Ο Αχμέτογλου είναι παράλληλα και πρόεδρος της αυτοαποκαλούμενης και παράνομης «Τουρκικής» Ένωσης Ξάνθης και ένας από τους στενότερους συνεργάτες του Τουρκικού Προξενείου Κομοτηνής.
Με την επιστολή του προς το υπουργείο Παιδείας, τις Κτιριακές Υποδομές ΑΕ και τον Δήμο Ξάνθης, ζητά να πληροφορηθεί την απαραίτητη διαδικασία για την ανέγερση νέου σχολικού συγκροτήματος, ισχυριζόμενος ότι οι διάφοροι αρμόδιοι φορείς τους έχουν δώσει αντιφατικές απαντήσεις στο συγκεκριμένο ζήτημα. Υπενθυμίζεται πως στην έναρξη της περσινής σχολικής χρονιάς και επιχειρώντας να εκμεταλλευτεί τις τότε επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές, η σχολική εφορία είχε προχωρήσει σε κινητοποιήσεις σχετικά με το θέμα, όμως η ανταπόκριση των γονέων και των μαθητών δεν ήταν η αναμενόμενη.
Τότε, οι υποκινούμενες και στηριζόμενες από το Τουρκικό Προξενείο Κομοτηνής κινητοποιήσεις, είχαν προκληθεί επειδή η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης είχε ενημερώσει τη Σχολική Εφορεία του Μειονοτικού Γυμνασίου – Λυκείου Ξάνθης, ότι η Α’ και η Β’ τάξη θα κάνουν πρωί μάθημα και η Γ’ το απόγευμα. Υπήρξε αναστάτωση και διαπραγμάτευση και τελικά η Α’ τάξη θα είναι εκείνη που θα βρισκόταν σε απογευματινό ωράριο.
Η Σχολική Εφορεία αντέδρασε σε αυτό το σενάριο και απαίτησε μόνο πρωινή λειτουργία. Μάλιστα, είχε επικαλεστεί το επιχείρημα ότι πριν από δύο χρόνια το σχολείο είχε 685 μαθητές και λειτουργούσε σε μονή πρωινή βάρδια, ενώ τη σχολική χρονιά 2023-2024 θα είχε 100 μαθητές λιγότερους και καλούνταν να λειτουργεί σε διπλοβάρδια. Βέβαια, φρόντισε να αποκρύψει σημαντικές πτυχές της υπόθεσης. Όπως για παράδειγμα, ότι είχε κουβαλήσει ευρωπαίους αξιωματούχους, στους οποίους υπέδειξε τις υπόγειες αίθουσες όπου γινόταν μαθήματα προκειμένου το σχολείο να λειτουργεί σε μονή πρωινή βάρδια. Οι αξιωματούχοι καυτηρίασαν την κατάσταση των αιθουσών, με αποτέλεσμα οι υπόγειες αίθουσες να μετατραπούν σε εργαστήρια και να μην γίνονται πλέον μαθήματα εκεί, γεγονός που ανάγκασε την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης να επιβάλει τη διπλοβάρδια.
Πρέπει να διευκρινιστεί ότι στο συγκεκριμένο σχολείο, η Ελληνική Πολιτεία πληρώνει τα ελληνόφωνα μαθήματα, ενώ οι γονείς/κηδεμόνες πληρώνουν δίδακτρα στη Σχολική Εφορεία για τους τουρκόφωνους καθηγητές. Με την επιβολή της διπλοβάρδιας, η Σχολική Εφορεία αδυνατούσε να απασχολεί και να πληρώνει περισσότερους τουρκόφωνους δασκάλους. Επίσης, η αύξηση στα δίδακτρα οδήγησε πολλούς μουσουλμάνους μαθητές να κατευθυνθούν στα εντελώς δωρεάν μειονοτικά σχολεία της Ελληνικής Πολιτείας, όπου οι τουρκόφωνοι καθηγητές επιλέγονται από το υπουργείο Παιδείας και όχι από… φορείς κοντά στο Τουρκικό Προξενείο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου