Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου
Από διαδικασίες αξιολόγησης θα περάσουν οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου.
Οι διευθυντές και προϊστάμενοι των σχολικών μονάδων και Ε.Κ. των οποίων έχουν την παιδαγωγική ευθύνη θα τους βαθμολογούν σε ετήσια βάση, σύμφωνα με το νόμο 4547/2018.Η βαθμολόγηση αυτή θα πραγματοποιηθεί με ανώνυμο ερωτηματολόγιο.
Το ερωτηματολόγιο αυτό θα περιλαμβάνει τα εξής κριτήρια:
α) ικανότητα διοίκησης και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού,
β) ικανότητα αποτελεσματικής καθοδήγησης του προσωπικού σε διοικητικά και εκπαιδευτικά ζητήματα, υπηρεσιακές σχέσεις και συμπεριφορά,
γ) ικανότητα διαχείρισης κρίσεων και επίλυσης προβλημάτων,
δ) ανάληψη ευθύνης,
ε) δεκτικότητα στην εισαγωγή νέων μεθόδων και νέων τεχνολογιών.
Η ισχύς των διατάξεων του Κεφαλαίου Δ (αξιολόγηση των στελεχών), του ν.4547/2018, έχει αρχίσει από την 1.9.2018.
Η κάθε ετήσια βαθμολογία που θα παίρνουν από τους Διευθυντές
Σχολικών Μονάδων θα μπαίνει στον φάκελό τους, έτσι ώστε να ληφθεί υπόψη
από τον Οργανωτικό Συντονιστή του οικείου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. και τον
Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης, όταν τους αξιολογήσουν στο τέλος της
θητείας τους. Ο τελικός βαθμός της αξιολόγησής τους θα προκύψει από το
μέσο όρο των βαθμολογιών αυτών των δύο αξιολογητών.
Η έκθεση αξιολόγησης απαρτίζεται από δύο τμήματα, το πρώτο από τα οποία συμπληρώνεται από τον αξιολογούμενο και το δεύτερο από τους αξιολογητές, τα οποία περιλαμβάνουν τουλάχιστον:
το πρώτο τμήμα περιλαμβάνει:
α) θα καθοριστεί η μορφή και το περιεχόμενο των εντύπων έκθεσης αξιολόγησης,
β) θα ρυθμιστούν ειδικότερα θέματα της διαδικασίας αξιολόγησης και κάθε άλλο σχετικό, με την εφαρμογή του Κεφαλαίου Δ, θέμα.
Εάν δεν έχουν υλοποιηθεί οι διαδικασίες προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου και της αποτίμησης, κατά την πρώτη εφαρμογή της αξιολόγησης, δεν αξιολογείται η συμβολή στη συνοχή και συνέπεια των εκτιμήσεων και των συμπερασμάτων της αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου, σε σχέση με τη στοχοθεσία του προγραμματισμού.
fresh-education.gr
Η έκθεση αξιολόγησης απαρτίζεται από δύο τμήματα, το πρώτο από τα οποία συμπληρώνεται από τον αξιολογούμενο και το δεύτερο από τους αξιολογητές, τα οποία περιλαμβάνουν τουλάχιστον:
το πρώτο τμήμα περιλαμβάνει:
- τους τίτλους σπουδών καθώς και τις επιμορφώσεις του
- συνοπτική περιγραφή του έργου που έχει επιτελεστεί κατά τη διάρκεια της θητείας του,
- συνοπτική περιγραφή του έργου που έχει επιτελεστεί από τον αξιολογούμενο, κατά τη διάρκεια της θητείας του
- τα στοιχεία της συμβουλευτικής συνέντευξης του άρθρου 41,
- τη βαθμολογία του αξιολογουμένου, βάσει των κριτηρίων του άρθρου 40.
α) θα καθοριστεί η μορφή και το περιεχόμενο των εντύπων έκθεσης αξιολόγησης,
β) θα ρυθμιστούν ειδικότερα θέματα της διαδικασίας αξιολόγησης και κάθε άλλο σχετικό, με την εφαρμογή του Κεφαλαίου Δ, θέμα.
Εάν δεν έχουν υλοποιηθεί οι διαδικασίες προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου και της αποτίμησης, κατά την πρώτη εφαρμογή της αξιολόγησης, δεν αξιολογείται η συμβολή στη συνοχή και συνέπεια των εκτιμήσεων και των συμπερασμάτων της αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου, σε σχέση με τη στοχοθεσία του προγραμματισμού.
fresh-education.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου