Οι 23 αληθινές απαντήσεις, του ΠΑΣΑΔ, στις ερωτήσεις για το σύστημα μόνιμων διορισμών, στον κ. Γαβρόγλου και την Κυβέρνηση
1. Πότε θα γίνουν οι διορισμοί και με ποια σειρά; (τι θα γίνει με τις προσλήψεις αναπληρωτών Ειδικής και Γενικής;)
Οι μόνοι διορισμοί που έχουν εγγραφεί στον προϋπολογισμό είναι οι 4500 στην Ειδική Αγωγή που ακούστηκαν από τον Πρωθυπουργό στη ΔΕΘ και όσων εκπαιδευτικών έχουν δικαιωθεί από το ΣτΕ (περίπου 600) και θα γίνουν από τους νέους πίνακες που θέλει να ψηφίσει ο Υπουργός.
Οι υπόλοιποι πολυαναφερόμενοι, μόνο από τον Υπουργό, 5250 και 5250, είναι απλό ευχολόγιο κι αυτή είναι η απόλυτη πραγματικότητα.
Οι προσλήψεις αναπληρωτών τώρα, στην Ειδική, θα γίνουν με τους νέους πίνακες ενώ οι προσλήψεις στην Γενική θα γίνουν μάλλον με τους τώρα ισχύοντες καθώς, κατά πάσα πιθανότητα, το ΑΣΕΠ (βλέπε Υπ. Παιδείας) δε θα μπορέσει να τους έχει έτοιμους μέχρι τον Αύγουστο και γι αυτό υπάρχει η σχετική πρόβλεψη στην τροπολογία.
2. Θα γίνει γραπτός διαγωνισμός;
Όχι, γιατί ποτέ δεν έδωσε λύσεις, δεν ήταν αξιόπιστος και γι’ αυτό κανείς απ’ όσους έχουν θητεύσει στο Υπουργείο από το 2010 και μετά δεν το προσπάθησε.
3. Γιατί δεν προσμετράται το σύνολο της προϋπηρεσίας; Γιατί πρεπει να υπάρχει ταβάνι;
Επί της πραγματικής συνθήκης των διορισμών, υποψήφιος χωρίς προϋπηρεσία κατέχοντας το ανώτατο όριο των ακαδημαϊκών προσόντων (τα οποία καθόρισε ο Υπουργός ) πρέπει δυνητικά να μπορεί να διεκδικεί θέση διορισμού και να μπορεί να συναγωνιστεί υποψήφιο που έχει τη μέγιστη προϋπηρεσία στερουμενο ακαδημαϊκών προσόντων.
ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΙΣΟΤΙΜΑ.
Αυτό είναι επιλογή (η ισοτιμία) που γίνεται προσπάθεια να φανεί πως είναι επιταγή συνταγματική και πως δήθεν αλλιώς θα δημιουργούνταν μια νέα επετηρίδα. Προσπαθεί μέσω αυτού να καλύψει επίσης και το ταβάνι στην προϋπηρεσία αφού τη συγκρίνει πλέον ισότιμα με τα ακαδημαϊκά προσόντα.
4. Η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ υποστηρίζουν πως δεν υπάρχει νομικός λόγος για το πλαφόν. Έχουν δικιο;
ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ γιατί η ισχυρή μοριοδότηση της προϋπηρεσίας με υπάρχοντα τα ακαδημαϊκά κριτήρια δεν αποκλείει κανέναν υποψήφιο και δεν έχει πρόβλημα συνταγματικότητας.
5. Γιατί δεν ικανοποιείται το σύστημα που υποβάλλεται από συνδικαλιστικούς φορείς για διορισμούς με μόνο ουσιαστικά κριτήριο την προυπηρεσια;
Οι περισσότεροι συνδικαλιστικοί φορείς και σύλλογοι αναπληρωτών δεν έχουν προτείνει μόνο την προϋπηρεσία, ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ, αλλά ας μας πει ο Υπουργός ποιους απ’ όλους κάλεσε να συζητήσει μαζί τους;
6. Αποτελεί πολιτική επιλογή η περικοπή της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών που έχουν πάνω από 120 μήνες εκπαιδευτική εμπειρια;
Σαφώς ΝΑΙ αφού οι δυο “πυλώνες” πρέπει να είναι συγκρίσιμοι αλλά ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΩΣ χρησιμοποιείται εδώ το και το ισόρροποι για να φανεί ως συνταγματική επιταγή. Κανένα πρόβλημα δεν έχει η προσμέτρηση του συνόλου της προϋπηρεσίας το είπαμε και πιο πάνω. Το ισόρροπα είναι καθαρή ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ που δεν κρύβεται.
7. Γιατί στην προκήρυξη του Υπουργείου Υγείας και άλλων Υπουργείων δεν υπάρχει όριο προϋπηρεσίας;
Γιατί πολύ απλά ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΛΝΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΒΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ. Τόσο απλό!
Η τόσο θλιβερή και κυνική ομολογία του Υπουργού με το “….οι απαιτήσεις της θέσης είναι διαφορετικές απ αυτές των εκπαιδευτικών όπου τα ακαδημαϊκά προσόντα είναι συνυφασμένα με τον επαγγελματικό ρόλο τους…” αποκαλύπτει την ωμή πραγματικότητα και την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ που πάρθηκε για διαφοροποίηση στο Παιδείας.
8. Πώς μπορώ να υποβάλω αίτηση συμμετοχής στη διαδικασία;
Με την προκήρυξη-πρόσκληση συμμετοχής απ’ τον ΑΣΕΠ με την οποία θα καθοριστούν και οι λεπτομέρειες.
9. Τι μοριοδοτείται και πόσο;
Ακόμη δεν ξέρουμε, μέχρι να δούμε ποια θα είναι η τελική μορφή της τροπολογίας έχουμε επιφυλάξεις, αφού ήδη άλλαξε η μοριοδότηση σ’ επιμέρους κατηγορίες.
10. Είναι δικαιολογημένη η απαξίωση από ορισμένους των μεταπτυχιακών σπουδών;
Προφανώς και όχι. Κανείς δε μπορεί ν’ απαξιώσει την προσπάθεια και τον κόπο κανενός. Όμως εδώ, στα μεταπτυχιακά, έχει εξασφαλισθεί η ελεύθερη πρόσβαση, την οποία επιζητά και φέρνει ως δικαιολογία ανατροπών ο Υπουργός, για ΟΛΟΥΣ τους εκπαιδευτικούς; Έχουν ΟΛΟΙ ισότιμα τη δυνατότητα να κάνουν μεταπτυχιακό, διδακτορικό ή αυτό καθορίζεται στον μέγιστο βαθμό απ’ την οικονομική άνεση ενός εκάστου των αναπληρωτών και των πτυχιούχων;
Και για να το προχωρήσουμε, πώς δικαιολογείται η απαξίωση του βασικού πτυχίου και τι επικοινωνείτε στους γονείς των πτυχιούχων; Πως το πτυχίο που πήραν τα παιδιά τους είναι απλά μια όμορφη κορνίζα και καλά θα κάνουν να βρουν γρήγορα 5 με 7 χιλιάδες να τους δώσουν για μεταπτυχιακό γιατί ΕΣΕΙΣ δεν τους εξασφαλίζετε σ’ αυτό ελεύθερη πρόσβαση; ΕΙΠΑΤΕ ΣΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΣΑΣ αυτό να το μεταφέρουν στους βιοπαλαιστές, στους αγρότες και στον κόσμο που δεινοπάθησε μια δεκαετία;
11. Είναι το νέο σύστημα διορισμών προσοντολόγιο που θα περάσει και στους μόνιμους;
Μόνη της η απάντηση που δίνεται σ’ αυτή την ερώτηση και ιδίως η επισήμανση πως ο χαρακτηρισμός είναι “…αυθαίρετος όσο και η συσχέτισή του με υποτιθέμενη αξιολόγηση…” είναι τόσο αστεία κι αδύναμη γιατί διαγράφει μονομιάς τα όσα επιχειρήματα περί της αναγκαιότητας των κριτηρίων έχετε παραθέσει. Κι είναι αυτή η αντίφαση που προδίδει και την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ της αξιολόγησης που επιχειρείται να περάσει με το προσοντολόγιο που νομοθετείται.
12. Είναι υποχρεωτικό να έχουν οι υποψήφιοι παιδαγωγική επάρκεια;
Για όσους κλάδους αποτελεί αναγκαίο προσόν προτάσσονται όσοι την έχουν. Οι υπόλοιποι μπορούν να την αποκτήσουν έως και 2 χρόνια μετά τον διορισμό τους.
13. Θα μοριοδοτηθεί η επιτυχία σε παλαιότερους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ;
Όχι. Οι πριν του 2008 έχουν συνταγματικό κώλυμα τη διάρκεια των πινάκων. Αυτός του 2008 είναι καθαρή πολιτική επιλογή να μη μοριοδοτηθεί.
14. Θα μετρήσει η προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα;
Όχι, μετράει η πραγματική.
15. Για πόσα χρόνια παραμένει ο εκπαιδευτικός στον τόπο πρώτου διορισμού;
Δύο υποχρεωτικά όπως ισχύει και σήμερα.
16. Για πόσα χρόνια θα είναι υποχρεωτική η παραμονή του εκπαιδευτικού, μετα τον μόνιμο διορισμό του, στην Ειδική Αγωγή;
Για 5 χρόνια προκειμένου να δημιουργηθεί ένα πλαίσιο σταθερότητας στην Ειδική αλλά και να υπάρχει ένα πραγματικό περίγραμμα των αναγκών της Γενικής και της Ειδικής σε προσωπικό.
17. Προσμετράται και μεταφέρεται η προϋπηρεσία σε όποιον κλάδο και σε όποιο εκπαιδευτικό πλαίσιο (Γενική ή Ειδική) κι αν έχει αποκτηθεί;
Ναι με εξειδίκευση και με βάση την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ που μιλούσε για μία κι ενιαία εκπαίδευση.
18. Γιατί δεν μοριοδοτείται η ΕΝΓ και η braille;
Εδώ η απάντηση γιατί “…ουδέποτε στο παρελθόν μοριοδοτούνταν” έρχεται σε αντίθεση με τη μοριοδότηση των σεμιναρίων 300 ωρών και πάνω ή όχι;
19. Για την αναγνώριση της προϋπηρεσίας των ιδιωτικών Εκπαιδευτικών
Ισχύουν τα όσα μέχρι σήμερα ίσχυαν.
20. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι με το νέο σύστημα θα “απολυθούν” χιλιάδες αναπληρωτές”. Μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο;
ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΙΣΧΥΕΙ ασχέτως αν σας φαντάζει ο όρος “αδόκιμος”. Αν θέλετε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ γιατί όπως κι εσείς εδώ παραδέχεστε “….είναι αδύνατον ένας αναπληρωτής με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας να βρεθεί σε τόσο χαμηλή θέση ώστε να μην επαναπροσληφθεί”
Αλήθεια γιατί αφού ήσασταν τόσο σίγουρος δε δώσατε ενα παράδειγμα πάνω σ’ αυτό όπως και γιατί δε συνεχίσατε για το τι θα γίνει με τους ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΣΑΙΕΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΕΣ;
Θ’ αφήσετε εκπαιδευτικούς ΑΝΕΡΓΟΥΣ κι είστε γι αυτό ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ υπεύθυνος και ΠΟΛΙΤΙΚΑ όσοι το ψηφίσουν. ΑΥΤΟ ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΣΙΩΠΗΘΕΙ.
21. Πόσοι διορισμοί θα γίνουν ανά βαθμιδα;
Γενική ΚΑΝΕΝΑΣ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ, το ξαναείπαμε, είναι απλά μια εξαγγελία κι αυτή είναι η απόλυτη πραγματικότητα. Ειδική τώρα, κάποια στιγμή θα υπολογιστούν ανά κλάδο για να γίνουν 4500 το 2019-20, με την προϋπόθεση πως τίποτε δεν πρόκειται ν’ αλλάξει και με την όποια νέα κυβέρνηση.
22. & 23. Για πόσα χρόνια θα ισχύουν οι πίνακες και θα είναι οι ίδιοι και για αναπληρωτές;
Για τρία χρόνια και θα είναι οι ίδιοι.
Εδώ όμως γίνεται επανεμφάνιση των κλειστών πινάκων της κ. Διαμαντοπούλου με όσα προβλήματα αυτοί έφεραν και φαίνεται πως μάλλον έχει αγνοηθεί όπως και τόσα άλλα.
Οι μόνοι διορισμοί που έχουν εγγραφεί στον προϋπολογισμό είναι οι 4500 στην Ειδική Αγωγή που ακούστηκαν από τον Πρωθυπουργό στη ΔΕΘ και όσων εκπαιδευτικών έχουν δικαιωθεί από το ΣτΕ (περίπου 600) και θα γίνουν από τους νέους πίνακες που θέλει να ψηφίσει ο Υπουργός.
Οι υπόλοιποι πολυαναφερόμενοι, μόνο από τον Υπουργό, 5250 και 5250, είναι απλό ευχολόγιο κι αυτή είναι η απόλυτη πραγματικότητα.
Οι προσλήψεις αναπληρωτών τώρα, στην Ειδική, θα γίνουν με τους νέους πίνακες ενώ οι προσλήψεις στην Γενική θα γίνουν μάλλον με τους τώρα ισχύοντες καθώς, κατά πάσα πιθανότητα, το ΑΣΕΠ (βλέπε Υπ. Παιδείας) δε θα μπορέσει να τους έχει έτοιμους μέχρι τον Αύγουστο και γι αυτό υπάρχει η σχετική πρόβλεψη στην τροπολογία.
2. Θα γίνει γραπτός διαγωνισμός;
Όχι, γιατί ποτέ δεν έδωσε λύσεις, δεν ήταν αξιόπιστος και γι’ αυτό κανείς απ’ όσους έχουν θητεύσει στο Υπουργείο από το 2010 και μετά δεν το προσπάθησε.
3. Γιατί δεν προσμετράται το σύνολο της προϋπηρεσίας; Γιατί πρεπει να υπάρχει ταβάνι;
Επί της πραγματικής συνθήκης των διορισμών, υποψήφιος χωρίς προϋπηρεσία κατέχοντας το ανώτατο όριο των ακαδημαϊκών προσόντων (τα οποία καθόρισε ο Υπουργός ) πρέπει δυνητικά να μπορεί να διεκδικεί θέση διορισμού και να μπορεί να συναγωνιστεί υποψήφιο που έχει τη μέγιστη προϋπηρεσία στερουμενο ακαδημαϊκών προσόντων.
ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΙΣΟΤΙΜΑ.
Αυτό είναι επιλογή (η ισοτιμία) που γίνεται προσπάθεια να φανεί πως είναι επιταγή συνταγματική και πως δήθεν αλλιώς θα δημιουργούνταν μια νέα επετηρίδα. Προσπαθεί μέσω αυτού να καλύψει επίσης και το ταβάνι στην προϋπηρεσία αφού τη συγκρίνει πλέον ισότιμα με τα ακαδημαϊκά προσόντα.
4. Η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ υποστηρίζουν πως δεν υπάρχει νομικός λόγος για το πλαφόν. Έχουν δικιο;
ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ γιατί η ισχυρή μοριοδότηση της προϋπηρεσίας με υπάρχοντα τα ακαδημαϊκά κριτήρια δεν αποκλείει κανέναν υποψήφιο και δεν έχει πρόβλημα συνταγματικότητας.
5. Γιατί δεν ικανοποιείται το σύστημα που υποβάλλεται από συνδικαλιστικούς φορείς για διορισμούς με μόνο ουσιαστικά κριτήριο την προυπηρεσια;
Οι περισσότεροι συνδικαλιστικοί φορείς και σύλλογοι αναπληρωτών δεν έχουν προτείνει μόνο την προϋπηρεσία, ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ, αλλά ας μας πει ο Υπουργός ποιους απ’ όλους κάλεσε να συζητήσει μαζί τους;
6. Αποτελεί πολιτική επιλογή η περικοπή της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών που έχουν πάνω από 120 μήνες εκπαιδευτική εμπειρια;
Σαφώς ΝΑΙ αφού οι δυο “πυλώνες” πρέπει να είναι συγκρίσιμοι αλλά ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΩΣ χρησιμοποιείται εδώ το και το ισόρροποι για να φανεί ως συνταγματική επιταγή. Κανένα πρόβλημα δεν έχει η προσμέτρηση του συνόλου της προϋπηρεσίας το είπαμε και πιο πάνω. Το ισόρροπα είναι καθαρή ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ που δεν κρύβεται.
7. Γιατί στην προκήρυξη του Υπουργείου Υγείας και άλλων Υπουργείων δεν υπάρχει όριο προϋπηρεσίας;
Γιατί πολύ απλά ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΛΝΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΒΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ. Τόσο απλό!
Η τόσο θλιβερή και κυνική ομολογία του Υπουργού με το “….οι απαιτήσεις της θέσης είναι διαφορετικές απ αυτές των εκπαιδευτικών όπου τα ακαδημαϊκά προσόντα είναι συνυφασμένα με τον επαγγελματικό ρόλο τους…” αποκαλύπτει την ωμή πραγματικότητα και την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ που πάρθηκε για διαφοροποίηση στο Παιδείας.
8. Πώς μπορώ να υποβάλω αίτηση συμμετοχής στη διαδικασία;
Με την προκήρυξη-πρόσκληση συμμετοχής απ’ τον ΑΣΕΠ με την οποία θα καθοριστούν και οι λεπτομέρειες.
9. Τι μοριοδοτείται και πόσο;
Ακόμη δεν ξέρουμε, μέχρι να δούμε ποια θα είναι η τελική μορφή της τροπολογίας έχουμε επιφυλάξεις, αφού ήδη άλλαξε η μοριοδότηση σ’ επιμέρους κατηγορίες.
10. Είναι δικαιολογημένη η απαξίωση από ορισμένους των μεταπτυχιακών σπουδών;
Προφανώς και όχι. Κανείς δε μπορεί ν’ απαξιώσει την προσπάθεια και τον κόπο κανενός. Όμως εδώ, στα μεταπτυχιακά, έχει εξασφαλισθεί η ελεύθερη πρόσβαση, την οποία επιζητά και φέρνει ως δικαιολογία ανατροπών ο Υπουργός, για ΟΛΟΥΣ τους εκπαιδευτικούς; Έχουν ΟΛΟΙ ισότιμα τη δυνατότητα να κάνουν μεταπτυχιακό, διδακτορικό ή αυτό καθορίζεται στον μέγιστο βαθμό απ’ την οικονομική άνεση ενός εκάστου των αναπληρωτών και των πτυχιούχων;
Και για να το προχωρήσουμε, πώς δικαιολογείται η απαξίωση του βασικού πτυχίου και τι επικοινωνείτε στους γονείς των πτυχιούχων; Πως το πτυχίο που πήραν τα παιδιά τους είναι απλά μια όμορφη κορνίζα και καλά θα κάνουν να βρουν γρήγορα 5 με 7 χιλιάδες να τους δώσουν για μεταπτυχιακό γιατί ΕΣΕΙΣ δεν τους εξασφαλίζετε σ’ αυτό ελεύθερη πρόσβαση; ΕΙΠΑΤΕ ΣΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΣΑΣ αυτό να το μεταφέρουν στους βιοπαλαιστές, στους αγρότες και στον κόσμο που δεινοπάθησε μια δεκαετία;
11. Είναι το νέο σύστημα διορισμών προσοντολόγιο που θα περάσει και στους μόνιμους;
Μόνη της η απάντηση που δίνεται σ’ αυτή την ερώτηση και ιδίως η επισήμανση πως ο χαρακτηρισμός είναι “…αυθαίρετος όσο και η συσχέτισή του με υποτιθέμενη αξιολόγηση…” είναι τόσο αστεία κι αδύναμη γιατί διαγράφει μονομιάς τα όσα επιχειρήματα περί της αναγκαιότητας των κριτηρίων έχετε παραθέσει. Κι είναι αυτή η αντίφαση που προδίδει και την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ της αξιολόγησης που επιχειρείται να περάσει με το προσοντολόγιο που νομοθετείται.
12. Είναι υποχρεωτικό να έχουν οι υποψήφιοι παιδαγωγική επάρκεια;
Για όσους κλάδους αποτελεί αναγκαίο προσόν προτάσσονται όσοι την έχουν. Οι υπόλοιποι μπορούν να την αποκτήσουν έως και 2 χρόνια μετά τον διορισμό τους.
13. Θα μοριοδοτηθεί η επιτυχία σε παλαιότερους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ;
Όχι. Οι πριν του 2008 έχουν συνταγματικό κώλυμα τη διάρκεια των πινάκων. Αυτός του 2008 είναι καθαρή πολιτική επιλογή να μη μοριοδοτηθεί.
14. Θα μετρήσει η προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα;
Όχι, μετράει η πραγματική.
15. Για πόσα χρόνια παραμένει ο εκπαιδευτικός στον τόπο πρώτου διορισμού;
Δύο υποχρεωτικά όπως ισχύει και σήμερα.
16. Για πόσα χρόνια θα είναι υποχρεωτική η παραμονή του εκπαιδευτικού, μετα τον μόνιμο διορισμό του, στην Ειδική Αγωγή;
Για 5 χρόνια προκειμένου να δημιουργηθεί ένα πλαίσιο σταθερότητας στην Ειδική αλλά και να υπάρχει ένα πραγματικό περίγραμμα των αναγκών της Γενικής και της Ειδικής σε προσωπικό.
17. Προσμετράται και μεταφέρεται η προϋπηρεσία σε όποιον κλάδο και σε όποιο εκπαιδευτικό πλαίσιο (Γενική ή Ειδική) κι αν έχει αποκτηθεί;
Ναι με εξειδίκευση και με βάση την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ που μιλούσε για μία κι ενιαία εκπαίδευση.
18. Γιατί δεν μοριοδοτείται η ΕΝΓ και η braille;
Εδώ η απάντηση γιατί “…ουδέποτε στο παρελθόν μοριοδοτούνταν” έρχεται σε αντίθεση με τη μοριοδότηση των σεμιναρίων 300 ωρών και πάνω ή όχι;
19. Για την αναγνώριση της προϋπηρεσίας των ιδιωτικών Εκπαιδευτικών
Ισχύουν τα όσα μέχρι σήμερα ίσχυαν.
20. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι με το νέο σύστημα θα “απολυθούν” χιλιάδες αναπληρωτές”. Μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο;
ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΙΣΧΥΕΙ ασχέτως αν σας φαντάζει ο όρος “αδόκιμος”. Αν θέλετε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ γιατί όπως κι εσείς εδώ παραδέχεστε “….είναι αδύνατον ένας αναπληρωτής με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας να βρεθεί σε τόσο χαμηλή θέση ώστε να μην επαναπροσληφθεί”
Αλήθεια γιατί αφού ήσασταν τόσο σίγουρος δε δώσατε ενα παράδειγμα πάνω σ’ αυτό όπως και γιατί δε συνεχίσατε για το τι θα γίνει με τους ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΣΑΙΕΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΕΣ;
Θ’ αφήσετε εκπαιδευτικούς ΑΝΕΡΓΟΥΣ κι είστε γι αυτό ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ υπεύθυνος και ΠΟΛΙΤΙΚΑ όσοι το ψηφίσουν. ΑΥΤΟ ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΣΙΩΠΗΘΕΙ.
21. Πόσοι διορισμοί θα γίνουν ανά βαθμιδα;
Γενική ΚΑΝΕΝΑΣ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ, το ξαναείπαμε, είναι απλά μια εξαγγελία κι αυτή είναι η απόλυτη πραγματικότητα. Ειδική τώρα, κάποια στιγμή θα υπολογιστούν ανά κλάδο για να γίνουν 4500 το 2019-20, με την προϋπόθεση πως τίποτε δεν πρόκειται ν’ αλλάξει και με την όποια νέα κυβέρνηση.
22. & 23. Για πόσα χρόνια θα ισχύουν οι πίνακες και θα είναι οι ίδιοι και για αναπληρωτές;
Για τρία χρόνια και θα είναι οι ίδιοι.
Εδώ όμως γίνεται επανεμφάνιση των κλειστών πινάκων της κ. Διαμαντοπούλου με όσα προβλήματα αυτοί έφεραν και φαίνεται πως μάλλον έχει αγνοηθεί όπως και τόσα άλλα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου