Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018

ΑΡΙΣΤΕΥΣΕ ΣΤΗΝ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ


Η λύση είναι ο εχθρός του λαού.
Η δημιουργικότητα σκοτώνει την αγωνιστικότητα.
Η αποτελεσματικότητα καταπατά τα λαϊκά δικαιώματα
Αυτές είναι μερικές θεμελιώδεις αρχές της πολιτικής πρακτικής όπως ασκείται εξακολουθητικά ενθέρμως και ευδοκίμως από τον Κώστα Γαβρόγλου και τους προκατόχους του Μπαλτά και Φίλη στον χώρο της Παιδείας Ο Φαναριώτης υπουργός μέσα στην πολυπραγμοσύνη του αποφάσισε πριν από λίγες μέρες να απευθυνθεί στο αμιγώς επαναστατικό κοινό της κυβέρνησης του Αλέξη Τσίπρα και να προτείνει την κατάργηση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.

Ο υπουργός διανοητής ο οποίος έζησε στην Κωνσταντινούπολη τα νεανικά του χρόνια και φοίτησε μάλιστα στο περίφημο Ζωγράφειο αφού κατατρόπωσε την αντιδραστική αριστεία αφού παρέδωσε στις κομματικές νεολαίες την ουσιαστική διοίκηση των πανεπιστημίων και υπερασπίστηκε το άσυλο ώστε τα μπάχαλα να επιδοθούν απρόσκοπτα στην εκπαιδευτική μεταρρύθμιση που ανταποκρίνεται στην αριστερή ατζέντα του ΣΥΡΙΖΑ τώρα έστρεψε το ενδιαφέρον του στην παλιά μου τέχνη κόσκινο του πελατειακού συντεχνιακού συστήματος που καταδυναστεύει σταθερά και αμετακίνητα τη χώρα Εκλογές μαγειρεύονται ας ικανοποιήσουμε τους συνδικαλιστές πελάτες μας στα σχολεία.  
Όλα θα ξαναγίνουν όπως τον παλιό καλό καιρό και η κομματική συνδικαλιστική πρωτοπορία των σχολείων θα επανασυνδεθεί με τις ριζοσπαστικές της αξίες πλειοδοτώντας στην ανακαίνιση των κτιριακών εγκαταστάσεων επαναφέροντας καινοτόμες πρακτικές όπως ότι οι σημαιοφόροι θα εκλέγονται με κλήρωση και πλέον δεν θα γίνονται μαθητικά εκπαιδευτικά ταξίδια στο εξωτερικό για λόγους ταξικής ισότητας Διότι αν δεν μπορεί να ταξιδέψει ένας τότε δεν επιτρέπεται να ταξιδέψει κανένας Αυτό λέει στα παιδιά ο υπουργός Παιδείας σημαίνει πρόοδος με κοινωνική ευαισθησία.  Πόσο υποκριτικό αλήθεια.
Πόσο απαράδεκτο ηθικά να λαμβάνει τις πρωτοπόρες αυτές αποφάσεις ένας υπουργός που φρόντισε να καλλιεργήσει στενούς δεσμούς με τις άρχουσες ελίτ ώστε να προωθήσει την πολιτική καριέρα του. Ο κύριος αυτός υπήρξε στενότατος συνεργάτης του Σπύρου Λάτση και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ομώνυμου Ιδρύματος. Είναι μάλιστα αυτός που δημιούργησε όλο τον μηχανισμό ώστε το αξιέπαινο Ίδρυμα να μπορεί να διεκδικεί με αξιώσεις κοινοτικά επιστημονικά και εκπαιδευτικά προγράμματα
Για να ικανοποιήσει τις ιδεοληψίες του κομματικού μηχανισμού υπερασπίστηκε το ελεύθερο χτίσιμο των πρυτάνεων στα γραφεία τους με οικολογικά οικοδομικά υλικά και την απρόσκοπτη ανακύκλωση των απορριμμάτων στα κεφάλια των καθηγητών. Εκμεταλλεύθηκε τη σχέση του με την οικογένεια Λάτση για να μπει στην κυβέρνηση και απ΄ όταν μπήκε χρησιμοποιεί το κομματικό παρελθόν του ανήκε στην ομάδα Μπανιά για να έχει στηρίγματα στον ΣΥΡΙΖΑ και να μην απομακρυνθεί από την εξουσία.  Έτσι και για να ικανοποιήσει τις ιδεοληψίες του κομματικού μηχανισμού υπερασπίστηκε το ελεύθερο χτίσιμο των πρυτάνεων στα γραφεία τους με οικολογικά οικοδομικά υλικά και την απρόσκοπτη ανακύκλωση των απορριμμάτων στα κεφάλια των καθηγητών στο πλαίσια πάντα μιας εναλλακτικής ριζοσπαστικής παιδείας που προωθεί την ελεύθερη διακίνηση σκουπιδιών.
Κάνει ό τι μπορεί επίσης ώστε να έχουν φροντίδα όλοι οι αιώνιοι φοιτητές για να προσηλώνονται στις μπιροκατανύξεις και τους φραπέδες απρόσκοπτα μέχρι τα παιδιά να ωριμάσουν για τα καλά και να βρουν με την άνεσή τους και δίχως να αγχώνονται την πραγματική τους κλίση. Αυτές τις ρηξικέλευθες αλλαγές έφερε ο Κώστας Γαβρόγλου συμβάλλοντας στην εθνική ανασυγκρότηση της παιδείας. Και μια και το έφερε η κουβέντα ο ίδιος σύμφωνα με το βιογραφικό του έχει σπουδάσει Φυσική στα Πανεπιστήμια του Λάνκαστερ του Κέμπριτζ και του Λονδίνου από όπου έλαβε το διδακτορικό του.
Στα διακεκριμένα πανεπιστήμια που σπούδασε υπήρχαν κομματικές νεολαίες έκτιζαν τους καθηγητές στα γραφεία τους έμπαινε στο πανεπιστήμιο όποιος μικροπωλητής ή διακινητής ναρκωτικών γούσταρε ελεύθερα και με την άνεσή του έδειχναν τόση κατανόηση τρυφερότητα και ευαισθησία στους αιώνιους φοιτητές ή μήπως τελικά πρόκειται για αντιδραστικά ιδρύματα.
Απορία 1: Αυτή η γελοιότητα που υποστηρίζει ο υπουργός ότι τα πανεπιστήμια είναι κέντρα ελεύθερης διακίνησης ιδεών τι ακριβώς σημαίνει. Στις δημοκρατίες η ελεύθερη διακίνηση των ιδεών είναι αυτονόητη παντού από τα ψηλά βουνά και τις ραχούλες ως τους δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους.
Απορία  2: Υπολογίζεται ότι η άρνησή μας να δεχτούμε να δημιουργηθούν ξενόγλωσσα τμήματα για να έρχονται να σπουδάζουν στα πανεπιστήμιά μας φοιτητές του εξωτερικού αντί να φεύγουν οι δικοί μας θα μπορούσε να φέρει έσοδα δις σε μια δεκαετία. Αντίθετα η χώρα αιμορραγεί από χαμένο κεφάλαιο και τα παιδιά μας όσα από αυτά έχουν την οικονομική δυνατότητα αναγκάζονται να στραφούν στο εξωτερικό όπου βρίσκουν ανθρώπινες συνθήκες φοίτησης.
Συμπέρασμα: Πόσο ασύλληπτο εθνικό κεφάλαιο μας έχει κοστίσει τελικά αυτή η φάμπρικα της ανομίας και της διάλυσης των πανεπιστημίων όπου ασκείται επαναστατική γυμναστική προκειμένου να μένουν ζωντανά τα ιστορικά απολιθώματα της Αριστεράς.

ΤΗΣ ΑΛΙΚΗΣ ΧΑΤΖΗ
ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου