"Μέχρι χθες το απόγευμα ο εχθρός τελικώς εκδιώχθηκε από την γραμμή Marinka and Alexandrovka. Στην υποχώρηση οι εχθρικές δυνάμεις έχασαν δύο άρματα μάχης και δύο τεθωρακισμένα οχήματα.
Οι μάχες συνεχίζονται στην γραμμή
Shakhtyorsk-Torez κατά τις οποίες εξουδετερώθηκαν και άλλα αρματα μάχης,
όπως και αυτοκινούμενα πυροβόλα"
Νοτιοανατολικότερα η
εγκλωβισμενη 72η ταξιαρχία ή ότι έχει απομείνει από αυτήν βρίσκεται σε
ιδιαίτερα δυσχερή θέση, και αρκετοί επιζόντες στρατιώτες της επιλέγουν
το δρόμο της λιποταξίας. Στο βίντεο που ακολουθεί, θα δείτε ομάδα
Ουκρανών στρατιωτών να παραδίδει τον εξοπισμο της στο ρωσικό φυλάκιο του
Ροστόφ, καθώς όπως οι ίδιοι αναφέρουν δεν θέλουν πλέον να πολεμήσουν
αυτόν τον ψυχοφθόρο πόλεμο τον οποίο ξεκίνησε το ναζιστικό καθεστώς του
Κιέβου.
"Είπαμε στους στρατηγούς ότι όλα έχουν τελειώσει, δεν έχουμε τίποτα να φάμε" είπε ένας αξιωματικός που παραδόθηκε.
Οι
Ρώσοι συνοριοφύλακες ελεγχουν τα έγγραφα των Ουκρανών στρατιωτών και
επιθεωρουν τα προσωπικά τους αντικείμενα. Οι στρατιώτες περνούν στο
ρωσικό έδαφος χωρίς όπλα. Μεγάλο μέρος του ουκρανικού Στρατού
αποτελέιται από επιστρατευμένους ρωσοφωνους που δεν επιθυούν να
πολεμησουν εναντίον των φυλετικών αδελφών τους, και οι συγγενείς τους
είναι υποστηρικτικοί στο να καταφύγουν στη ρωσική μεθόριο.
Όπως είπαν οι Ρώσοι συνοριοφύλακες τους έδωσαν φαγητό και κατάλυμμα προς ξεκούραση
Η
72η μηχανοκίνητη ταξιαρχία είναι εντελώς περικυκλωμένη και έχει υποστεί
τεράστιες απώλειες στο προσωπικό της. Αποτελούν θύματα της φιλόδοξης
προσπάθειας των ναζιτών του Κιέβου στο να αποκόωουν τους ρωσόφωνους από
τα ρωσικά σύνορα, κάτι το οποίο δεν επετεύχθη. Πιστεύετε ότι έχουν
απομείνει ελάχιστοι στρατιώτες σε άθλια κατάσταση. Ο ουκρανικός Στρατός
πάσχει από έλλειψη νερού και τροφής. (defencenet)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου