Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

"Δεν έχω αλλάξει απόψεις, άλλοι έχουν μετακινηθεί", είπε ο Χρ. Ζώης


«Με το χάος δεν μπορώ να συνομιλήσω» είπε ο πρώην εκπρόσωπος των Ανεξάρτητων Ελλήνων Χρήστος Ζώης, διαμηνύοντας παράλληλα ότι δεν πρόκειται να επιστρέψει στη Νέα Δημοκρατία.
«Από τη Νέα Δημοκρατία με διέγραψαν για τις απόψεις μου. Εγώ δεν έχω αλλάξει απόψεις. Άλλοι έχουν μετακινηθεί. Έκτοτε αγωνιστήκαμε και προσπαθήσαμε πολλοί άνθρωποι να ψάξουμε να βρούμε έναν άλλο δρόμο. Νομίζουμε ότι τον βρήκαμε, δεν έχει δοκιμαστεί αυτός ο δρόμος» δήλωσε σε συνέντευξή του στον Σκάι.
«Είναι πολύ σημαντικό» συνέχισε «να μην παρασύρουμε τους Έλληνες σε ιδεολογήματα, τα οποία
δεν έχουν καμία ισχύ. Πρέπει να πούμε στους Έλληνες ότι αυτή η τοποθέτηση περί δολαρίου ισοδυναμεί με έξοδο της χώρας από την Ευρωπαϊκή Ένωση» ανέφερε και πρόσθεσε: «Να θυμόμαστε ότι αυτές είναι επικίνδυνες ιδέες, οι οποίες οδηγούν στο πουθενά. Όσες χώρες δολαριοποίησαν την οικονομία τους, πιστεύοντας ότι θα σωθούν, κατέληξαν στο χάος».
Αναφερόμενος στην υπόθεση του non paper, ο Χρ. Ζώης είπε ότι είχε πιστέψει πως άκουγε την αλήθεια από τον Πάνο Καμμένο, ότι δηλαδή δεν δόθηκε ποτέ το non paper από τον ίδιο. «Εγώ δεν έχω στοιχεία. Αυτό όμως που έχω είναι, πριν από ενάμισι περίπου μήνα, μία ανάρτηση στο διαδίκτυο μίας ομάδας νέων επιστημόνων, οι οποίοι μ' έναν τρόπο λίγο συνθηματικό και υπαινικτικό, αλλά σαφή κατά τη βολή του, λέει ότι μέχρι να αναλάβει την πατρότητα του συγκεκριμένου εγγράφου ο φυσικός του πατέρας το υιοθετούμε εμείς» υποστήριξε ο Χρήστος Ζώης, λέγοντας ότι αυτή είναι μία πρόκληση που πρέπει να απαντηθεί.
 ΑΜΠΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου