Μετά τις δοκιμές ήρθε η ώρα των γυρισμάτων - Εκατοντάδες κάτοικοι
καταχειροκρότησαν τον οδηγό και κατέγραψαν τις εικόνες με τα κινητά τους
τηλέφωνα - Δείτε το βίντεο...
Πρόκειται για το πρωτότυπο αυτοκίνητο ιδιοκτησίας του μηχανικού κ. Κορρέ το οποίο μεταφέρθηκε στην Πάτρα για τις ανάγκες γυρισμάτων ενός βίντεο. Ανέβηκε τις
σκάλες της Αγίου Νικολάου και μάλιστα δεκάδες άτομα παρακολούθησαν την προσπάθειά του...
Είχαν προηγηθεί τις προηγούμενες μέρες τα δοκιμαστικά που επίσης συγκέντρωσαν πλήθος κόσμου. Το διθέσιο πρωτότυπο έχει μήκος 3.920 χλστ, πλάτος 1.960 χλστ, ύψος 1.250 χλστ και μεταξόνιο 2.560 χλστ., χωρίς όμως να αποκλείεται στο μέλλον να χρησιμοποιηθεί ένα μεγαλύτερο σασί ώστε να προστεθούν και δύο πίσω θέσεις.
Ζυγίζει 1.600 κιλά και φορά τον LS7 7.0-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα της Corvette Z06 απόδοσης 505 ίππων, κάτι που του δίνει τη δυνατότητα να επιταγχύνει στα 0-100 χλμ/ώρα μέσα σε 3,8 δευτερόλεπτα ενώ έχει τελική ταχύτητα 300 χλμ/ώρα.
Η κίνηση μπορεί να σταλθεί σε όλους τους τροχούς, ενώ υπάρχει η επιλογή η δύναμη του κινητήρα να στέλνετε μόνο στο πίσω άξονα. Διαθέτει τρία διαφορικά με κεντρικό κλείδωμα, με τη ροπή να στέλνεται σε αναλογία 33 % / 67 % για τον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα, με τη συγκεκριμένη αναλογία να επιλέγεται καθώς θεωρήθηκε η βέλτιστη ώστε να περιορίζεται στο ελάχιστο η υποστροφή.
Πρόκειται για το πρωτότυπο αυτοκίνητο ιδιοκτησίας του μηχανικού κ. Κορρέ το οποίο μεταφέρθηκε στην Πάτρα για τις ανάγκες γυρισμάτων ενός βίντεο. Ανέβηκε τις
σκάλες της Αγίου Νικολάου και μάλιστα δεκάδες άτομα παρακολούθησαν την προσπάθειά του...
Είχαν προηγηθεί τις προηγούμενες μέρες τα δοκιμαστικά που επίσης συγκέντρωσαν πλήθος κόσμου. Το διθέσιο πρωτότυπο έχει μήκος 3.920 χλστ, πλάτος 1.960 χλστ, ύψος 1.250 χλστ και μεταξόνιο 2.560 χλστ., χωρίς όμως να αποκλείεται στο μέλλον να χρησιμοποιηθεί ένα μεγαλύτερο σασί ώστε να προστεθούν και δύο πίσω θέσεις.
Ζυγίζει 1.600 κιλά και φορά τον LS7 7.0-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα της Corvette Z06 απόδοσης 505 ίππων, κάτι που του δίνει τη δυνατότητα να επιταγχύνει στα 0-100 χλμ/ώρα μέσα σε 3,8 δευτερόλεπτα ενώ έχει τελική ταχύτητα 300 χλμ/ώρα.
Η κίνηση μπορεί να σταλθεί σε όλους τους τροχούς, ενώ υπάρχει η επιλογή η δύναμη του κινητήρα να στέλνετε μόνο στο πίσω άξονα. Διαθέτει τρία διαφορικά με κεντρικό κλείδωμα, με τη ροπή να στέλνεται σε αναλογία 33 % / 67 % για τον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα, με τη συγκεκριμένη αναλογία να επιλέγεται καθώς θεωρήθηκε η βέλτιστη ώστε να περιορίζεται στο ελάχιστο η υποστροφή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου