Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2020

Κεραμέως στο MEGA: Θα προσφέρω όσο περισσότερο μπορώ στην κοινωνία και στην οικογένειά μου

Κεραμέως στο MEGA: Θα προσφέρω όσο περισσότερο μπορώ στην κοινωνία και στην οικογένειά μου

 

Ένα πιο ανθρώπινο προφίλ παρουσίασε στην πρεμιέρα της εκπομπής «Πάμε Δανάη»  η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως.

Σε μία συνέντευξη εφ΄ολης της ύλης η κ. Κεραμέως αναφέρθηκε τόσο στα επίκαιρα ζητήματα του χαρτοφυλακίου της, όσο και σε πιο προσωπικά θέματα.

Σύμφωνα με την κ. Κεραμέως, «η πρώτη εβδομάδα της λειτουργίας των σχολίων, έδειξε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας εφάρμοσε με τρόπο υποδειγματικό τα μέτρα», ενώ χαρακτήρισε ως «εξαίρεση της εξαίρεσης» τις αντιδράσεις στη χρήση μάσκας.

Μάλιστα, όπως είπε, θα άκουγε με ενδιαφέρον όσους αρνούνται να κάνουν χρήση μάσκα, επισημαίνοντας βέβαια πως «δεν υπάρχει κάποια επιστημονική τεκμηρίωση ότι η μάσκα δημιουργεί προβλήματα υγείας».

Σε ότι αφορά την κριτική που δέχεται, απάντηση πώς αυτή είναι καλοδεχούμενη όταν είναι εμπεριστατωμένη. «Θέλω να έχω ήσυχη τη συνείδησή μου. Δεν ασχολούμαι με τα κακόβουλα σχόλια» συμπλήρωσε.

Μιλώντας για τα παιδιά της, παραδέχθηκε πώς εδώ και καιρό συζητούσε μαζί τους για τη σημασία της χρήσης μάσκας στα σχολεία. «Στην αρχή δεν ήταν εύκολο» παραδέχθηκε.

«Προσπαθώ να είμαι περισσότερο μαζί τους, αν χρειαστεί να τα βάλω για ύπνο, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δουλέψω μέχρι τα ξημερώματα» πρόσθεσε.

Ακόμα, χαρακτήρισε τον σύζυγό της ως τον «βράχο» της, ενώ αποκάλυψε ότι στον ελεύθερο τους χρόνο πάνε θέατρο και σινεμά.

«Βασικές προτεραιότητες μου είναι: Θα προσφέρω όσο περισσότερο μπορώ στην κοινωνία και στην οικογένειά μου» τόνισε.

Τέλος, για το ρόλο της τόσο ως υπουργού όσο και ως μητέρας, απάντησε πως «οι προκλήσεις που αντιμετωπίζω είναι προκλήσεις κάθε σκληρά εργαζόμενης μητέρας. Το πολύ σημαντικό δεν είναι η ποσότητα του χρόνου που περνάς σπίτι, αλλά η ποιότητα. Όταν είσαι εκεί, να είσαι μόνο εκεί και να αφιερώνεσαι εκεί».

Δείτε στο παρακάτω βίντεο όλα όσα είπε η Νίκη Κεραμέως μιλώντας στην κάμερα της εκπομπής «Πάμε Δανάη»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου