Το σχέδιο που μελετά η κυβέρνηση για
τον εκλογικό νόμο αποκαλύπτει σήμερα η εφημερίδα Η Αυγή της Κυριακής.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, βρίσκεται στο τραπέζι των συζητήσεων σχέδιο για
το «σπάσιμο» της Β’ εκλογικής περιφέρειας της Αθήνας και του υπόλοιπου Αττικής. Πιο συγκεκριμένα η μελέτη που έχει στα χέρια του ο Αλέξης Τσίπρας περιλαμβάνει τέσσερα σενάρια. Το πρώτο προβλέπει τον διαχωρισμό της Β’ Αθηνών σε τέσσερις τομείς: Βόρειο, Δυτικό, Νότιο, Κεντρικό. Το Υπόλοιπο Αττικής σε δύο: ανατολικό και δυτικό τομέα. Σε αυτή την πρόταση δεν θίγεται η Α’ Αθηνών.
Το δεύτερο σενάριο χωρίζει πάλι τη Β’ Αθηνών στα τέσσερα, ακολουθώντας τη διοικητική διαίρεση της Περιφέρειας Αττικής, άρα στον κεντρικό Τομέα Αθηνών προστίθεται και ο Δήμος Αθηναίων.
Το τρίτο σενάριο, που είναι και το πιο πιθανό, περιλαμβάνει την κατάτμηση της Β’ Αθηνών σε τρεις τομείς και το Υπόλοιπο Αττικής σε δύο.
Ο Δήμος Αθηναίων διατηρείται ως εκλογική περιφέρεια Α’ Αθηνών, αλλά προστίθενται οι δήμοι Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας και Γαλατσίου στον βόρειο τομέα και οι δήμοι Βύρωνα, Ζωγράφου, Δάφνης Υμηττού, Ηλιούπολης και Καισαριανής στον νότιο τομέα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου