Θέμα Συνεδρίου Μαθηματικά ΜΕ διάκριση και ΧΩΡΙΣ διακρίσεις
Το θέμα αφορά το συνεχές ανάμεσα στα χαρισματικά και τα παιδιά που έχουν
προβλήματα με τα Μαθηματικά, μέσα από επιστημολογικές, κοινωνικο-πολιτισμικές,
ψυχολογικές, διδακτικές και παιδαγωγικές προσεγγίσεις. Με βάση τον παραπάνω
προβληματισμό, οι θεματικοί άξονες γύρω από τους οποίους προτείνεται να
αναπτυχθούν οι εργασίες του συνεδρίου είναι:
1ος άξονας: Δημιουργικότητα στη Μαθηματική Εκπαίδευση
2ος άξονας: Ίσες ευκαιρίες στη Μαθηματική Εκπαίδευση
3ος άξονας: Επαγγελματική ανάπτυξη ‘δημιουργικών’
εκπαιδευτικών
4ος άξονας: Πολυμορφία στη μαθηματική εκπαίδευση: κοινωνικές
και πολιτισμικές προκλήσεις
5ος άξονας: Ερευνητικές ή θεωρητικές εργασίες στο χώρο της
Διδακτικής των Μαθηματικών που δεν εντάσσονται στους παραπάνω άξονες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου