ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Στη συνάντηση τέθηκαν
στον Υπουργό τα θέματα που αφορούν στο εκπαιδευτικό προσωπικό και τη
λειτουργία των Ερευνητικών Ιδρυμάτων μεταξύ των οποίων χρηματοδοτήσεις,
εκλογή μελών ΔΕΠ, διδασκαλία εξ΄αποστάσεως, αμοιβές
ερευνητών,
μετεγγραφές φοιτητών κα.
Ο Υπουργός διευκρίνισε ότι ο Νόμος 4009 αποτελεί μεγάλη παρέμβαση για το Πανεπιστήμιο και δεν θα αλλάξει.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου