Μετά την κατανομή των μαθητών στα σχολεία
προτίμησής τους από την πλατφόρμα e-epal, δεν υπάρχει δυνατότητα
διαγραφής των δηλώσεων από τους μαθητές ή κηδεμόνες.
Για τις δηλώσεις προτίμησης, στις οποίες
κατά περίπτωση συμπληρώθηκαν λάθος στοιχεία, δίνεται η δυνατότητα στους
διευθυντές των σχολικών μονάδων να διαγράψουν αιτήσεις μαθητών που έχουν
κατανεμηθεί στο σχολείο τους.
Οι διευθυντές των σχολικών μονάδων
λαμβάνουν από τον ενήλικο μαθητή ή κηδεμόνα που αιτείται τη διαγραφή της
δήλωσης, σχετική αίτηση-εξουσιοδότηση διαγραφής και την πρωτοκολλούν.
Στην αίτηση – εξουσιοδότηση διαγραφής αναγράφεται ο αριθμός δήλωσης της
αρχικής ηλεκτρονικής δήλωσης.
Οι διευθυντές συνδέονται στην πλατφόρμα
e-epal με τους κωδικούς ΠΣΔ (myshcool) του σχολείου τους και διαγράφουν
τις εν λόγω δηλώσεις προτίμησης μαθητών που έχουν κατανεμηθεί στο
σχολείο τους. Η διαγραφή της δήλωσης είναι οριστική από το ηλεκτρονικό
σύστημα. Κατόπιν, ο αιτών μπορεί να υποβάλει τη νέα ορθή δήλωση
προτίμησης.
Οι νέες δηλώσεις προτίμησης θα
συμπεριληφθούν στην Β’ περίοδο κατανομής οπότε θα φανούν στο σχολείο
επιλογής τους μετά τις 7 Ιουλίου 2017.
Παρακαλούμε να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί με τις διαγραφές των δηλώσεων προτίμησης των μαθητών.
Σημείωση: Η παραπάνω δυνατότητα θα ενεργοποιηθεί εντός της ημέρας
Διεύθυνση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου