Ανεξαρτήτως των επιχειρημάτων της κάθε πλευράς με την ΟΛΜΕ να έχει στυλώσει τα πόδια και το υπουργείο να μην μπορεί να πείσει ότι δεν θα γίνουν απολύσεις τίποτε δεν είναι σίγουρα για τη νέα σχολική χρονιά.
Κυριακή 25 Αυγούστου 2013
Μεγάλη μπουκιά φάε…
Ανεξαρτήτως των επιχειρημάτων της κάθε πλευράς με την ΟΛΜΕ να έχει στυλώσει τα πόδια και το υπουργείο να μην μπορεί να πείσει ότι δεν θα γίνουν απολύσεις τίποτε δεν είναι σίγουρα για τη νέα σχολική χρονιά.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου