Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2021

Γενικές οδηγίες – προτάσεις του ΙΕΠ με την έναρξη του σχολικού έτους 2021-2022

 

Προτείνεται να διατεθούν έως 4 εβδομάδες για την κάλυψη ενδεχόμενων μαθησιακών κενών

Έγγραφο 121671/Δ2/28-09-2021 του Υπουργείου Παιδείας Στην αρχή του σχολικού έτους 2021-2022, σύμφωνα πάντοτε με την κρίση του εκπαιδευτικού, προτείνεται να δοθεί έμφαση στα ακόλουθα:

Επιλογή, κατά την έναρξη των μαθημάτων, δραστηριοτήτων που διευκολύνουν τη διάγνωση της μαθησιακής κατάστασης, δηλαδή των γνώσεων και δεξιοτήτων των μαθητών καθώς και της ύπαρξης ενδεχόμενων μαθησιακών κενών.

Αξιοποίηση – κατά την έναρξη του σχολικού έτους – ενός χρονικού διαστήματος, έως 4 εβδομάδων, για την κάλυψη ενδεχόμενων μαθησιακών κενών και τη σύνδεση της μαθησιακής διαδικασίας με τη διδακτέα ύλη του τρέχοντος σχολικού έτους.

Επιλογή, ως επί το πλείστον, δραστηριοτήτων που επικεντρώνουν και ενθαρρύνουν την εμπλοκή και ενεργό συμμετοχή των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία.

Ιδιαίτερη μέριμνα, τόσο κατά τη διαγνωστική όσο και κατά την ανακεφαλαιωτική διαδικασία, για τους μαθητές που κατά την έναρξη του τρέχοντος σχολικού έτους μεταβαίνουν στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα ή στην τάξη ολοκλήρωσης των εγκύκλιων σπουδών τους, ώστε να προετοιμαστούν για τις διαδικασίες που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν κατά το τρέχον διδακτικό έτος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου