Τη άποψη ότι η εκπαίδευση καταρρέει εξέφρασε ο γενικός γραμματέας της ΟΛΜΕ από
την Κατερίνη κ. Παπαχρήστος που βρέθηκε στο πλαίσιο ενημερωτικής
περιοδείας που πραγματοποιεί. Ο κ. Παπαχρήστος συνοδευόμενος από τον
πρόεδρο της ΔΑΚΕ Εκπαιδευτικών Θ. Σιαμάγκα μιλώντας στο «Ο.Β»
αναφέρθηκαν στο θέμα της αξιολόγησης. Όπως επεσήμαναν ο τρόπος με τον
οποίο προωθείται η αξιολόγηση με τη εμπλοκή ανθρώπων που δεν έχουν άμεση
σχέση και χωρίς επιμόρφωση, σημαίνει προβλήματα.
«Για να μπορέσει να αξιολογήσει κάποιος πρέπει πρώτα να επιμορφωθεί. Πάγιο αίτημα της ΟΛΜΕ είναι η επιμόρφωση που ζητάμε να είναι συνεχή.
Χρειαζόμαστε επιμόρφωση και έχουμε βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη για την αυτοαξιολόγηση» τόνισε ο κ. Σιαμάγκας.
Ο κ.Παπαχρήστου αναφέρθηκε στο ρόλο που έχει ο εκπαιδευτικός στην διαγωγή των παιδιών σε δύσκολες εποχές χαρακτηρίζοντας στην Αθήνα «τραγική» την κατάσταση με τις συνθήκες όπως είπε να έχουν γίνει απάνθρωπες. Όπως ανάφερε αξιολόγηση είχε γίνει την εποχή του Αρβανιτόπουλου στα πειραματικά σχολεία όπου έπαιζαν μεγάλο ρόλο οι διευθυντές των σχολείων. Υπήρξαν περιπτώσεις όπως είπε που διευθυντής «καθάριζαν» εκπαιδευτικούς επειδή η δική του γνώμη .
Δεν έχω πρόβλημα να αξιολογηθεί από το υπουργείο παιδείας η σχολική μονάδα και το παραγόμενο εκπαιδευτικό έργο. Την ατομική αξιολόγηση δεν θέλουμε, γιατί πάρα πολύ εύκολα οι εκάστοτε κυβερνώντες μπορούν να την χρησιμοποιήσουν ως χειραγώγηση των εκπαιδευτικών. Και μπορεί ακόμη και η συμμετοχή σε μια απεργία να σημαίνει ότι είσαι κακός εκπαιδευτικός» τόνισε.
Δεν υπάρχει κουλτούρα αξιολόγησης στην Ελλάδα όπως επεσήμαναν ότι χρειάζεται ριζική αναμόρφωση του εκπαιδευτικού συστήματος το οποίο είναι πλέον πεπαλαιωμένο.
«Για να μπορέσει να αξιολογήσει κάποιος πρέπει πρώτα να επιμορφωθεί. Πάγιο αίτημα της ΟΛΜΕ είναι η επιμόρφωση που ζητάμε να είναι συνεχή.
Χρειαζόμαστε επιμόρφωση και έχουμε βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη για την αυτοαξιολόγηση» τόνισε ο κ. Σιαμάγκας.
Ο κ.Παπαχρήστου αναφέρθηκε στο ρόλο που έχει ο εκπαιδευτικός στην διαγωγή των παιδιών σε δύσκολες εποχές χαρακτηρίζοντας στην Αθήνα «τραγική» την κατάσταση με τις συνθήκες όπως είπε να έχουν γίνει απάνθρωπες. Όπως ανάφερε αξιολόγηση είχε γίνει την εποχή του Αρβανιτόπουλου στα πειραματικά σχολεία όπου έπαιζαν μεγάλο ρόλο οι διευθυντές των σχολείων. Υπήρξαν περιπτώσεις όπως είπε που διευθυντής «καθάριζαν» εκπαιδευτικούς επειδή η δική του γνώμη .
Δεν έχω πρόβλημα να αξιολογηθεί από το υπουργείο παιδείας η σχολική μονάδα και το παραγόμενο εκπαιδευτικό έργο. Την ατομική αξιολόγηση δεν θέλουμε, γιατί πάρα πολύ εύκολα οι εκάστοτε κυβερνώντες μπορούν να την χρησιμοποιήσουν ως χειραγώγηση των εκπαιδευτικών. Και μπορεί ακόμη και η συμμετοχή σε μια απεργία να σημαίνει ότι είσαι κακός εκπαιδευτικός» τόνισε.
Δεν υπάρχει κουλτούρα αξιολόγησης στην Ελλάδα όπως επεσήμαναν ότι χρειάζεται ριζική αναμόρφωση του εκπαιδευτικού συστήματος το οποίο είναι πλέον πεπαλαιωμένο.
Πηγή: Ολύμπιο Βήμα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου