Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017

Υπάρχουν Διευθυντές που φεύγουν από το σχολείο και δεν ενημερώνουν το myschool;

Ως  «είδωλο» της εκπαίδευσης έχει αναδειχθεί το πληροφοριακό σύστημα myschool τα τελευταία χρόνια. Σήμερα μάθαμε ενδιάμεση έκθεση  ότι και ο ΟΟΣΑ επενδύει τις πολιτικές της έκθεσής του στο συγκεκριμένο πληροφοριακό σύστημα. 

  Επιβεβαιώσεις myschool :
 Μία φορά τον μήνα από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης

Έγγραφη ενημέρωση των Περιφερειακών Διευθύνσεων από τις Διευθύνσεις Εκπ./σης  μία φορά το μήνα ότι όλα λειτουργούν άψογα με το myschool των σχολικών τους μονάδων.

Έλεγχος από τις Διευθύνσεις Εκπ.σης για λανθασμένες καταχωρίσεις των σχολικών τους μονάδων.

Δύο φορές τον μήνα από τους διευθυντές Σχολικών Μονάδων οι οποίοι είναι υπεύθυνοι   για  την έγκαιρη και ορθή καταχώριση των στοιχείων στο σύστημα, 

Εγκύκλιοι  
Στην εγκύκλιο  με θέμα: Καταχώριση στοιχείων στα Πληροφοριακά Συστήματα myschool και Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης (Ο.Π.ΣΥ.Δ.) για μια ακόμη φορά διακρίνεται  ένα   αυστηρό τουλάχιστον ύφος  προς τους διευθυντές  σχολικών μονάδων.
  « Εκ των ανωτέρω καθίσταται σαφές ότι η μη τήρηση των εκ του νόμου οριζομένων και εν προκειμένω η πλημμελής ενημέρωση των πληροφοριακών συστημάτων παρεμποδίζει την έγκαιρη διεκπεραίωση σύνθετων και πολύπλευρων διοικητικών διαδικασιών» καταλήγει η συγκεκριμένη εγκύκλιος

Η παραπάνω πρόταση αλλά και άλλα σημεία της εγκυκλίου δείχνουν:
Ότι μπορεί , σύμφωνα με την εγκύκλιο, να υπάρξουν και Διευθυντές Σχολικών Μονάδων που δε θα εκτελέσουν σωστά τα καθήκοντά τους. Να σημειωθεί ότι είναι οι νέοι Διευθυντές που με μεγάλη προσοχή και μετά από  διαδικασίες, συζητήσεις μέχρι και στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων και ένα καινούριο Π.Δ  επιλέχθηκαν σε αυτή τη θέση πριν από ένα μήνα περίπου.

Παραγνωρίζονται τα  αμέτρητα καθήκοντα και ευθύνες που έχουν ανατεθεί στους  Διευθυντές Σχολικών Μονάδων.

Την ένταση του ελέγχου των σχολικών μονάδων και τη διατήρηση του συγκεντρωτισμού της εκπαιδευτικής πολιτικής παρά τις σχετικές εξαγγελίες περί αυτονομίας της σχολικής μονάδας

 Την προσπάθεια μεταβίβασης  των προβλημάτων από το  επίπεδο εκπαιδευτικής πολιτικής  σε χαμηλότερες ιεραρχικές κλίμακες(διευθυντές-σχολική μονάδα).

Τον βομβαρδισμό των Διευθυντών με εγκυκλίους για νέα καθήκοντα και  ευθύνες που ούτε ένα  αλλά ούτε  και περισσότερα άτομα μπορούν να τις επωμιστούν, και να τις φέρουν εις πέρας. Γιατί άραγε ένας Διευθυντής μπορεί να  μην ενημερώνει  τα πληροφοριακά συστήματα ή έστω εκφράζονται ανησυχίες ότι μπορεί να μην τα ενημερώσει; Μήπως βαριέται ή πίνει καφέ στο καφενείο της γειτονιάς ή μήπως έχει 12 ή και 24 ώρες μάθημα και άλλα χίλια δυο σχετικά θέματα; Τι είναι άραγε αυτό που  τους παρεμποδίζει στην διεκπεραίωση των δικών τους  σύνθετων και πολύπλευρων διοικητικών διαδικασιών στο σχολείο τους; 

Οι Διευθυντές σίγουρα θα δουλεύουν πέρα από το υποχρεωτικό τους ωράριο για να συμπληρώνουν το myschool και στο σπίτι τους.
Την υποψία ότι το myschool θα εξελιχθεί σε ένα είδωλο της εκπαίδευσης σε βάρος της διδακτικής, όχι για λόγους σχεδιασμού και προγραμματισμού αποτελεσματικής εκπαιδευτικής πολιτικής αλλά ως ένας ηλεκτρονικός χώρος από όπου θα ασκείται και θα επιβάλλεται η εκπαιδευτική πολιτική για διάφορα ζητήματα όπως η αξιολόγηση στην εκπαίδευση, παρακάμπτοντας έτσι τις  τριβές και  τις αντιστάσεις των εκπαιδευτικών.

 fresh-education.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου