Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

ΔΟΘΗΚΕ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ Η ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ «ΡΑΒΕ – ΞΗΛΩΝΕ»

Μετά από ολιγωρίες και υπαναχωρήσεις, δόθηκε τελικά στη δημοσιότητα το σχέδιο νόμου για την «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές Διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων» που θα κατατεθεί στη Βουλή για ψήφιση.
Η καθυστέρηση στη δημοσιοποίησή του, είναι ενδεικτική του «ράβε – ξήλωνε» που συνέβη τις τελευταίες ημέρες κάτω και από την πίεση Ενώσεων και φορέων σχετικά με το ωρολόγιο πρόγραμμα.
Σε μία πρώτη ανάγνωση ενδιαφέρον στοιχείο αποτελεί ότι το μάθημα της Πληροφορικής, είναι επιλογής στην Α Λυκείου, Γενικής Παιδείας στη Β (Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ, μία (1) ώρα, η οποία αφαιρείται από τη συνθετική εργασία project, το οποίο έτσι θα διδάσκεται μόνον μία ώρα την εβδομάδα) και στη Γ Λυκείου 2 ώρες. Το πρόγραμμα της τελευταίας τάξης έτσι, αυξάνεται από 32 σε 34
ώρες εβδομαδιαίως.
Το μάθημα δεν θα είναι πανελλαδικά εξεταζόμενο…
Μία σημαντική επίσης αλλαγή σε ότι αφορά το Γενικό Λύκειο, είναι ότι στην Α Λυκείου:
«Απαραίτητη προϋπόθεση για την προαγωγή του μαθητή αποτελεί: α) η επίτευξη γενικού βαθμού ίσου ή ανώτερου του δέκα (10) και β) Μ.Ο προφορικής και γραπτής βαθμολογίας κατά διακριτό γνωστικό αντικείμενο των μαθημάτων: Ελληνικής γλώσσας, Μαθηματικών τουλάχιστον δέκα (10) και τουλάχιστον οκτώ (08) σε καθένα από τα υπόλοιπα μαθήματα. Όταν μαθητής δεν πληροί τις προϋποθέσεις α και β του προηγούμενου εδαφίου επαναλαμβάνει τη φοίτηση, ενώ όταν δεν πληροί την προϋπόθεση β του προηγούμενου εδαφίου, κατά διακριτό ή διακριτά γνωστικά αντικείμενα μαθημάτων ή στα υπόλοιπα μαθήματα, παραπέμπεται σε επανεξέταση σ’ αυτό ή σ΄ αυτά και προάγεται ή επαναλαμβάνει τη φοίτηση κατά τα οριζόμενα ως άνω.»
Στη Β Λυκείου:
«Απαραίτητη προϋπόθεση για την προαγωγή του μαθητή αποτελεί: α) η επίτευξη γενικού βαθμού ίσου ή ανώτερου του δέκα (10) και β) Μ.Ο προφορικής και γραπτής βαθμολογίας κατά διακριτό γνωστικό αντικείμενο των μαθημάτων: Ελληνικής γλώσσας, Μαθηματικών και των μαθημάτων ομάδας προσανατολισμού τουλάχιστον δέκα (10) και τουλάχιστον οκτώ (08) σε καθένα από τα υπόλοιπα μαθήματα. Όταν μαθητής δεν πληροί τις προϋποθέσεις α και β του προηγούμενου εδαφίου επαναλαμβάνει τη φοίτηση, ενώ όταν δεν πληροί την προϋπόθεση β του προηγούμενου εδαφίου κατά διακριτό ή διακριτά γνωστικά αντικείμενα μαθημάτων ή μαθήματα προσανατολισμού ή υπόλοιπα μαθήματα παραπέμπεται σε επανεξέταση σ’ αυτό ή αυτά και προάγεται ή επαναλαμβάνει τη φοίτηση κατά τα οριζόμενα ως άνω.»
Στη Γ Λυκείου:
«Απαραίτητη προϋπόθεση για την προαγωγή του μαθητή αποτελεί: α) η επίτευξη γενικού βαθμού ίσου ή ανώτερου του δέκα (10) και β) Μ.Ο προφορικής και γραπτής βαθμολογίας των μαθημάτων: Νέας Ελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας και καθενός από τα μαθήματα της επιλεγείσας Ομάδας Προσανατολισμού τουλάχιστον δέκα (10) και τουλάχιστον οκτώ (08) σε καθένα από τα υπόλοιπα μαθήματα. Όταν μαθητής δεν πληροί τις προϋποθέσεις α και β του προηγούμενου εδαφίου επαναλαμβάνει τη φοίτηση, ενώ όταν δεν πληροί την προϋπόθεση β του προηγούμενου εδαφίου, κατά μάθημα, παραπέμπεται σε επανεξέταση σ’ αυτό ή αυτά και απολύεται ή επαναλαμβάνει τη φοίτηση κατά τα οριζόμενα ως άνω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου