Επιπλέον, ο υπουργός ανέφερε ότι οι δυκολίες είναι μεγάλες γιατί «τα λεφτά λείπουν» και έχει αναβληθεί η διαδικασία πρόσληψης μόνιμων εκπαιδευτικών (της τάξεως των 2.500-3.000 θέσεων). Και αυτό, διότι για να γίνουν οι προσλήψεις πρέπει να ψηφιστεί το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου
Παιδείας και να δημοσιευθεί προκήρυξη, με αποτέλεσμα, οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί να μην προλάβουν να είναι τον Σεπτέμβριο στα σχολεία. Ωστόσο, όπως είπε, ο στόχος του υπουργείου είναι «να μπει το παιδί την πρώτη μέρα του σχολείου και να έχει καθηγητή και να κάνει το μάθημά του κανονικά».
Στην ερώτηση εάν εξετάζεται από το υπουργείο το ενδεχόμενο αύξησης του ωραρίου των εκπαιδευτικών, ο κ. Μπαλτάς απάντησε ότι δεν θέλει να δεσμευθεί με ένα ναι ή όχι. «Η χώρα βρίσκεται σε κρίση όλοι πρέπει να βάλουμε τον όβολο μας για να ξεπεραστεί η κρίση. Αν χρειαστεί ένας δάσκαλος να κάνει μια ή δυο ώρες παραπάνω ως συμβολή στο ξεπέρασμα της κρίσης νομίζω ότι θα το δεχθεί. Ο καθένας οφείλει να συμβάλει με τον τρόπο του για να ξεπεραστεί η κρίση» είπε ο υπουργός χαρακτηριστικά.
Ειδικότερα, σε σχέση με το πολυνομοσχέδιο, ανέφερε ότι έχει περάσει από την νομοπαρασκευαστική επιτροπή και αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, το οποίο θα εκδώσει τη σχετική του έκθεση, ώστε το πολυνομοσχέδιο να πάει στη Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων και να ακολουθήσει η κοινοβουλευτική διαδικασία για την ψήφισή του από τη Βουλή.
Τέλος, ο υπουργός Παιδείας, σημείωσε ότι δεν καταλαβαίνει τον λόγο για τον οποίο το νομοσχέδιο αποτελεί casus belli και υποστήριξε ότι ο τόσος θόρυβος οφείλεται είτε σε παρανόηση, είτε σε διαστρέβλωση.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Προσωπικά θα πρότεινα στον υπουργό όσο κι αν αυτό ακούγεται λαϊκίστικο, λόγω της «εξαιρετικής εθνικής ανάγκης» να δεχτούν όλοι οι υπουργοί, οι γραμματείς τους, οι φαρισαίοι τους, οι σύμβουλοί τους και οι βουλευτάδες, περικοπή στο μισθό και στα άλλα τους benefits κατά 50% τουλάχιστον (έτσι κι αλλιώς πάλι παχυλοί θα ήταν οι μισθοί τους), ώστε να καλυφθούν αδήριτα κενά και ανάγκες σε εκπαιδευτικό ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.
ΑπάντησηΔιαγραφή