Πως θα γίνονται οι εγγραφές των πρωτοετών;
Οι εγγραφές των υποψήφιων πρωτοετών φοιτητών θα πραγματοποιούνται πλέον ηλεκτρονικά. Τα τελευταία χρόνια ήδη αρκετά πανεπιστήµια εφαρµόζουν το σύστηµα της ηλεκτρονικής εγγραφής. Στόχος είναι τόσο οι γονείς όσο και οι πρωτοετείς να αποφύγουν άσκοπες μετακινήσεις και ιδιαίτερα εκείνοι που θα πρέπει να µετακοµίσουν σε περιοχές µακριά από τα σπίτια τους. Όταν οι υποψήφιοι πρωτοετείς φοιτητές εγκατασταθούν οριστικά στην πόλη στην οποία βρίσκεται το εκπαιδευτικό τους Ίδρυμα τότε θα τους ζητηθεί από τις γραμματείες των Σχολών/Τμημάτων να προσκομίσουν και τα απαραίτητα τελικά έγγραφα ώστε να οριστικοποιηθεί η
εγγραφή των φοιτητών στο Τμήμα.
Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσουν
Η ηλεκτρονική εγγραφή γίνεται στην ιστοσελίδα του υπουργείου παιδείας όπου οι επιτυχόντες θα μπορούν να ολοκληρώσουν διαδικτυακά την εγγραφή τους. Αφού συνδεθούν με τον προσωπικό τους κωδικό θα τους παρουσιάζεται το ερώτημα, αν επιθυμούν ή όχι να εγγραφούν στο αντίστοιχο Τμήμα/Σχολή που πέρασαν.
Στη συνέχεια θα πρέπει να επιλέξουν με ένα "Ναι" ή "Όχι" αν επιθυμούν να εγγραφούν στην Σχολή/Τμήμα. Εάν οι επιτυχόντες δηλώσουν ότι επιθυμούν την εγγραφή, τότε θα πρέπει να συμπληρώσουν τα υπόλοιπα στοιχεία που θα τους ζητηθούν. Επόμενο στάδιο είναι να εκτυπώσουν την αίτηση προεγγραφής και μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, που θα υποδειχθούν από το υπουργείο σε μορφή φωτοτυπίας θα πρέπει, ταχυδρομικά να τα αποστείλουν στην Γραμματεία της Σχολής προς ολοκλήρωση της εγγραφής τους.
Τα απαραίτητα δικαιολογητικά που πρέπει να στείλουν ταχυδρομικά οι πρωτοετείς φοιτητές μαζί με την συμπληρωμένη αίτηση είναι:
- Τίτλο Απόλυσης: ευκρινές φωτοαντίγραφο απολυτηρίου ή πτυχίου ή αποδεικτικού του σχολείου αποφοίτησης .
- Υπεύθυνη δήλωση στην οποία δηλώνεται ότι δεν είναι εγγεγραμμένοι σε άλλη Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα.
- Τέσσερις (4) φωτογραφίες τύπου αστυνομικής ταυτότητας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου