Ωστόσο, σύμφωνα με το δημοσίευμα, στην κυβέρνηση
προσανατολίζονται σε άλλη λύση.
Αντί να πάνε τα ΜΑΤ να διώξουν τους εργαζόμενους της πρώην ΕΡΤ, θα
πάνε οι εισαγγελείς. Η κυβέρνηση θέλει να ξεκαθαρίσει το τοπίο, εν όψει
και των εξελίξεων του Σεπτεμβρίου, αλλά και για ακόμη έναν λόγο: άρχισαν
να εμφανίζονται εταιρείες που θέλουν να διαφημιστούν στη ΔΤ και τα
χρήματα αυτή την περίοδο είναι… χρυσάφι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου