Απόσπασμα από την Ομιλία της Υπουργού Παιδείας και
Θρησκευμάτων, Νίκης Κεραμέως, στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της
Βουλής στη συζήτηση επί της αρχής του νομοσχεδίου: «Αναβάθμιση του
Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Τονίζω και εδώ συγκεκριμένες πτυχές του πιλοτικού προγράμματος:
Τονίζω και εδώ συγκεκριμένες πτυχές του πιλοτικού προγράμματος:
- Εισάγεται μάθημα Αγγλικών; Όχι, η ενασχόληση των μαθητών με την αγγλική θα γίνεται μέσω δημιουργικών δραστηριοτήτων, σε απόλυτη συναρμογή με τον ενιαίο και διαθεματικό χαρακτήρα του νηπιαγωγείου. Άρα, καμία σχολειοποίηση του νηπιαγωγείου.
- Έχουμε διεθνείς παραστάσεις για αυτό το μέτρο; Βεβαίως: ενδεικτικά, η ξένη γλώσσα διδάσκεται από την ηλικία των 3 ετών σε 14 ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα (όπως Βέλγιο, Εσθονία, Ισπανία, Κύπρος, Κροατία, Λουξεμβούργο, Πορτογαλία, Φινλανδία). Συμβαίνει, βέβαια, και στη χώρα μας: τα περισσότερα ιδιωτικά νηπιαγωγεία έχουν εισάγει και αυτά δραστηριότητες στην αγγλική.
- Ο εκπαιδευτικός Αγγλικών θα υλοποιεί τις δραστηριότητές του με την παρουσία του εκάστοτε νηπιαγωγού, με σεβασμό στην ιδιαιτερότητα της σχέσης μεταξύ του νηπιαγωγού και των μικρών παιδιών.
- Προβλέπεται ειδική επιμόρφωση από το ΙΕΠ για το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου