Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016

«Καταργούνται» τα ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ




Μεγάλη αναταραχή, υπέροχη κατάσταση. Αυτό είναι τελικά το σλόγκαν της ψευτοαριστερής, φασιστικής κυβέρνησης, που έχουμε την ατυχία, να κρατάει τις τύχες μας στα χέρια της. Κυβέρνηση, που αντί να λύνει προβλήματα αρέσκεται στο να τα δημιουργεί και στη συνέχεια να πετάει τη μπάλα στην εξέδρα.


Αφού πέρασε όλο το καλοκαίρι με τον κύριο Φίλη να αλλάζει τα ωρολόγια προγράμματα κατά πως τον βόλευε, αφού για άλλη μια φορά
οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις άργησαν χαρακτηριστικά, ξαφνικά θυμήθηκαν την δέσμευσή τους ότι τα σχολεία θα ξεκινήσουν χωρίς κενά και ότι 1η Σεπτεμβρίου οι εκπαιδευτικοί θα είναι στις θέσεις τους.

Έτσι λοιπόν στις 24 Αυγούστου το Υπουργείο Παιδείας βγάζει μία εγκύκλιο, που όχι μόνο παραβιάζει την κοινή λογική, αλλά έρχεται σε αντίθεση με όλες τις προεκλογικές υποσχέσεις, κάτι που ωστόσο δεν εκπλήσσει κανέναν.

Καταργούνται στην πράξη τα υπηρεσιακά συμβούλια, καθώς και έννοια διαφάνειας και αξιοκρατίας και η δημόσια εκπαίδευση μπαχαλοποιείται.

Ας τα πάρουμε όμως με τη σειρά.

Η εν λόγω εγκύκλιος (24/8) αρχικά απαιτούσε να ολοκληρωθούν οι υπηρεσιακές μεταβολές (λειτουργικά υπεράριθμοι, διάθεση ΠΥΣΔΕ-ΠΥΣΠΕ, συμπλήρωση ωραρίου και αποσπάσεις) μέχρι τις 30 Αυγούστου. Μία μέρα πιο μετά (25/8) η εγκύκλιος αυτή τροποποιείται και η καταληκτική ημερομηνία είναι πλέον η 2/9 και ώρα 10:00.

Η τοποθέτηση των εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες θα πρέπει να γίνει με βάση τα ασαφή και λανθασμένα στοιχεία του myschool και όχι με βάση τα στοιχεία και  τις προβλέψεις των κατά τόπους ΠΥΣΔΕ-ΠΥΣΠΕ λαμβάνοντας υπόψη την α΄ και β’  ανάθεση.

Αν τα Υπηρεσιακά συμβούλια αδυνατούν να συνεδριάσουν, οι τοποθετήσεις θα γίνονται στην παραπάνω προθεσμία από τους κατά τόπους Διευθυντές Εκπαίδευσης!!

Δηλαδή με μία μονοκονδυλιά η κυβέρνηση διαγράφει τα τελευταία 90 χρόνια και επιστρέφουμε στις εποχές πριν το 1926, όπου στα υπηρεσιακά συμβούλια δεν υπήρχαν αιρετοί.

Εννοείται ότι μέχρι τις 29/8 θα έχει προηγηθεί η ανάρτηση των κενών και με έναν τρόπο μαγικό οι εκπαιδευτικοί θα έχουν προλάβει να κάνουν δηλώσεις προτίμησης μέχρι τις 2/9!!

Κι αν ακόμα όμως έχουν γίνει όλα αυτά, πότε θα προλάβουν οι Διευθύνσεις να επεξεργαστούν τα στοιχεία αυτά, ώστε μέχρι τις 2/9 να γίνουν οι τοποθετήσεις, χωρίς να γίνουν λάθη και χωρίς αδικίες; Εννοείται ότι ξεχνάμε ενστάσεις και άλλες χρονοβόρες διαδικασίες, για τις οποίες προβλέπονται προθεσμίες.

Το πιο αστείο είναι άλλο. Την 1η Σεπτεμβρίου και ώρα 9:00, δηλαδή μία μέρα πρινγίνουν οι τοποθετήσεις, καλούνται οι Σύλλογοι διδασκόντων να συνεδριάσουν για να κάνουν τις κατανομές των ωρών διδασκαλίας των εκπαιδευτικών σύμφωνα την α΄ και β’  ανάθεση!!

Έχει και συνέχεια όμως. Αυθημερόν, δηλαδή την 1η Σεπτεμβρίου τα πρακτικά αυτών των συνεδριάσεων αποστέλλονται ηλεκτρονικά στις Διευθύνσεις μέχρι τις 13:00!! Δηλαδή σύμφωνα με τον «φωστήρα» που εμπνεύστηκε τη συγκεκριμένη εγκύκλιο, μέσα σε 4 ώρες, όχι μόνο θα έχει ολοκληρωθεί η κατανομή των διδακτικών ωρών, αλλά θα έχει γραφεί και το σχετικό πρακτικό, το οποίο θα αποσταλεί στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης!! 

LoL. Μήπως παίρνετε ληγμένα εκεί στο υπουργείο; Αυτοί, που γράφουν τις εγκυκλίους έχουν πάει ποτέ σε σχολείο από τότε, που ήταν μαθητές ή μήπως τους είχατε αποσπασμένους στα γραφεία των βουλευτών σας, όλα τα προηγούμενα χρόνια;

Εννοείται ότι οι εκπαιδευτικοί, που θα τοποθετηθούν την επόμενη μέρα στα σχολεία, δεν θα έχουν λόγο στην κατανομή των ωρών διδασκαλίας και θα πάρουν ότι έχει περισσέψει προς όφελος των μαθητών τους βεβαίως βεβαίως.

Δεν τελειώσαμε όμως. Την επόμενη μέρα 2/9 στις 10:00 συνεδριάζουν τα ΠΥΣΔΕ-ΠΥΣΠΕ ή μόνοι τους οι Διευθυντές Εκπαίδευσης και τελειώνουν όλες τις τοποθετήσεις μέχρι τις 14:00 γιατί αμέσως μετά πρέπει να γίνει η κοινή συνεδρίαση ΠΥΣΔΕ-ΠΥΣΠΕ, τα μέλη των οποίων θα διακτινιστούν προκειμένου να βρεθούν στον ίδιο χώρο, για να μπορέσουν να «τακτοποιήσουν» και τις κοινές ειδικότητες μεταξύ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας!!

Εσύ, που διαβάζεις αυτό το κείμενο, κατάλαβες τίποτα; Θυμάσαι μήπως πριν τις εκλογές του Ιανουαρίου ποιοι γύρναγαν στα σχολεία με σηκωμένη τη γροθιά και τι σου λέγανε, Θυμάσαι τι φασαρία έκαναν; Έκλεισε όμως από τις πολλές φωνές ο λαιμός τους και τώρα τα κάνουν γαργάρες.

Σε όλους αυτούς αφιερώνω την παρακάτω ιστορία:

Μια φορά κι έναν καιρό ένας δάσκαλος περπατούσε με τον μαθητή του στο δάσος. Καθώς περπατούσαν, ανάμεσα στους φυσικούς ήχους της ζούγκλας, άρχισε να ακούγεται και ένας διαφορετικός, αφύσικος ήχος. Τότε, ο δάσκαλος σταματάει απότομα, γυρνάει προς την πλευρά του μαθητή του και τον ρωτάει «Μπορείς να διακρίνεις τι είναι αυτός ο ήχος;» Ο μαθητής κοντοστάθηκε και αφού αφουγκράστηκε για λίγη ώρα απάντησε «Είναι μια καρότσα». 
Ο δάσκαλος δεν φάνηκε ικανοποιημένος από την απάντηση και ρώτησε εκ νέου «Ναι, είναι μια καρότσα αλλά τι καρότσα είναι;» Ο μαθητής αφουγκράστηκε για λίγο ακόμα και ομολόγησε ότι δεν μπορούσε να καταλάβει. 
Ο δάσκαλος τότε χαμογέλασε και του είπε «Είναι μια άδεια καρότσα, γι αυτό κάνει τόσο θόρυβο», και συνέχισε «Το ίδιο συμβαίνει και με τους ανθρώπους. Όσο πιο άδειοι είναι, τόσο πιο πολύ θόρυβο κάνουν και τόσο πιο πολύ μιλάνε».

Αναλογίσου. Πόσους άδειους ανθρώπους γνωρίζεις;

Γιώργος Βαρδακώστας

pieriakaterini.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου