Η υφυπουργός παιδείας Σοφία Ζαχαράκη μιλώντας στον FOCUS FM και
στην εκπομπή «Σχολιάζοντας την επικαιρότητα», αναφορικά με τη μείωση
των ωρών σε διδασκόμενα μαθήματα αλλά και την απώλεια οργανικών θέσεων
από τους καθηγητές δήλωσε ότι «αυτό που έχει μεγάλη σημασία είναι η
εργασία που θα γίνει με τις δεδομένες ώρες που έχει το Γυμνάσιο για να
καλυφθεί μια ευρεία γκάμα μαθημάτων. Οπότε θα πρέπει να γίνει και μια
διαχείριση των ωρών. Μακάρι να είχαμε και περισσότερες ώρες για
να μπορούσαν να διατεθούν και σε μαθήματα τα οποία έχουν ανάγκη τα
παιδιά να μάθουν και να εντρυφήσουν. Όμως σε αυτό παίζει μεγάλο
ρόλο και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής που θα χαράξει την
ιδανική συνταγή για να έχουν τα παιδιά μια ευρύτητα ως προς τα
αντικείμενα τα οποία διδάσκονται».
Στο ερώτημα αν κάποιοι καθηγητές θα χάσουν τις οργανικές τους θέσεις και τι θα γίνει με αυτούς, η κυρία Ζαχαράκη απάντησε ότι «δεν μιλάμε για απώλεια οργανικών θέσεων. Την προηγούμενη εβδομάδα διακινήθηκαν fake news ότι τα μαθήματα καλλιτεχνικής παιδείας εξαφανίζονται από το Γυμνάσιο που πραγματικά ήταν αναληθές.
Το Δημοτικό και το Γυμνάσιο έχουν τις ώρες που είχαμε για τα μαθήματα αυτά. Στην Α Λυκείου αυτό που αφαιρέθηκε ήταν κάποια μαθήματα επιλογής όπως το μάθημα καλλιτεχνικής παιδείας και το σχέδιο στην Γ Λυκείου. Στο Υπουργείο συζητάμε αυτή τη στιγμή μια πρόταση, τι θα μπορεί να εφαρμοστεί ως προς την ενίσχυση αυτών των μαθημάτων με έναν τρόπο πιο σταθερό.
Στο ερώτημα αν κάποιοι καθηγητές θα χάσουν τις οργανικές τους θέσεις και τι θα γίνει με αυτούς, η κυρία Ζαχαράκη απάντησε ότι «δεν μιλάμε για απώλεια οργανικών θέσεων. Την προηγούμενη εβδομάδα διακινήθηκαν fake news ότι τα μαθήματα καλλιτεχνικής παιδείας εξαφανίζονται από το Γυμνάσιο που πραγματικά ήταν αναληθές.
Το Δημοτικό και το Γυμνάσιο έχουν τις ώρες που είχαμε για τα μαθήματα αυτά. Στην Α Λυκείου αυτό που αφαιρέθηκε ήταν κάποια μαθήματα επιλογής όπως το μάθημα καλλιτεχνικής παιδείας και το σχέδιο στην Γ Λυκείου. Στο Υπουργείο συζητάμε αυτή τη στιγμή μια πρόταση, τι θα μπορεί να εφαρμοστεί ως προς την ενίσχυση αυτών των μαθημάτων με έναν τρόπο πιο σταθερό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου