Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2020

Άνοιγμα σχολείων με περικοπή ύλης έως 30% για Πανελλαδικές και αναπροσαρμογή για Γυμνάσια και Λύκεια


Σπριντ για την κάλυψη της εξεταστέας ύλης για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις κάνουν οι μαθητές της Γ’ Λυκείου, όσο η ημερομηνία για το άνοιγμα των σχολείων δεν έχει ακόμη κλειδώσει. Η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, δήλωσε σε συνέντευξή της στον ρ/σ ΘΕΜΑ 104,6 ότι το πιθανότερο ενδεχόμενο είναι τα σχολεία να ανοίξουν πριν από τις γιορτές, με τα Δημοτικά να προηγούνται.

Ήδη, πάντως, το υπουργείο Παιδείας προετοιμάζεται να εφαρμοστεί ένα μοντέλο Άνοιξης, δηλαδή να προχωρήσει -όπως έγινε και μετά το πρώτο lockdown- σε μείωση της εξεταστέας ύλης για τους μαθητές που θα διαγωνιστούν στις Πανελλαδικές εξετάσεις. Ταυτόχρονα μελετά και την αναπροσαρμογή της διδακτέας ύλης για τους μαθητές των Γυμνασίων και των δύο πρώτων τάξεων των Λυκείων.

Περικοπή ύλης από 20% – 30% για τις Πανελλαδικές – Αναπροσαρμογές σε Γυμνάσια και Λύκεια

Η περικοπή της ύλης είναι πιθανό να κυμανθεί στα επίπεδα της προηγούμενης χρονιάς. Δηλαδή να γίνει σε ποσοστό της τάξεως του 20% έως 30% ανά μάθημα. Εκτός από την ανάγκη να συγχρονιστεί η ύλη με την πραγματική εκπαιδευτική διαδικασία της φετινής χρονιάς που γίνεται μέσω τηλεκπαίδευσης, η περικοπή της ύλης εξυπηρετεί και την αποφυγή διοργάνωσης διπλών πανελλαδικών εξετάσεων με άλλη ύλη για τους περσινούς υποψηφίους (των οποίων η ύλη είχε περικοπεί) και άλλη για τους φετινούς.

Ωστόσο, παρά τις μεγάλες προσπάθειες που έχουν γίνει από το υπουργείο και από την εκπαιδευτική κοινότητα, να λειτουργήσει με επάρκεια η τηλεκπαίδευση, είναι κοινή η διαπίστωση ότι δεν μπορεί να συγκριθεί με τα οφέλη της διά ζώσης εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τα κενά στους μαθητές είναι πολλά και στις περισσότερες περιπτώσεις είναι δύσκολο να προχωρήσει η ύλη, όπως θα γινόταν εντός των αιθουσών διδασκαλίας. Στο υπουργείο Παιδείας προετοιμάζονται και για αναπροσαρμογή της διδακτέας ύλης στις τρεις τάξεις των Γυμνασίων και στις δύο πρώτες τάξεις των Λυκείων, όταν οι μαθητές επιστρέψουν στα σχολεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου