Τρίτη 19 Μαΐου 2020

«Κόφτες» για τους καθηγητές αναζητεί το υπουργείο Παιδείας: Το άρθρο χρονολογείται από το Μάιο 2016 και αφορά στην τηλεκπαίδευση

«Κόφτες» για τους καθηγητές αναζητεί το υπουργείο Παιδείας Το άρθρο χρονολογείται από το Μάιο 2016 και αφορά στην τηλεκπαίδευση, η οποία ανφέρεται στο πόρισμα της "επιτροπής Λιάκου".
Θυμίζω ότι τότε κυβερνούσε ο ΣΥΡΙΖΑ.

 

Τηλεεκπαίδευση, συγκρότηση τμημάτων στα λύκεια εφόσον υπάρχουν 20 μαθητές και μείωση ωρών διδασκαλίας προβλέπει το πόρισμα Λιάκου για την εκπαίδευση

Λύση στο πρόβλημα της έλλειψης καθηγητών φαίνεται ότι ψάχνει το υπουργείο Παιδείας. Σύμφωνα με το πόρισμα-πρόταση του Αντώνη Λιάκου προέδρου της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου μειώνονται συνολικά οι ώρες διδασκαλίας στο λύκειο σε 33, από 35 που είναι σήμερα και απαγορεύεται η ίδρυση τμήματος αν δεν υπάρχουν 20 μαθητές. Ταυτόχρονα εισάγεται η τηλεεκπαίδευση σε απομακρυσμένες περιοχές, χωρίς προφανώς εκπαιδευτικούς κάποιων ειδικοτήτων στην τάξη, με το σχόλιο «να αναπτυχθούν επιτέλους σύγχρονες υποδομές τηλεεκπαίδευσης».
Η πρόταση θα παρουσιαστεί αύριο στον υπουργό Παιδείας Νίκο Φίλη.

Στο κεφάλαιο « Εξορθολογισμός και τηλεεκπαίδευση» αναφέρεται ότι ο συνολικός αριθμός ωρών διδασκαλίας στο λύκειο θα είναι 33 την εβδομάδα, έτσι θα υπάρχει μία αρχική οικονομία για τις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου. Από κει και πέρα θα απαγορεύεται να γίνει τμήμα σε κάποιο μάθημα αν δεν υπάρχουν τουλάχιστον 20 μαθητές για το μάθημα αυτό. Αυτό σημαίνει ότι κάποια μαθήματα θα παρέχονται μόνο σε ορισμένα Λύκεια. «Πιθανόν να πρέπει να φτιαχτούν δομές για τις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου με περισσότερα παιδιά (πράγμα που είναι και παιδαγωγικά σωστό) ή ακόμα κάποια μαθήματα να τα παρακολουθούν οι μαθητές σε συγκεκριμένη χρονικά ζώνη, ή τέλος το όλο σύστημα να λειτουργήσει ως καταλύτης για να αναπτυχθούν επί τέλους υποδομές σύγχρονης τηλεεκπαίδευσης», αναφέρεται.
Ειδικά σε περιπτώσεις απομακρυσμένων λυκείων κάποια μαθήματα θα διδάσκονται με τηλεεκπαίδευση: τα σχολεία θα εξοπλιστούν με μία ή δύο κατάλληλες αίθουσες με την κατάλληλη υποδομή και πολύ καλό εξοπλισμό. Θα έχουν πολύ γρήγορη σύνδεση στο διαδίκτυο και οι μαθητές θα εντάσσονται κανονικά σε μία απομακρυσμένη τάξη. Με χρήση κατάλληλου λογισμικού και εξοπλισμού οι μαθητές θα συμμετέχουν κανονικά στο μάθημα, θα βλέπουν και θα ακούν τους πάντες και οι πάντες θα βλέπουν και θα ακούν αυτούς, θα παίρνουν το λόγο , θα συμμετέχουν σε διαγωνίσματα και παρουσιάσεις κλπ. Αντίστοιχη επεξεργασία πρέπει να γίνει για διετές Τεχνικό και επαγγελματικό λύκειο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου