Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

«Φτοῦ σου ρέ ἔμφυλε!»

Ναί, ἐσένα λέω, πατέρα! Πῶς; Δέν ξέρεις τόν ὅρο «ἔμφυλος»; Μὴν ἀνησυχεῖς οὔτε κι’ὁ νέος ὑπουργός Παιδείας τόν ξέρει.! Ἀλλά δὲν παύει νὰ ἐκδίδει ἐγκυκλίους περί αὐτοῦ, ἐνοχοποιῶντας ἐσένα, τόν δάσκαλο, τά παιδιά σου. Λέγοντάς σου, ὅτι τὰ μεγαλώνεις μέ .... «στερεότυπα φύλου», τὰ ἐκπαιδεύεις μέ βιβλία καί δασκάλους ... στερεοχτυπημένους. Κατ’ἐντολήν τῶν παγκοσμιοποιητῶν ποὺ λένε ὄτι τό σχολεῖο «... παράγει, συντηρεί και αναπαράγει την έµφυλη ανισότητα και ασυµµετρία, ..µε [βιβλία] σεξιστικού οµοφοβικού, ρατσιστικού αντισημιτικού λόγου». Ἄρα, λέγοντας στὰ μαθηματικά «ἡ παράγωγος» ἀντί «ὁ/ἡ παράγωγος», ἤ βαφτίζοντας τό παιδί σου πού ἔχει πέος πχ Κώστα, καί τό ἄλλο παιδί σου μέ αἰδοῖο πχ Μαρία., εἶσαι ἔμφυλος, δὲν σοῦ πρέπει
τίποτε ἄλλο, παρά νὰ ὑπηρετῇς κάθε νεοταξίτη ἀριστεροδεξιᾶς πρασινογαλαζορόζ κοπῆς. Στὰ Ἑλληνικά φυσικά, ἡ λέξη ἔμφυλος, ἀπαντᾶται γιὰ νὰ αντιδιαστείλῃ τὴν ἔμφυλο γένεσι (ἐπενέργεια ἄρρενος και θήλεος) ἀπὸ τὴν σκέτη, τὴν ἄφυλο. Ἀλλοιῶς ἔχει τὴν ἔννοια τοῦ ἐμφυλίου.
Ἔβγαλε ποὺ λέτε, ὁ ὑπουργός, μία κατεπείγουσα (ναί! ὅλα τἄχε ἡ Μαριορή) ἐγκύκλιο (Αρ. Πρωτ. Φ20.1/220482/Δ2) στίς 23 Δεκέμβρη 2016, ὅπου διατάσσει τήν διοργάνωση θεματικῆς ἑβδομάδος περί «.. Διατροφής, Εθισμού-Εξαρτήσεων και Έμφυλων Ταυτοτήτων» στὰ Γυμνάσια. Στόχος λέει εἶναι: [επειδή λόγω τῆς] σημασίας που αποκτά για τους/τις μαθητές/τριες αυτής της ηλικίας η κατάρριψη μύθων που συνδέονται με τη χρήση των ουσιών ή/και την υιοθέτηση «εξαρτητικών» συμπεριφορών, .. είναι χρήσιμο να γίνονται αντικείμενα μιας όσο το δυνατόν πιο "ολιστικής" προσέγγισης και μιας βιωματικής επεξεργασίας, τουλάχιστον στα πρώτα στάδια, καθώς δεν επιδιώκεται μόνο η απόκτηση πληροφοριών ή γνώσεων αλλά και η αλλαγή αντιλήψεων και συμπεριφορών». Μὲ ἐπιπλέον θεματικές γιά «τὴν Ομοφοβία και Τρανφοβία στην κοινωνία και στο σχολείο» (!!).
Φυσικά τοῦ τά γράψανε τοῦ ἀνθρώπου, ἀλλά ἄς πρόσεχε ποῦ ἔβαζε τὴν ὑπογραφή του. Διότι τί νὰ πρωτοθαυμάσῃ κανείς! Τὴν βλακεία μιᾶς ἐγκυκλίου πού βρίθει ἀπὸ «του/τις μαθητές/τριες»; Διότι κυρ ὑπουργέ μου, νομίζεις ὅτι καθάρισες ἀπό τα «σεξιστικά» στερεότυπά σου, ἐπειδὴ ἔβαλες δύο ἄρθρα καί δύο καταλήξεις παραπάνω, σέ κάθε ουσιαστικό; Καὶ γιατί παρακαλῶ, ἔβαλες πρῶτο τό ἀρσενικό; Ἔ; Ἔμφυλε!
Πᾶμε παρακάτω, ὅπου τό πνεῦμα ΓΑΠ (mind the gap) εἶναι πανταχοῦ παρόν. Πῶς ἀλλοιῶς νὰ ἐξηγηθῇ ἡ ... ὤθηση στά ναρκωτικά, ποὺ δίνεται μέ τήν .. κατάρριψη τῶν μύθων γιά τά ναρκωτικά καί τὴν τοποθέτηση εἰσαγωγικῶν στό «ἐξαρτητικῶν» συμπεριφορῶν, ποὺ αἴρει ἀκριβῶς τὴν ἐξάρτηση!! Ἄν ἐδῶ κάνουν λάθη, φαντασθεῖτε τὶ θὰ γίνεται στό περιεχόμενο.
Καί ἀπό πότε ἔγινε τό σχολεῖο ψυχιατρεῖο Σοβιέτ; Διότι αὐτό σημαίνει τὰ περὶ «ἀλλαγῆς ἀντιλήψεων και συμπεριφορῶν τῶν μαθητῶν», μέ «ὁλιστική βιωματική προσέγγιση». Σιβηρία κι’ὄχι ἄνθισμα ἑτερότητος. Γιὰ νὰ καταλαβαινόμαστε, ἔτσι! Ὅσο γιά τήν διάσταση βιολογικοῦ - κοινωνικοῦ φύλου, μᾶλλον χρήζει ἐπἐμβασης ἁρμοδίων.
Ἄμ, ἐκεῖνες τίς κοτρῶνες «ομοφοβία καί τρανσφοβία» τί τίς ἤθελες; Σέ πείραζε νὰ πῇς «ὁμοφυλοφιλοφοβία» ἤ εἶναι πολύ μεγάλη λέξη γιά σένα καί τούς μαθητές; Διότι ὁμοφοβία δέν σημαίνει τίποτε. Μπορεῖ κάλιστα νὰ ἀναφέρεσαι στήν ὁμοιοπαθητική! Τὸ ἴδιο καί γιά τό τρανσέξουαλ. Τέτοια ὑπηρέτηση κάθε ἀλογίας, ἀπό Φυσικό ἐπιστήμονα δὲν τὴν περίμενα.
Δὲν ξεκινᾶς, καλύτερα, Ὑπουργέ κι’ἐσεῖς τοῦ δῆθεν Παιδαγωγικοῦ, ἀπὸ κάτι ἁπλούστερο: μὲ ἐγκύκλιό σας νὰ ὑποχρεώσετε τοὺς δασκάλους νὰ κρεμοῦν τοὺς χάρτες σὲ ..τυχαία θέση: πότε μέ τόν Βορρᾶ πάνω, πότε κάτω, πότε ἀριστερά πότε δεξιά. Ποὺ εἶναι καὶ τὸ σωστό, γιατί στό σύμπαν, ὅπως θὰ σᾶς ποῦνε οἱ κοσμολόγοι, ποὺ τοὺς καταργήσατε στό Λύκειο, δὲν ὑπάρχει πάνω κάτω, δεξιά, ἀριστερά! Παρά μόνο στά μυαλά τῶν ἐπικυρίαρχων, ποὺ θέλουν νὰ τοὺς βλέπετε πάντα Πάνω, μέ ἐσᾶς πάντα ἀπό κάτω, στούς ...  ἀντίποδες. Γκέγκε; 

Γράφει ο Γιώργος Κακαρελίδης
elzoni.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου