Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2018

Ταταρίδης Ιωάννης Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ86) Υποψήφιος αιρετός στο ΠΥΣΔΕ Έβρου με το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ


Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018
Από τις 9 το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα
Εκλογές για την ανάδειξη αιρετών μελών στα υπηρεσιακά συμβούλια
(Π.Υ.Σ.Δ.Ε., Α.Π.Υ.Σ.Δ.Ε., Κ.Υ.Σ.Δ.Ε.)

Ταταρίδης Ιωάννης
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ86)
Υποψήφιος αιρετός στο ΠΥΣΔΕ Έβρου
με το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ
Αγαπητή/έ συνάδελφε,
Με την επιστολή μου αυτή θα ήθελα να σε ενημερώσω για την υποψηφιότητά μου ως αιρετό μέλος του ΠΥΣΔΕ Έβρου στις αρχαιρεσίες που θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018*.

Σίγουρα πρόκειται για μια θέση υψηλής ευθύνης με πολλές αρμοδιότητες, τις οποίες όμως γνωρίζω πολύ καλά και θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να ανταπεξέλθω, στηριζόμενος στην εμπειρία που αποκόμισα από τη συμμετοχή μου στο συμβούλιο και έχοντας στο μυαλό μου κάποιες βασικές αρχές:
Ø Πλήρη διαφάνεια στα πεπραγμένα του ΠΥΣΔΕ και άμεση ενημέρωση όλων των συναδέλφων για τις αποφάσεις που λαμβάνονται στο συμβούλιο (εκτός από την ενημέρωση μέσω της ιστοσελίδας http://pysdeevroy.blogspot.com,  σε τακτά χρονικά διαστήματα στέλνω ενημερωτικά e-mail σε λίστα αποδεκτών με περίπου 300 συναδέλφους. Όποιος επιθυμεί να προστεθεί η διεύθυνσή του στη λίστα, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου).
Ø Απόλυτη δικαιοσύνη και ισότητα για όλους τους συναδέλφους, χωρίς διακρίσεις.
Συνάδελφε, ως υποψήφιος αιρετός του ΠΥΣΔΕ, ζητώ με την ψήφο σου να μου δώσεις τη δυνατότητα να συνεχίσω τον αγώνα για αξιοκρατία, διαφάνεια και δικαιοσύνη, μαχόμενος, όπως και κατά τη διετία που πέρασε, με υπευθυνότητα, συνέπεια και ευαισθησία στο πλευρό όλων των συναδέλφων.
Γι’ αυτό και ζητώ τη βοήθεια και τη στήριξή σου, όχι μόνο με την ψήφο σου, αλλά και με την κριτική σου, ώστε σε όλες τις συνεδριάσεις του ΠΥΣΔΕ, η παρουσία μου εκεί να αντιπροσωπεύει εσένα και να εκφράζει όλους τους συναδέλφους.
                                                                                              Με εκτίμηση
                                                                                         Ταταρίδης Γιάννης
ΣΗΜEΙΩΣΗ: *Οι κάλπες θα είναι ανοιχτές από τις 9 το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα σε τρία εκλογικά κέντρα:
1ο ΓΕΛ Αλεξανδρούπολης,  2ο ΓΕΛ Ορεστιάδας, ΓΕΛ Σαμοθράκης.
Σε κάθε ψηφοδέλτιο (λευκό για το ΠΥΣΔΕ, πράσινο για το ΑΠΥΣΔΕ, γαλάζιο για το ΚΥΣΔΕ) μπορούν να μπουν μέχρι 2 σταυροί.


Στοιχεία επικοινωνίας: e-mail: tataridis@tee.gr, τηλέφωνο: 6939444034
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου