.
4.       Κάλυψη όλων των κενών με μόνιμους διορισμούς τόσο στην Ειδική, όσο και στη Γενική Εκπαίδευση.
5.       Αντιμετώπιση και επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι αναπληρωτές, αλλά και οι μόνιμοι σε θέματα στέγασης, σίτισης και μετακίνησης.
6.       Τεράστια πίεση που υφιστάμεθα από:
Α) Την αύξηση του ωραρίου μας.
Β) Τις διοικητικές και άλλες μη εκπαιδευτικές αρμοδιότητες που μας ανατίθενται.
Γ) Τα υπερμεγέθη τμήματα.
Δ) Τη μετακίνηση σε περισσότερα από δύο σχολεία.
Ε) Τις τρίτες αναθέσεις.
Στ) Την έλλειψη παντελούς επιμόρφωσης.
7.       Τεράστια αναστάτωση που προκαλούν στις οικογένειές μας οι ελαχιστότατες μεταθέσεις, η απόρριψη αιτήσεων απόσπασης και η μη αποδοχή από το Υπουργείο της συνυπηρέτησης των εκπαιδευτικών, έστω και στη θεωρούμενη  ως πλέον δύσκολη περιοχή. 
8.       Νέα αναμοριοδότηση που οδηγεί έντεχνα  στην κατάργηση πολλών μεσαίων-μικρών ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ.
9.       Μη έγκριση σημαντικότατου αριθμού ολιγομελών τμημάτων.
10.   Αναβάθμιση του Λυκείου και την άμεση απόσυρση των προτάσεων του Υπουργού για το νέο Λύκειο και την πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
11.   Κυβερνητική αμφισβήτηση των Καθηγητικών Σχολών και των Παιδαγωγικών δυνατοτήτων μας.
12.   Απομείωση του Γυμνασίου, την μείωση των μαθημάτων Γενικής Παιδείας στο Λύκειο, την υποβάθμιση ή και εξαφάνιση συγκεκριμένων μαθημάτων και την φροντιστηριοποίηση της τρίτης τάξης.
  Παράλληλα το μέλος του Προεδρείου της Ομοσπονδίας συμμετείχε στη Γ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε.  Κοζάνης όπου ανέπτυξε το διεκδικητικό πλαίσιο αιτημάτων και το προτεινόμενο πρόγραμμα δράσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου