Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2022

Στους καταληψίες θέλουν να στείλουν το λογαριασµό για τις ζημιές οι δήμαρχοι

 

ΜΕ ΤΙΣ καταλήψεις να ταλαιπωρούν εδώ και δύο εβδομάδες την ομαλή λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας, σε βαθμό που τα σχολεία υπό κατάληψη να είναι περισσότερα από τα σχολεία που έχουν κλείσει λόγω κρουσμάτων, οι ζημιές και οι φθορές που προκάλεσαν οι καταληψίες σε μερικά από αυτά έχουν προκαλέσει αγανάκτηση στις δημοτικές αρχές, που είναι υπεύθυνες για τις υποδομές των σχολείων.

Η αρχή έγινε µε τον δήμαρχο Παπάγου-Χολαργού κ. Ηλία Αποστολόπουλο, ο οποίος σε δηλώσεις του ανέφερε ότι θα έπρεπε να πληρώσουν οι καταληψίες για την αποκατάσταση των ζημιών, αλλά και αντικειμένων που έχουν κλαπεί, «καθώς είχαν υποχρέωση να παραδώσουν το χώρο στην κατάσταση που τον βρήκαν». Τη συγκεκριμένη θέση επαίνεσαν και στήριξαν μεταξύ άλλων σε δηλώσεις τους ο βουλευτής Β' Θεσσαλονίκης Θεόδωρος Καράογλου, αλλά και ο υπουργός Ανάπτυξης Αδωνις Γεωργιάδης.

Την ίδια στάση κρατάει και ο ∆ήµος Πεντέλης, µε τη δήμαρχο Δ. Κεχαγιά να σημειώνει σε ανάρτησή της ότι βρίσκεται σε συζητήσεις µε τους αρμόδιους φορείς για να καλυφθεί το κόστος ζημιών, χωρίς να επιβαρυνθούν οι δηµότες για τις ζημιές στα σχολεία. Και στις δύο περιπτώσεις, το γύρο του Διαδικτύου έχουν κάνει εικόνες από κατεστραμμένα θρανία, τοίχους µε συνθήματα και φθορές σε τζάμια και κάγκελα. Σε κάποιες περιπτώσεις φαίνεται να απουσιάζει και εξοπλισμός, όπως καταγγέλλουν.

250 σχολεία

Σύµφωνα µε το υπουργείο Παιδείας, ο αριθμός των καταλήψεων αρχίζει να μειώνεται σταδιακά (σ.α: μέχρι και 250 σχολεία), κι αυτό γιατί µέσω της τηλεκπαίδευσης, οι καταληψίες παίρνουν απουσία, κι αυτό λειτουργεί ως µοχλός πίεσης, ώστε να σταματήσουν την κατάληψη. Υπενθυμίζεται ότι έχει ψηφιστεί το πλαίσιο για ενεργοποίηση εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε περιπτώσεις κατάληψης, µε απουσία σε όσους ευθύνονται για τη µη ομαλή λειτουργία των σχολείων. Η πολιτική ηγεσία προχώρησε και σε τηλεδιάσκεψη µε διευθυντές εκπαίδευσης, ζητώντας να ασκηθούν πιέσεις, ώστε όλοι οι διευθυντές σχολείων να προχωρήσουν σε τηλεκπαίδευση, µε κύκλους του υπουργείου Παιδείας να σημειώνουν ότι το φαινόμενο θα είχε εξασθενήσει πιο γρήγορα αν κάποιοι διευθυντές και γονείς δεν ενθάρρυναν αυτή την πρακτική.

ΕΛΠΙΔΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου