Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017

Γονυπετής άφεση αμαρτιών να εκλιπαρείς

Γονυπετής άφεση αμαρτιών να εκλιπαρείςΤο Τσιπροαφήγημα ξετυλίγεται μπροστά στα μάτια μας.

Σε καθημερινή βάση. Το Success story. 

Ο θριαμβεύτης της εξόδου από την επιτήρηση των δανειστών. 

Ο τροπαιοφόρος της σωτηρίας της ελληνικής. 

Ο επιδέξιος, άριστος «αριστερός μαχητής». 

Ο «υπηρέτης» του φτωχού λαού. 

Λέει περίπου, τα εξής:

Εγώ θα κυκλοφορήσω το ομόλογο στις διεθνείς αγορές. Εγώ θα εξασφαλίσω χαμηλότερο επιτόκιο από εκείνο που είχε εξασφαλίσει το 2014 ο «άθλιος» και «διαπλεκόμενος» Αντώνης Σαμαράς!

Εγώ θα επιχειρήσω σε ένα χρόνο μια συμφέρουσα ρύθμιση του ελληνικού χρέους και εγώ θα λυγίσω την ακαμψία του «ανθέλληνα» Βόλφγκανγκ Σόιμπλε

Εγώ εξασφάλισα για την χώρα πλήρη ασφάλεια, εγώ εκτόξευσα στα ύψη τους αριθμούς των ξένων τουριστών και επισκεπτών!

Εγώ με τις αποφάσεις και τις υπογραφές μου, ¨ανεβάζω¨τον ανελκυστήρα των μετοχών στο Χρητιστήριο Αθηνών!

Εγώ κατάφερα να οχυρώσω την γεώτρηση στο οικόπεδο 11 της Κυπριακής ΑΟΖ με την περιφρούρηση Αμερικανών, Γάλλων και Ισραηλινών!

Εγώ θα βγάλω την χώρα από τα Μνημόνια και θα την οδηγήσω προς την έξοδο από το σκοτεινό τούνελ των πράσινων και γαλάζιων, καταστροφικών πολιτικών!

Κορδωμένος σαν γύφτικο σπεπάρνι. Με ατσαλάκωτο μειδίαμα και χαμόγελο που προδίδει υπολανθάνουσα αλαζονεία και διακριτική, κοινωνική αναλγησία. 

Περιφερόμενος από υπουργείο σε υπουργείο. 

Και διαρκώς τιμητής όλων των θεσμών και όλων των αποφάσεων. Που όχι μόνο πριμοδοτούν, ρητορικά, το αριστερό του προφίλ, αλλά και επικοινωνιακά εκτρέπουν την καθημερινή ατζέντα από τα βασικά, τα πρωταρχικά προβλήματα, από το έρεβος και τον εφιάλτη του άνεργου, του συνταξιούχου και του μεροκαματιάρη!

Επομένως προκαλεί. Την ψύχραιμη σκέψη. Τον στοιχειώδη ορθολογισμό. Την αριθμητική της άδειας τσέπης. 

Και περιφρονεί τον καθημερινό άνθρωπο. Την ανατριχίλα, τον τρόμο του, το αδιέξοδό του και την ελεύθερη πτώση του. Του κάθε Ελληνα. Ιδιαιτέρως των ανυπεράσπιστων Την ελεύθερη πτώση της πατρίδας του...

Εγώ, λοιπόν, εκείνος. Εσύ, λοιπόν εγώ. 

Γιατί η δική μου μνήμη έξακολουθεί να έχει μακριά ποδάρια.

Εσύ πριόνισες τις συντάξεις. 

Εσύ με τους φορολογικούς σου ανυψωτήρες «κατακλέβεις» τους ελεύθερους επαγγελματίες και τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες.

Εσύ, με την φοροεπιδρομή σου, σπρώχνεις, πριμοδοτείς τον πειρασμό μιας μαζικής φοροκλοπής. 

Εσύ ανέχεσαι κάθε μορφή εργασιακής απασχόλησης, ιδιαιτέρως της ελαστικής, της προσωρινής και της μαύρης!

Εσύ, ο πρωθυπουργός μιας ευρωπαικής χώρας με το μηνιαίο «μεροκάματο» των τριακοσίων ευρώπουλων, Και ούτε. 

Εσύ σφυρίζεις αδιάφορα με την μαζική αφαίμαξη μισθών που αποδίδονται ύστερα από δύο, τρεις, τέσσερις, έξι μήνες. 

Εσύ ο πρωθυπουργός της σαραπεντάχονης και απλήρωτης εργαζόμενης γυναίκας που από την απελπισία της φουντάρισε και εγκατάσταθηκε οριστικά στην αγκαλιά του Χάρου!

Εσύ πανευτυχής με το Μπαρουφάκειο παράλληλο σύστημα πληρωμών. 

Εσύ με τα κουπόνια. 

Εσύ δηλαδή εξέλαβες την πατρίδα ως υποκατάστημα Super Market. 

Εσύ σε κρυφό φλερτ με την Δραχμή. 

Εσύ μετέτρεψες το Οχι σε Ναι. 

Εσύ της κυβίστησης ο πρωταθλητής. 

Εσύ έκλεισες τις τράπεζες. 

Εσύ πλαγίως «εξεδίωξες» καταθέσεις σαράντα δισεκατομμυρίων από τις ελληνικές τράπεζες. 

Εσύ στα λόγια «μάγκας» και στα έργα «μπουλντόζας»!

Μία η ευκαιρία για την σωτηρία της ψυχής σου. Γονυπετής να εκλιπαρείς άφεση αμαρτιών και στο τέλος οριστικά, από την πολιτική, να αποσυρθείς. 

Αυτή η ελάχιστη προαφορά σου. 
Γιατί ποτέ άλλοτε τόσοι λίγοι σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα δεν έκαναν τόσο μεγάλο κακό!

Δημήτρης Δανίκας
protothema

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου