«Ναι, τα σχολεία ανοίγουν στις 14 Σεπτεμβρίου με βάση τα στοιχεία που έχουμε σήμερα και όπως έχουμε συναποφασίσει με την ομάδα των επιστημόνων», ανέφερε η Νίκη Κεραμέως, μιλώντας σήμερα (02/09) στην ΕΡΤ και πρόσθεσε: «Και τα νηπιαγωγεία ανοίγουν στις 14 Σεπτεμβρίου».
Η υπουργός Παιδείας απάντησε σε ερωτήματα πολιτών σχετικά με το άσθμα και τη χρήση μάσκας, πώς θα τη συνηθίσουν τα παιδιά στο προνήπιο ενώ έκανε λόγο και για περισσότερα τμήματα με στόχο την «αραίωση» στις τάξεις.
«Είναι θέμα συνήθειας η τήρηση του μέτρου της μάσκας και είναι εντυπωσιακή η προσαρμοστικότητα των παιδιών», τόνισε η κ. Κεραμέως και συμπλήρωσε ότι είναι «αυτονόητο ως μέτρο προστασίας όπως η χρήση ζώνης ασφαλείας στο αυτοκίνητο».
«Για παιδιά με άσθμα η Επιτροπή των Λοιμωξιολόγων έχει δώσει λίστα συγκεκριμένων παθήσεων που δεν συνιστάται η χρήση μάσκας και επίσης υπάρχει λίστα με ομάδες αυξημένου κινδύνου», συμπλήρωσε η υπουργός Παιδείας.
Η υπουργός, έδωσε διευκρινίσεις σχετικά με τον αγιασμό. «Θα γίνεται ανα τάξη και σε εξωτερικό χώρο, προκειμένου να αποφευχθεί ο συγχρωτισμός», εξήγησε.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ανέφερε ότι ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ είπε χθες οτι ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για τις μάσκες και έγιναν 91 προσφορές.
Επίσης, ξεκαθάρισε ότι αν ο γονιός έχει Covid-19 φυσικά και ο μαθητής μπορεί να απουσιάζει.
Για τους αναπληρωτές καθηγητές είπε ότι θα γίνουν «πολλές παραπάνω προσλήψεις» ενώ τόνισε ότι έχει γίνει ήδη πρόβλεψη για κονδύλια 100 εκατομμύρια ευρώ.
Μάλιστα η υπουργός ενθάρρυνε τους γονείς να πάνε τα παιδιά στο Ολοήμερο, ώστε να περιοριστεί η επαφή με παππούδες και γιαγιάδες.
«Εάν υπάρχει ανάγκη για εξ αποστάσεως εκπαίδευση, επίσης υπάρχει δυνατότητα πρόσληψης καθηγητών», διευκρίνισε η κ. Κεραμέως. Πρόσθεσε ωστόσο, ότι εξαρτάται από δεδομένα που δεν υπάρχουν ακόμα, όπως οι απουσίες στο διδακτικό προσωπικό.
Σχετικά με την εφαρμογή πρωινών και απογευματινών μαθημάτων είπε ότι είναι δυσλειτουργικό και προκαλεί προβλήματα. «Η εκ περιτροπής διδιασκαλία, εφαρμόστηκε, όμως πλέον οι μελέτες δείχνουν ότι όλη αυτή η αναστάτωση στη διαδικασία μπορεί να επιφέρει πιο επικίνδυνες συνέπειες. Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες αποφεύγουν την εκ περιτροπής διδασκαλία, αλλά ενισχύουν τα μέτρα προστασίας», τόνισε η υπουργός.
Η υπουργός Παιδείας απάντησε σε ερωτήματα πολιτών σχετικά με το άσθμα και τη χρήση μάσκας, πώς θα τη συνηθίσουν τα παιδιά στο προνήπιο ενώ έκανε λόγο και για περισσότερα τμήματα με στόχο την «αραίωση» στις τάξεις.
«Είναι θέμα συνήθειας η τήρηση του μέτρου της μάσκας και είναι εντυπωσιακή η προσαρμοστικότητα των παιδιών», τόνισε η κ. Κεραμέως και συμπλήρωσε ότι είναι «αυτονόητο ως μέτρο προστασίας όπως η χρήση ζώνης ασφαλείας στο αυτοκίνητο».
«Για παιδιά με άσθμα η Επιτροπή των Λοιμωξιολόγων έχει δώσει λίστα συγκεκριμένων παθήσεων που δεν συνιστάται η χρήση μάσκας και επίσης υπάρχει λίστα με ομάδες αυξημένου κινδύνου», συμπλήρωσε η υπουργός Παιδείας.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ανέφερε ότι ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ είπε χθες οτι ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για τις μάσκες και έγιναν 91 προσφορές.
Επίσης, ξεκαθάρισε ότι αν ο γονιός έχει Covid-19 φυσικά και ο μαθητής μπορεί να απουσιάζει.
Για τους αναπληρωτές καθηγητές είπε ότι θα γίνουν «πολλές παραπάνω προσλήψεις» ενώ τόνισε ότι έχει γίνει ήδη πρόβλεψη για κονδύλια 100 εκατομμύρια ευρώ.
Μάλιστα η υπουργός ενθάρρυνε τους γονείς να πάνε τα παιδιά στο Ολοήμερο, ώστε να περιοριστεί η επαφή με παππούδες και γιαγιάδες.
«Εάν υπάρχει ανάγκη για εξ αποστάσεως εκπαίδευση, επίσης υπάρχει δυνατότητα πρόσληψης καθηγητών», διευκρίνισε η κ. Κεραμέως. Πρόσθεσε ωστόσο, ότι εξαρτάται από δεδομένα που δεν υπάρχουν ακόμα, όπως οι απουσίες στο διδακτικό προσωπικό.
Σχετικά με την εφαρμογή πρωινών και απογευματινών μαθημάτων είπε ότι είναι δυσλειτουργικό και προκαλεί προβλήματα. «Η εκ περιτροπής διδιασκαλία, εφαρμόστηκε, όμως πλέον οι μελέτες δείχνουν ότι όλη αυτή η αναστάτωση στη διαδικασία μπορεί να επιφέρει πιο επικίνδυνες συνέπειες. Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες αποφεύγουν την εκ περιτροπής διδασκαλία, αλλά ενισχύουν τα μέτρα προστασίας», τόνισε η υπουργός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου