Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016

Δ.Α.Κ.Ε. Δ.Ε. Β΄ ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ και τις υπερβολικές ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ 28-7-2016



Δ.Α.Κ.Ε. Δ.Ε.
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ   ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ   ΚΙΝΗΣΗ   ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ   Β΄  ΕΛΜΕ  Θεσσαλονίκης

                                                                                                                  Θεσσαλονίκη,   28 / 07 / 2016


ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ  ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΣ και ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ
στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
καθώς και τις  ΑΝΑΙΤΙΕΣ   ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ - ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
οι μεταθέσεις για τη Δ/θμια Εκπαίδευση ανακοινώθηκαν στις αρχές ΙΟΥΛΙΟΥ!!! (με ημερομηνία υπογραφής τους 30-6-2016). Έτσι ζούμε μια ΝΕΑ εμπειρία όπου καλούμαστε να είμαστε σε επαγρύπνηση για τις υπεραριθμίες, την κάλυψη οργανικών
κενών κ.λ.π. τα οποία όπως ΟΛΟΙ γνωρίζουμε θα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί ως τον Απρίλιο 2016, λαμβάνοντας τα δεδομένα λειτουργίας των σχολείων για το σχολικό έτος 2015-16.
Ήταν φανερό από τις τελευταίες εξελίξεις ύστερα από τις  αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας, όπως: η μείωση των ωρών ( από 35 σε 32 ) στο γυμνάσιο, η αύξηση του ωραρίου μέσα από την κατάργηση  των ωρών για τους  υπεύθυνους εργαστηρίων,
η συγχώνευση τομέων στα ΕΠΑΛ (τεχνολογική επαγγελματική εκπαίδευση) κ.τ.λ., ότι ο αριθμός των υπεραρίθμων θα ξεπερνούσε κάθε προηγούμενο.
Τελευταία “πράξη στο σήριαλ των αλλαγών” αποτελεί το αξιοπερίεργο αλλά και πρωτοφανές γεγονός της αλλαγής στους ΤΟΜΕΙΣ των ΕΠΑΛ. Συγκεκριμένα και ενώ το Υπουργείο με την ΥΑ με ΦΕΚ 2079/τ.Β, στις 6-7-2016 τροποποίησε τους τομείς στα ΕΠΑΛ μετακινώντας ειδικότητες και συγχωνεύοντας τομείς, έρχεται  με την υπ ́ αριθμ.: Φ20/120403/Δ4/21-07-2016 ΥΑ “όμοιά της” όπως αναφέρει σχετικά, να τροποποιήσει την προηγούμενη. Αυτό συμβαίνει στο μεσοδιάστημα που τα ΠΥΣΔΕ της χώρας προσπαθούν να ολοκληρώσουν τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών, σε οργανικές θέσεις.
Άραγε σκέφθηκε κανείς την αναστάτωση που προκαλείται στις αποφάσεις που λαμβάνονται και αφορούν το ανθρώπινο δυναμικό της εκπαίδευσης;;;  ΔΕΝ τους απασχολεί καθόλου η αναστάτωση που προκαλείται στην εκπαιδευτική κοινότητα μέσα από τις συνεχείς και αναιτιολόγητες αυτές αλλαγές;;;
Μήπως τελικά οι αλλαγές αυτές έχουν ως κατάληξη  την συγχώνευση σχολικών μονάδων  ΕΠΑΛ;;;
Πότε επιτέλους θα λάβουν υπόψη το ανθρώπινο δυναμικό στο οποίο στηρίζεται όλο το εκπαιδευτικό οικοδόμημα!!!
Καταγγέλλουμε τα τελευταία γεγονότα και καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς να είναι σε εγρήγορση γιατί όπως φαίνεται αυτό το καλοκαίρι θα έχει πολλές εκπλήξεις και αιφνιδιαστικές αλλαγές.
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
σύμφωνα με: το ΠΔ 50/96 και την τροποποίησή του από το ΠΔ 100/97, το Ν. 3848/2010, τις εγκυκλίους 84582/Δ2/20-6-2013 και 7653/Δ2/18-1-2013 το Νόμο 4186/17-9-13 για το νέο Λύκειο (άρθρο 36, παρ. 18), οι θέσεις υπεραριθμίας και τα οργανικά κενά ανά ειδικότητα και σχολική ομάδα υπολογίζονται έχοντας υπόψη τα εξής:
1. Το  ωρολόγιο πρόγραμμα κάθε σχολείου για την τρέχουσα σχολική χρονιά και  με δεδομένο τα τρέχοντα σχολικά τμήματα δηλαδή για το σχολικό έτος 2015-16
2.  Τις ώρες Α΄ ανάθεσης ανά ειδικότητα.
3. Το υποχρεωτικό ωράριο των οργανικά ανηκόντων στη σχολική μονάδα ανά ειδικότητα.
Τελικά, το αποτέλεσμα της διαδικασίας που ακολουθήθηκε έφερε τους περισσότερους υπεραρίθμους όλων των εποχών στο ΠΥΣΔΕ  Α  Θεσσαλονίκης   συνολικά   257 εκπαιδευτικοί !!!!!!
Προφανώς, τα δεδομένα που έχουν ληφθεί ΔΕΝ ακολούθησαν την παραπάνω σχετική νομοθεσία. Γιαυτό καλούμε όλους τους αρμοδίους να ανακαλέσουν ΑΜΕΣΑ τον χαρακτηρισμό των υπεράριθμων εκπαιδευτικών με βάση αυτά που θα ισχύσουν το επόμενο διάστημα (σχολικό έτος 2016-17) και κύρια στους τομείς και τις ειδικότητες που είναι σε διαδικασία τροποποίησης για το επόμενο έτος.
Ας γνωρίζουν καλά οι Διοικούντες ότι οι όποιες επιλογές τους συμβάλλουν στην παραπέρα αλλαγή των εργασιακών μας σχέσεων – μέσα από την πρόκληση ανασφάλειας στους εκπαιδευτικούς ώστε να αποδεχτούν την κινητικότητά τους προς “άλλους εργασιακούς χώρους” - θα μας βρουν απέναντί τους.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

οι συνολικά 257!!! υπεραριθμίες είναι για μας ένα τελείως “πλασματικό” αριθμητικό αποτέλεσμα που ίσως βοηθά στα κυβερνητικά σχέδια που όπως φαίνεται είναι:
u   η μείωση του αριθμού των ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ  
u η αύξηση του αριθμού των συναδέλφων που θα μετακινούνται σε περισσότερα σχολεία
u   η μείωση στις προσλήψεις αναπληρωτών με συνέπεια τη διαρκή             
      ομηρεία τους
u   η δημιουργία “εικονικής πραγματικότητας” για την αιτιολόγηση της μη  πρόσληψης ΜΟΝΙΜΩΝ εκπαιδευτικών ΑΜΕΣΑ

Ζητάμε ΑΜΕΣΑ την ανάκληση των μετακινήσεων στις ειδικότητες στα ΕΠΑΛ. Δεν μπορεί να ζητάμε από τους μαθητές να αλλάξουν σχολείο πριν την ολοκλήρωση των σπουδών τους στο ΕΠΑΛ εγγραφής τους. Οι όποιες αλλαγές θα πρέπει να μετατεθούν για το μέλλον και κύρια να αφορούν τους νέους μαθητές και όχι αυτούς που ήδη φοιτούν.

Ο Αγώνας μας για τη στήριξη
του δημόσιου σχολείου συνεχίζεται.
Τα σχέδια για την αποδόμηση
του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ

Το  Δ.Σ.  της  Δ.Α.Κ.Ε.    Β΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου