ΘΕΜΑ: «Ανακλήσεις αποσπάσεων εκπαιδευτικών Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης σε Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να οριστούν ως Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΣΕΠ) σε Κέντρα ή/και δομές Φιλοξενίας Προσφύγων για το σχολικό έτος 2022-2023»
Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 16 περ. Γ΄ παρ. 6 του Ν. 1566/1985 (ΦΕΚ 167Α').
2. Τις διατάξεις του άρθρου 6 παρ. 6 του Ν. 2740/1999 (ΦΕΚ 186Α΄).
3. Τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 29 περ. ι’ τελευταίο εδάφιο του Ν. 2817/2000 (ΦΕΚ 78Α΄).
4. Τις διατάξεις του άρθρου 31 παρ. 1, 2 και 6 του Ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71Α΄).
5. Τις διατάξεις του άρθρου 19 παρ.1 περ. κβ’ του Ν. 4440/2016 (ΦΕΚ 224Α΄), όπως προστέθηκε με το άρθρο 3 παρ.1 του Ν. 4473/2017 (ΦΕΚ 78Α΄)
6. Τα άρθρα 77, 78 και 83 του Ν. 4547/2018 (ΦΕΚ 102Α’).
7. Τις διατάξεις της παρ. 17 του άρθρου 19 του Ν. 4692/2020 (ΦΕΚ 111Α’), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 του άρθρου ενενηκοστού τέταρτου του Ν. 4812/2021 (ΦΕΚ 110Α’).
8. Το Π.Δ. 18/2018 (ΦΕΚ 31Α΄) «Οργανισμός Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων».
9. To Π.Δ. 81/2019 (ΦΕΚ 119Α΄) «Σύσταση, συγχώνευση, μετονομασία και κατάργηση Υπουργείων και καθορισμός των αρμοδιοτήτων τους – Μεταφορά υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων».
10. To Π.Δ. 83/2019 (ΦΕΚ 121Α΄) «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών».
11. Το Π.Δ. 84/2019 (ΦΕΚ 123Α΄) «Σύσταση και κατάργηση Γενικών Γραμματειών και Ειδικών Γραμματειών/ Ενιαίων Διοικητικών Τομέων Υπουργείων».
12. Την με αρ. 139654/ΓΔ4/23-08-2017 (ΦΕΚ 2985Β΄) Κ.Υ.Α. με θέμα «Οργάνωση, λειτουργία, συντονισμός και πρόγραμμα εκπαίδευσης των Δομών Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (Δ.Υ.Ε.Π.), κριτήρια και διαδικασία στελέχωσης των εν λόγω δομών».
13. Την υπ’ αριθμ. 38346/E2/04-04-2022 (ΑΔΑ: ΨΑΡΝ46ΜΤΛΗ-ΠΣΝ) πρόσκληση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων σε υπηρεσίες και φορείς αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για το σχολικό έτος 2022-23.
14. Την υπ’ αριθμ. 82235/Ε2/05-07-2022 Υ.Α. αποσπάσεων εκπαιδευτικών Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης σε Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να οριστούν ως Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΣΕΠ) σε Κέντρα ή/και δομές Φιλοξενίας για το σχολικό έτος 2022-2023.
15. Το από 19-07-2022 μήνυμα ηλεκτρον.ταχ/μείου με την εισήγηση του Αυτοτελούς Τμήματος Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης Προσφύγων.
16. Τις αιτήσεις των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών.
Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε
Ανακαλούμε την υπ’αριθμ. 82235/Ε2/05-07-2022 Υ.Α. μόνο κατά το μέρος που αφορά στην απόσπαση των παρακάτω εκπαιδευτικών:
Α) Εκπαιδευτικοί Α/θμιας Εκπαίδευσης:
Α/Α |
Α.Μ. |
ΕΠΩΝΥΜΟ |
ΟΝΟΜΑ |
ΚΛ. |
ΔΠΕ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ |
ΠΔΕ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ |
ΚΕΝΤΡΟ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ |
1 |
600448 |
ΧΡΥΣΑΦΗ |
ΜΑΡΙΑ |
ΠΕ70 |
Π.Ε ΣΕΡΡΩΝ |
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ |
ΣΕΡΡΕΣ |
2 |
587281 |
ΤΡΑΜΠΟΥΛΗΣ |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΠΕ60 |
Π.Ε ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ |
ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ |
ΚΥΤ ΛΕΡΟΣ |
3 |
707611 |
ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΕΛΗ |
ΜΑΡΙΑ-ΙΖΑΜΠΕΛΑ |
ΠΕ70 |
Π.Ε Α’ ΑΘΗΝΑΣ |
ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ |
ΚΟΥΤΣΟΧΕΡΟ |
Β) Εκπαιδευτικοί Β/θμιας Εκπαίδευσης:
Α/Α |
Α.Μ. |
ΕΠΩΝΥΜΟ |
ΟΝΟΜΑ |
ΚΛ. |
ΔΔΕ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ |
ΠΔΕ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ |
ΚΕΝΤΡΟ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ |
1 |
200297 |
ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ |
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ |
ΠΕ86 |
Δ.Ε. ΑΘΗΝΑΣ Β΄ |
ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ |
ΚΥΛΛΗΝΗ (ΑΝΔΡΑΒΙΔΑ) |
2 |
201090 |
ΛΙΑΣΚΟΠΟΥΛΟΥ |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
ΠΕ01 |
Δ.Ε. ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ |
ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ |
ΔΟΜΕΣ ΑΣΤΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ - ΚΑΡΔΙΤΣΑ |
3 |
224474 |
ΜΠΑΚΑ |
ΝΕΚΤΑΡΙΑ-ΧΡΙΣΤΙΝΑ |
ΠΕ07 |
Δ.Ε. ΖΑΚΥΝΘΟΥ |
ΑΤΤΙΚΗΣ |
ΕΛΕΥΣΙΝΑ |
4 |
193213 |
ΠΡΕΒΕΖΑΝΟΥ |
ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ |
ΠΕ02 |
Δ.Ε. ΑΘΗΝΑΣ Δ΄ |
ΑΤΤΙΚΗΣ |
ΔΟΜΕΣ ΑΣΤΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ Δ ΑΘΗΝΑΣ |
5 |
227640 |
ΣΙΩΤΗ |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
ΠΕ05 |
Δ.Ε. ΚΑΒΑΛΑΣ |
ΑΜΘ |
ΚΑΒΑΛΑ |
6 |
197531 |
ΤΖΙΑΒΑ |
ΕΥΓΕΝΙΑ |
ΠΕ02 |
Δ.Ε. ΑΘΗΝΑΣ Α΄ |
ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ |
ΔΟΜΕΣ ΑΣΤΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ ΠΑΤΡΑ |
7 |
182866 |
ΤΣΑΜΗ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ |
ΠΕ06 |
Δ.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ |
ΣΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ |
ΟΙΝΟΦΥΤΑ |
Οι αρμόδιοι Διευθυντές Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης παρακαλούνται να ενημερώσουν τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς.
Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΝΙΚΗ ΚΕΡΑΜΕΩΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου