«Οι σχολικές μεταβολές γίνονται με γνώμονα τις τεκμηριωμένες προτάσεις των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τις εισηγήσεις των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης.»
Τα παραπάνω υπογραμμίζει σε απάντησή της στην αναφορά του αν. Γραμματέα της ΚΟ της ΝΔ, Βουλευτή Ν. Λάρισας, Χρήστου Κέλλα, για τη δημιουργία καλλιτεχνικού σχολείου στον Ν. Λάρισας, η Υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή, προσθέτοντας:
«Ζητούνται, επίσης, οι γνωμοδοτήσεις των οικείων Δημοτικών Συμβουλίων, οι οποίες δεν έχουν δεσμευτικό χαρακτήρα, για την έκδοση των Υπουργικών Αποφάσεων. Η διαδικασία για τις σχολικές μεταβολές του έτους 2022-2023 είναι σε εξέλιξη καθώς έχουν διατυπώσει τις προτάσεις τους οι αρμόδιοι φορείς».
Υπενθυμίζεται πως ο Λαρισαίος πολιτικός υπέβαλε την εν λόγω αναφορά στην Υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, ζητώντας τη δημιουργία καλλιτεχνικού σχολείου στον Ν. Λάρισας, σύμφωνα με την πρόταση της ΔΑΚΕ Καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ειδικότερα, εστίασε στην επισήμανση της ΔΑΚΕ πως «η ίδρυση καλλιτεχνικού σχολείο θα συνεισέφερε τα μέγιστα στην περαιτέρω πολιτιστική ανάπτυξη του τόπου μας καθώς και στην ανάδειξη μαθητών – ταλέντων». Επίσης, τόνισε πως «ο Νομός Λάρισας διαθέτει τεράστια πολιτιστική δυναμική, με συλλογικές και ατομικές δράσεις, με αντικείμενα τις τέχνες, τη ζωγραφική, το θέατρο, τον χορό», σημειώνοντας ότι η σύσταση καλλιτεχνικού σχολείου «θα ενισχύσει το δημόσιο σχολείο και θα δώσει τη δυνατότητα σε παιδιά με ιδιαίτερα προσόντα να καλλιεργήσουν τις δεξιότητές τους».
Μπορείτε να δείτε την αναφορά του Χρήστου Κέλλα εδώ.
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της απάντησης της Υφυπουργού Παιδείας:
«“Απάντηση στην Αναφορά με αριθμ. πρωτ. 1378/2-2-2022”
Σε απάντηση του ανωτέρω Μέσου Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, κάνουμε γνωστά τα ακόλουθα: Οι σχολικές μεταβολές (ιδρύσεις, καταργήσεις, συγχωνεύσεις, μετατροπές) γίνονται, όπως προβλέπεται από την με αρ. πρωτ. Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002 Υ.Α. (Β΄1340), με γνώμονα τις τεκμηριωμένες προτάσεις των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τις εισηγήσεις των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης. Ζητούνται, επίσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄118), οι γνωμοδοτήσεις των οικείων Δημοτικών Συμβουλίων, οι οποίες δεν έχουν δεσμευτικό χαρακτήρα για την έκδοση των Υπουργικών Αποφάσεων. Η διαδικασία για τις σχολικές μεταβολές του έτους 2022-2023 είναι σε εξέλιξη καθώς έχουν διατυπώσει τις προτάσεις τους οι αρμόδιοι φορείς σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. πρωτ. 141901/ΓΔ4/5-11-2021 εγκύκλιο ΥΠΑΙΘ».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου