Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2018

Σχολική Σύμβουλος προς εκπαιδευτικούς: Ο αποκλεισμός μου επειδή δεν υπήρχε υπογραφή στην υπεύθυνη δήλωση δε σημαίνει για μένα αποχαιρετισμό από σας.

Αγαπητοί μου κ. κ. Διευθυντές/ντριες των σχολείων της Δ.Δ.Ε. της Π.Ε. Δράμας,
Καλοί μου συνάδελφοι,
Μετά τη λήξη της θητείας των σχολικών συμβούλων με την από 15/10/2018, διαπιστωτική πράξη του υπουργού με αριθμό Φ.351.1/49/167596/Ε3: «Παύση της λειτουργίας υπηρεσιών και οργανικών μονάδων και έναρξη της πλήρους λειτουργίας των Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.)», θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την έντεκα ετών συνεργασία μας.
Σας ευχαριστώ όλους και όλες για την υποδοχή  που μου είχατε  επιφυλάξει  όταν  παρουσιάστηκα στη νέα  μου θέση, για όσα μου μάθατε αυτά τα χρόνια που υπηρέτησα στη Δράμα.

Σας ευχαριστώ για την ευγένεια με την οποία με υποδεχόσασταν στα σχολεία.
Σας ευχαριστώ για την προθυμία σας να συμμετέχετε είτε ως εισηγητές είτε ως ακροατές στις συναντήσεις μας.
Αλήθεια, για πολύ καιρό μου προκαλούσε ευχάριστη έκπληξη η συνεχής και συνήθως μαζική παρουσία σας ασχέτως καιρικών ή άλλων συνθηκών στις παιδαγωγικές ή διδακτικές συγκεντρώσεις μας.
Έλεγα συχνά ότι σε θέσεις ευθύνης δεν είμαστε για πάντα.
Επέστρεψα, λοιπόν, στην τάξη, από όπου, άλλωστε, ξεκίνησα.
Ο αποκλεισμός μου από τη διαδικασία επιλογής συντονιστών εκπαιδευτικού έργου, επειδή δεν υπήρχε υπογραφή στην υπεύθυνη δήλωση δε σημαίνει για μένα αποχαιρετισμό από σας.
Ευχαριστώ, ακόμη, όλους τους κ. κ. Διευθυντές/τριες και τους συναδέλφους των σχολείων της Δ.Δ.Ε. της Π.Ε. Καβάλας, των οποίων η παιδαγωγική και επιστημονική ευθύνη μου είχε ανατεθεί από το 2016.
Σας χαιρετώ, καλοί μου συνάδελφοι, αλλά δε σας αποχαιρετώ.
Εξάλλου, για όποιον θέλει, μας περιμένει και φέτος «Μια μέρα με το Γαλέριο στη ρωμαϊκή Θεσσαλονίκη» στις 15/12.Αυτό θα είναι το θέμα της φετινής μας εκπαιδευτικής επίσκεψης (για συναδέλφους) στη Θεσσαλονίκη και αποτελεί συνέχεια των προηγούμενων επισκέψεών μας, στη Θεσσαλονίκη:
Οι βίλες της εξοχής και τα μυστικά τους,
Αναζητώντας τις «Μαγεμένες»,
Προσκεκλημένοι σε βυζαντινό γάμο,
Στα βήματα του Σουλεϊμάν του Μεγαλοπρεπούς.
Μπορείτε να δηλώσετε τη συμμετοχή σας στην ηλεκτρονική μου διεύθυνση: christinavamvouri@gmail.com, μέχρι την Κυριακή, 25/11/2018.
Να είστε καλά και
Καλή συνέχεια στο έργο σας
Χριστίνα Βαμβούρη
Τ. Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου