Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

Άνιση η μεταχείριση εκπαιδευτικών και Σχολικών Συμβούλων, υποψηφίων Διευθυντών Σχολείων



H  χθεσινή   αξιολόγηση των υποψηφίων Διευθυντών από τους Συλλόγους Διδασκόντων ανάδειξε την άνιση μεταχείριση μεταξύ των υποψηφίων: Οι Σχολικοί Σύμβουλοι που έθεσαν υποψηφιότητα ως Διευθυντές Σχολείων  δεν αξιολογήθηκαν από κανέναν.
Χαρακτηριστικά σε συγκεκριμένο Νομό  από τους 13 Σχολικούς Συμβούλους,  εν ενεργεία, οι 7 από αυτούς έχουν βάλει υποψηφιότητα για Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης!!!
Τα ερωτήματα που τίθενται είναι
1. Οι Σχολικοί Σύμβουλοι που έθεσαν υποψηφιότητα ως Διευθυντές Σχολείων από ποιο σχολείο πήραν την αξιολόγηση τους, ΄το διαβατήριο ΄ για την συνέντευξη ;

2. Στα πλαίσια της ισονομίας γιατί να μην αξιολογηθούν  όπως και οι άλλοι υποψήφιοι;
Το γεγονός ότι πολλοί Σχολικοί Σύμβουλοι έθεσαν υποψηφιότητας ως Διευθυντές,με μεγάλες πιθανότητες να επιλεγούν, λόγω υψηλών τυπικών προσόντων, δημιουργούνται τα εξής προβλήματα:
Α.  Αποδυναμώνεται  το τμήμα της εκπαίδευσης , ο τομέας των Σχολικών Συμβούλων  που τον Σεπτέμβριο θα χρειαστεί να υλοποιήσει το πρόγραμμα του υπουργείου Παιδείας  στα σχολεία .
Β. Θα καταλάβουν θέσεις Διευθυντών σε μεγάλα σχολεία των πόλεων λόγω υψηλών προσόντων και στις επόμενες κρίσεις Σχολικών συμβούλων το πιο πιθανό είναι να διεκδικήσουν αυτές τις θέσεις, με αποτέλεσμα η επιλογή τους να προκαλέσει   αναστάτωση στις Διευθύνσεις .
Γ. Θα δούμε το φαινόμενο Σχολικοί Σύμβουλοι να κληθούν να διευθύνουν μεγάλα κεντρικά  σχολεία  στις μεγάλες πόλεις , χωρίς να διαθέτουν προϋπηρεσία  και την ανάλογη πείρα !!
Καλό είναι λοιπόν το υπουργείο να προλάβει κάποιες καταστάσεις π.χ με με οδηγίες στα Συμβούλια Επιλογής, προκειμένου να αποτραπεί η άνιση μεταχείριση.
Θυμίζουμε ότι ο υπουργός Παιδείας κάλεσε τα επταμελή Συμβούλια Επιλογής να λάβουν υπόψιν της Γνώμη των Συλλόγων Διδασκόντων για τους υποψηφίους Διευθυντές Σχολείων
Άποψη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου