Ξεχωριστό τελικά νομοσχέδιο θα αποτελέσουν οι τροπολογίες για
τον τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ-ΤΕΙ για το 2016, για τα Πειραματικά-Πρότυπα
και την επιλογή στελεχών, αν και ο αρχικός προγραμματισμός προέβλεπε την
κατάθεσή τους στο νομοσχέδιο Κοντονή.
Σύμφωνα με ενημέρωση από το
Υπουργείο Παιδείας οι τροπολογίες που θα συμπεριλαμβάνονταν στο
νομοσχέδιο του Υφυπουργού Αθλητισμού κ. Σταύρου Κοντονή και που
αφορούσαν την επίλυση των επειγόντων θεμάτων της Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, θα κατατεθούν αύριο στη Βουλή με τη
διαδικασία του κατ' επείγοντος ως ξεχωριστό νομοσχέδιο και το οποίο θα
ψηφιστεί έως την Παρασκευή 8/5.
Δευτέρα 4/5 και Τρίτη 5/5 το
νομοσχέδιο θα συζητηθεί στη Μόνιμη Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, όπου
θα γίνει η ακρόαση όλων των αρμόδιων φορέων.
Στις εν λόγω
τροπολογίες περιλαμβάνεται και το ωρολόγιο πρόγραμμα της Γ Λυκείου για
το σχολικό
έτος 2015-16. Αυτό δεν
διαφέρει αισθητά από το υπάρχον πρόγραμμα. Προκειμένου να αποτυπωθούν οι
διαφορές από το ωρολόγιο πρόγραμμα που είναι σε ισχύ προχωρήσαμε σε μια
σύγκριση.Παρελθόν τα Αρχαία Γενικής και η Φυσική Γενικής Παιδείας
Όπως
διαπιστώνει κανείς από τους πίνακες που ακολουθούν στις κατευθύνσεις
Θεωρητική και Θετική δεν έχουμε ουσιαστικές διαφορές στο ωρολόγιο
πρόγραμμα. Υπάρχει αύξηση ωρών κατά μία σε Ιστορία και Λατινικά ενώ τα
Αρχαία διατηρούνται στις 5 ώρες. Στη Θετική έχουμε αύξηση στις ώρες της
Χημείας.
Στα μαθήματα Γενικής Παιδείας παρελθόν αποτελούν τα
Αρχαία Γενικής και η Φυσική Γενικής ενώ όσον αφορά την Κοινωνιολογία
μπορεί να μην περιλαμβάνεται στα μαθήματα Γενικής αλλά είναι διδασκόμενο
μάθημα για τις 2 από τις 3 κατευθύνσεις. Επίσης παρατηρούμε ότι
αυξάνεται η Βιολογία Γενικής Παιδείας κατά μια ώρα.
Βιβλία- προγράμματα σπουδών
Όσον
αφορά τα βιβλία και τα προγράμματα σπουδών δεν θα έχουμε αλλαγές αφού
για όλα τα γνωστικά αντικείμενα (Μαθήματα Γενικής Παιδείας, Μαθήματα
Προσανατολισμού και Μαθήματα Επιλογής) θα ακολουθηθούν προγράμματα
σπουδών ήδη εγκεκριμένα από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ή το Ινστιτούτο
Εκπαιδευτικής Πολιτικής, που αντιστοιχούν σε επίσης ήδη εγκεκριμένα
σχολικά εγχειρίδια, τα οποία θα ορισθούν με υπουργική απόφαση.
Τροποποιήσεις μόνο σε Χημεία και Λατινικά
Τροποποιήσεις
σε προγράμματα σπουδών και βιβλία θα έχουμε στα Λατινικά και τη Χημεία
καθώς τα εν λόγω μαθήματα δεν διδάχτηκαν στη Β Λυκείου. Όπως αναφέρει
το Υπουργείο ειδικά για τα Λατινικά Θεωρητικού προσανατολισμού και
τη Χημεία Θετικού προσανατολισμού επιστημονικές ομάδες που έχουν
συγκροτηθεί εργάζονται για την προσαρμογή της διδακτέας ύλης, καθώς η
διδασκαλία τους δεν προβλεπόταν στο πρόγραμμα του Νέου Λυκείου για τη
φετινή Β΄ Τάξη.
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ
| |||
ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΟ 2015-16 | ΩΡΟΛΟΓΙΟ 2014-15 | ||
ΑΡΧΑΙΑ | 5 | ΑΡΧΑΙΑ | 5 |
ΙΣΤΟΡΙΑ | 3 | ΙΣΤΟΡΙΑ | 2 |
ΛΑΤΙΝΙΚΑ | 3 | ΛΑΤΙΝΙΚΑ | 2 |
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ | 2 | ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ | 2 |
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ | 2 | - | |
ΣΥΝΟΛΟ | 15 | ΣΥΝΟΛΟ | 12 |
ΘΕΤΙΚΗ
| |||
ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΟ 2015-16 | ΩΡΟΛΟΓΙΟ 2014-15 | ||
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ | 5 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ | 5 |
ΦΥΣΙΚΗ | 3 | ΦΥΣΙΚΗ | 3 |
ΧΗΜΕΙΑ | 3 | ΧΗΜΕΙΑ | 2 |
ΒΙΟΛΟΓΙΑ | 2 | ΒΙΟΛΟΓΙΑ | 2 |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ | 2 | - | |
ΣΥΝΟΛΟ | 15 | ΣΥΝΟΛΟ | 12 |
ΜΑΘΗΜΑΤΑ | ΩΡΕΣ 2015-16 | ΩΡΕΣ 2014-15 | ΔΙΑΦΟΡΑ |
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ | 1 | 1 | - |
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ | 2 | 2 | - |
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ | 2 | 2 | - |
ΙΣΤΟΡΙΑ | 2 | 2 | - |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ και ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ | 2 | 2 | - |
ΒΙΟΛΟΓΙΑ | 2 | 1 | +1 |
ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ (Αγγλικά ή Γαλλικά ή Γερμανικά) | 2 | 2 | - |
ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ | 2 | 2 | - |
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ | 0 | 1 | -1 |
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ | 0 | 2 | -2 |
ΦΥΣΙΚΗ | 0 | 1 | -1 |
ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ | 2 | 2 | - |
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
| |
2014-15 | 2015-16 |
Β ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ | Β ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ |
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ | ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ |
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ | ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ |
ΛΟΓΙΚΗ:ΘΕΩΡΙΑ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ | ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗΣ |
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗΣ | ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ |
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ | |
ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ | |
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ | |
Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ | |
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ | |
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ | |
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ | |
ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ | |
ΣΧΕΔΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ | |
ΣΧΕΔΙΟ ΤΕΧΝΙΚΟ | |
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ | |
ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΔΙΚΤΥΑ | |
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου