Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Σε εξέλιξη η καταγραφή κενών και η διαδικασία αποσπάσεων – Στόχος η ολοκλήρωση έως τα τέλη Ιουνίου

 

Παράταση δόθηκε εκ νέου στην προθεσμία καταχώρισης των λειτουργικών κενών και πλεονασμάτων, σύμφωνα με πρόσφατο έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο διαβιβάστηκε στις αρμόδιες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης στις 23 Ιουνίου.

Η διαδικασία καταγραφής από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ολοκληρώθηκε στις 24 Ιουνίου και ώρα 15:00, ενώ οι Περιφερειακές Διευθύνσεις αναμένεται να ολοκληρώσουν την αντίστοιχη επεξεργασία των στοιχείων στις 25 Ιουνίου.

Με την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρξουν περαιτέρω καθυστερήσεις, η συνολική αποτύπωση των αναγκών εκτιμάται ότι θα είναι διαθέσιμη έως τις 26 Ιουνίου ή το αργότερο έως τις 29 Ιουνίου.

Η μέχρι τώρα προετοιμασία από τις υπηρεσίες και το ΚΥΣΔΕ, σε συνδυασμό με τις ενέργειες που βρίσκονται σε εξέλιξη, επιτρέπουν τη διατήρηση του στόχου για ολοκλήρωση των αποσπάσεων εκπαιδευτικών από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ, καθώς και στις δομές της Ειδικής Αγωγής και στα ΚΕΔΑΣΥ, έως τις 30 Ιουνίου.

Σημειώνεται ότι η διαδικασία των αποσπάσεων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση εξαρτάται χρονικά από την αντίστοιχη διαδικασία στην Πρωτοβάθμια, καθώς προηγείται η καταγραφή των αναγκών σε κοινές ειδικότητες.

Για τον λόγο αυτό, ιδιαίτερη σημασία αποδίδεται στην τήρηση του προγραμματισμού για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, όπου οι αποσπάσεις αναμένεται να ανακοινωθούν στις 29 Ιουνίου, ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή συνέχιση των διαδικασιών και στη Δευτεροβάθμια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου