Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

Αντισυνταγματικός ο τρόπος επιλογής διευθυντών στη δημόσια εκπαίδευση

Adtech Ad
Το ζήτημα παραπέμφθηκε στην Ολομέλεια του ΣτΕ, που έκρινε ότι ο νέος τρόπος επιστολής των διευθυντών στη δημόσια εκπαίδευση 
"Όχι" στο νέο τροπο επιλογής των διευθυντών σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που έγινε με το νόμο  4327/2015,  λέει το Συμβούλιο της Επικρατείας.
AdTech Ad
Το ανώτατο δικαστηριο υποστηρίζει πως «η διαδικασία της μυστικής ψηφοφορίας ως διαδικασία αναδείξεως οργάνων εν γένει διοικήσεις προσιδιάζει σε αυτοδιοικούμενες μονάδες ή είναι πρόσφορή σε περίπτωση αναδείξεως εκπροσώπων στα όργανα αυτά, όχι όμως στις σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίες ανήκουν εκ του Συντάγματος στην

Για την οργανικότητα των Δημοτικών Σχολείων

17 02 16 kolimbari eidiseis  Απαντώντας σε Ερώτηση σχετικά με την οργανικότητα του Δημοτικού Σχολείου Μεγανησίου, ο υπουργος Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Νίκος Φίλης, γνωστοποίησε:
     Σύμφωνα με την αρ.Φ.3/897/97652/Γ1/25-9-2006 Κ.Υ.Α. (ΦΕΚ 1507/2006,τ.Β΄) η οργανικότητα των Δημοτικών Σχολείων προσδιορίζεται από την αναλογία δεκαπέντε (15) μαθητών προς ένα (1) δάσκαλο για τα μονοθέσια, διθέσια και τριθέσια και για τα λοιπά είκοσι πέντε (25) μαθητών προς ένα (1) δάσκαλο ως εξής:
       Μαθητές                       Δάσκαλοι               Οργανικότητα
       10 έως 15                           1                     Μονοθέσιο

Συνέντευξη Φίλη εφ' όλης της ύλης στο Ρ/Σ "ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ" video

31 03 16 filisΗ συνέντευξη Φίλη:

-Καλή σας μέρα κύριε Υπουργέ.
- Καλή σας μέρα τυχεροί από την Ρόδο.
- Θα ήθελα ένα σχόλιο, μετά τη συζήτηση στη Βουλή για τη διαπλοκή και τη διαφθορά, γιατί παίζει από τα media ότι τελικά δεν βγήκε και τίποτα.
- Αυτό που βγήκε είναι και αυτό που ο καθένας θέλει να καταλάβει. Έχει σημασία αυτό. Μία συζήτηση δεν έχει ποτέ ένα συμπέρασμα. Ο καθένας προσλαμβάνει μία συζήτηση αναλόγως των δικών του πολιτικών προϋποθέσεων. Αν θέλεις όμως να μιλήσουμε αντικειμενικά επιβεβαιώθηκαν δύο πράγματα. Το πρώτο, ότι η κρίση την οποία ζούμε, σε μεγάλο βαθμό, οφείλεται σε ένα κλειστό

Ψαλίδι στο εφάπαξ. Για ποιους θα ισχύει ο νέος τρόπος υπολογισμού

Ψαλίδι στο εφάπαξ. Για ποιους θα ισχύει ο νέος τρόπος υπολογισμούΚλειδώνει το ψαλίδι που θα φτάνει μεσοσταθμικά στο 10% για το εφάπαξ βοήθημα σε Δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Το σχέδιο νόμου που επεξεργάζεται η κυβέρνηση και διαπραγματεύεται με τους θεσμούς εισάγει νέο τρόπο υπολογισμού, ο οποίος θα ισχύσει για τους νέους συνταξιούχους, αλλά και όλες τις εκκρεμείς σήμερα αιτήσεις, που φτάνουν τις 62.000 στα 37 Ταμεία και κλάδους Πρόνοιας.
Στην προκρούστεια κλίνη μπαίνει το βοήθημα για όσους αποχώρησαν μετά την 1/9/2014, καθώς αναζητείται για πολλούς μήνες ο κατάλληλος τρόπος υπολογισμού, αναφέρει το δημοσίευμα του Έθνους. Ενόψει τις τελικής διαπραγμάτευσης με τους θεσμούς είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο οι

Εντυπωσιακό το ενδιαφέρον του κόσμου στην Ημερίδα ενημέρωσης για το πρόγραμμα Erasmus+ στην Καβάλα

Εντυπωσιακό το ενδιαφέρον του κόσμου στην Ημερίδα ενημέρωσης για το πρόγραμμα Erasmus+ στην ΚαβάλαΠερισσότεροι από 200 εκπαιδευτικοί, καθηγητές και φοιτητές του ΤΕΙ Καβάλας, σπουδαστές και επαγγελματίες από διαφορετικά πεδία, δήλωσαν δυναμικά την παρουσία τους σήμερα 30 Μαρτίου 2016 στην Καβάλα, στην Ημερίδα ενημέρωσης για το Erasmus+, για τους Τομείς της Σχολικής Εκπαίδευσης, της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και της Ανώτατης Εκπαίδευσης, που διοργάνωσε τo Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών, Εθνική Μονάδα Συντονισμού του Προγράμματος Erasmus+ για την Εκπαίδευση και Κατάρτιση στην Ελλάδα. 
Η Καθηγήτρια Έφη Μπάσδρα, Πρόεδρος του ΙΚΥ, καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους και έκανε την εκκίνηση των εργασιών της Ημερίδας. Συγκεκριμένα δήλωσε : “Είμαι εντυπωσιασμένη από την προσέλευση του κόσμου εδώ στην Καβάλα. Το ΙΚΥ τα τελευταία δυο χρόνια έχει κυριολεκτικά “οργώσει” την Ελλάδα, με την Καβάλα να είναι η 13η πόλη που επισκεπτόμαστε για να ενμηερώσουμε για το Erasmus+”.  Ο Καθηγητής κ. Δημήτριος Εμμανουλούδης, Αντιπρόεδρος του ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, καλωσόρισε το ΙΚΥ στην Καβάλα τονίζοντας τη σημασία ύπαρξης τέτοιων εκδηλώσεων για την τοπική κοινωνία. Ο κ. Απόστολος Βαγενάς, Διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Διεύθυνσης στην Καβάλα, κατά τη διάρκεια του

Διευκρινήσεις σχετικά με την ορθή αποτύπωση των Τμημάτων Ένταξης στο myschool.

1.                  Ο ορισμός Συνδιδασκαλιών θα γίνεται από τον/την Διευθυντή/ντρια Σχολικής Μονάδας σύμφωνα με τον Βοηθητικό Οδηγό για την ίδρυση Τμημάτων Ένταξης που έχει αναρτηθεί στην αρχική σελίδα του Myschool.
2.                  Η/Ο Διευθύντρια/ντης Εκπαίδευσης εξετάζει τα κάτωθι ζητήματα:
·         Οι σχολικές μονάδες που έχουν ιδρυμένο τμήμα ένταξης, στην καρτέλα Λοιπά στοιχεία θα πρέπει να έχουν επιλεγμένο το Ναι στο πεδίο Έχει ιδρυμένο τμήμα ένταξης.  Για  τροποποίηση αυτού του πεδίου

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΑΕ-ΚΒΟ-ΝΤΟ ΛΥΚΕΙΩΝ 2015-2016

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ ΛΥΚΕΙΩΝ σχ. έτους 2015-2016.

Προτάσεις Σχολικών Συμβούλων και Εκπαιδευτικών για τη συγκρότηση της Κεντρικής Επιτροπής Πανελλαδικών Εξετάσεων Γενικών Λυκείων έτους 2016



         Παρακαλούνται οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης σε συνεργασία με τους Προϊσταμένους Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης τους Διευθυντές Δ.Ε. και τους Σχολικούς Συμβούλους Δ.Ε. να προτείνουν εγγράφως μέσω των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης:
α) σχολικούς συμβούλους
β) εκπαιδευτικούς Δ.Ε.
για κάθε ένα από τα αντίστοιχα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα προκειμένου εκδοθεί η Υπουργική Απόφαση για τον ορισμό των τακτικών και έκτακτων μελών (εισηγητών) της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις των ημερήσιων και εσπερινών Γενικών Λυκείων και Επαγγελματικών Λυκείων (Ομάδα Β’) (Παλαιό σύστημα) και Γενικών Λυκείων (Νέο

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΓΕΛ 2016

ΠΕΚΑΠ - ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΣΤΟ ΙΕΠ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΛ



 Αθήνα, 30 Μαρτίου 2016
Αρ. Πρωτ.: 12

                                              Προς:
Πρόεδρο Ι.Ε.Π.
κ. Γ. Κουζέλη
Αντιπρόεδρο Ι.Ε.Π.
κ. Π. Χαραμή

Κοινοποίηση:
Υπουργό Παιδείας,
Έρευνας & Θρησκευμάτων
κ. Ν. Φίλη
Προϊστάμενο Διεύθυνσης
Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
κ. Γ. Μουστάκα


Θέμα: Πρόταση Επιτροπής του Ι.Ε.Π. για την Ε.Ε.Κ. 

Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,
Αξιότιμε κύριε Αντιπρόεδρε,

Με αφορμή την πρόταση της Επιτροπής του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (Ε.Ε.Κ.), η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών

Μεγάλη αρχαιολογική και θρησκευτική ανακάλυψη - Βρέθηκε η Ιερά Μονή της Αγίας Σκέπης στο Βόσπορο

Εχεί οικοδομηθεί από τον βυζαντινό αυτοκράτορα, Μανουήλ Κομνηνό

Μία μεγάλη αρχαιολογική ανακάλυψη και συνάμα υψίστης θρησκευτικής αξίας, παρουσίασαν οι τουρκικές αρχές, αποκαλύπτοντας πως ανακάλυψαν την Ιερά Μονή Αγίας Σκέπης στην περιοχή του Βοσπόρου, την οποία είχε οικοδομήσει πριν 800 χρόνια ο βυζαντινός αυτοκράτορας, Μανουήλ Κομνηνός.

Σύμφωνα με αποκαλυπτικό δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας, Aksam η ιστορική αυτή ελληνορθόδοξη βυζαντινή μονή βρίσκονταν κοντά στο πανεπιστήμιο, Koç Üniversitesi. Οι αναφορές

Αποποινικοποιούνται οι μαθητικές καταλήψεις

Αποποινικοποιούνται οι μαθητικές καταλήψειςΟ υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης, καταργεί την ποινή φυλάκισης για τους καταληψίες, που ίσχυε με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου του 2000

Την κατάργηση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου του έτους 2000, που προβλέπει ποινή φυλάκισης για τους «καταληψίες», προβλέπει τροπολογία που κατατέθηκε από τον υπουργό Παιδείας, Νίκο Φίλη, προς ψήφιση στη Βουλή.

Όπως επισημαίνεται από το υπουργείο Παιδείας: «Με την προτεινόμενη διάταξη αποκαθίσταται η

Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων ειδικών κατηγοριών

ΝΣΚ: Ο απαιτούμενος χρόνος για την εξέλιξη στη βαθμίδα του Καθηγητή



Γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους
Οι Αναπληρωτές Καθηγητές των Πανεπιστημίων, που υπηρετούσαν στη βαθμίδα αυτή κατά τη δημοσίευση του ν. 4115/2013 (30.01.2013), δύνανται να υποβάλουν αίτηση για την εξέλιξή τους στη βαθμίδα του Καθηγητή, με τη συμπλήρωση τριετίας από τη δημοσίευση της πράξης διορισμού τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Τη Γνωμοδότηση αυτή εξέδωσε , κατά πλειοψηφία, το Γ τμήμα του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, στο ερώτημα του Πρύτανη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας: “  Ποιος είναι ο απαιτούμενος χρόνος για την εξέλιξη στη βαθμίδα του Καθηγητή, Αναπληρωτή Καθηγητή Πανεπιστημίου, ο οποίος

Μνημόνιο συνεργασίας Υπουργών Έρευνας, Ελλάδας και Ρωσίας


   

H Αναπληρώτρια Υπουργός Παιδείας και Επιστήμης της Ρωσικής Ομοσπονδίας, LudmilaOgorodovaκαι ο Αναπληρωτής Υπουργός Έρευνας και Καινοτομίας, Κώστας Φωτάκης, με αφορμή την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας των δύο χωρών με συγχρηματοδοτούμενες

Τα τελευταία νέα από το υπ. Παιδείας


Δράσεις αλληλεγγύης για τους πρόσφυγες από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης: http://www.minedu.gov.gr/eidiseis/19088-30-03-16-draseis-allileggyis-gia-tous-prosfyges-apo-tin-perifereiaki-dieythynsi-ekpaidefsis-anatolikis-makedonias-thrakis
Επισκόπηση του Τύπου για Εκπαιδευτικά θέματα: http://www.minedu.gov.gr/eidiseis/19087-30-03-16-episkopisi-tou-typou-gia-ekpaideftika-themata

Ε.Λ.Μ.Ε. ΡΟΔΟΠΗΣ: ΔΩΡΕΑΝ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΕΛΜΕ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΜΑΘ ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ

Ε.Λ.Μ.Ε. ΡΟΔΟΠΗΣ                                                                                        
Θ. Σοφούλη 6 Τ.Κ. 69100
Ιστοσελίδα: elmerodopis.blogspot.com
Τηλέφωνο: 6977340776-6978530640-6974786828
 
ΘΕΜΑ:  « Θεατρική Παράσταση για τα παιδιά των συναδέλφων εκπαιδευτικών των ΕΛΜΕ της Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας-Θράκης από την ΟΛΜΕ στην Κομοτηνή. »

Η  ΕΛΜΕ Ροδόπης σε συνεργασία με την ΟΛΜΕ, διοργανώνει Δωρεάν Θεατρική Παράσταση για τα παιδιά των συναδέλφων εκπαιδευτικών των ΕΛΜΕ της Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας-Θράκης στην Κομοτηνή, την Κυριακή 17 Απριλίου 2016 στην αίθουσα του  Πολιτιστικού

Πότε κλείνουν τα Δημοτικά Σχολεία για καλοκαίρι - Πότε ανοίγουν τον Σεπτέμβριο

daskala mathΤην Τρίτη 14 Ιουνίου θα χτυπήσει για τελευταία φορά για φέτος το κουδούνι στα δημοτικά σχολεία της χώρας για τους μικρούς μαθητές και θα σημάνει την έναρξη των διακοπών του καλοκαιριού.

Αυτό έγινε γνωστό με ανακοίνωση του Υπουργείου Εργασίας

Δεκαπέντε ερωτήσεις και απαντήσεις που αφορούν στο ενιαίο μισθολόγιο


Δεκαπέντε ερωτήσεις και απαντήσεις  σε μια σειρά από ζητήματα που αφορούν στο ενιαίο μισθολόγιο (ν. 4354/2015) εξέδωσε το υπουργείο Οικονομικών. Αναλυτικά:
Α. Επί του πεδίου εφαρμογής (άρθρο 7).
Υπάγονται οι Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης και Αποχέτευσης στις διατάξεις του νέου νόμου (4354/2015);
Οι Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης και Αποχέτευσης υπάγονται στις διατάξεις του νέου μισθολογίου, όπως ακριβώς υπάγονταν και στις διατάξεις του προηγούμενου νομοθετικού πλαισίου (ν. 4093/2012), δεδομένου ότι πληρούν τα κριτήρια που θέτει ο νόμος 4354/2015 στην περ. στ της

Πότε κλείνουν τα σχολεία για τις διακοπές Πάσχα 2016

Το 2016 έχουμε Πάσχα την 1η Μαϊου 2016

Τα σχολεία θα κλείσουν για τις διακοπές του Πάσχα

Εφτιαξαν σχολείο για τα προσφυγόπουλα στα Διαβατά -Φοιτούν 240 παιδιά [εικόνες]

Κάθε μέρα στις 9:30 χτυπά το κουδούνι στο Κέντρο Προσωρινής Φιλοξενίας και Αιτούντων Μετεγκατάστασης στα Διαβατά.

Δεν φαίνεται, ωστόσο, κάτι τέτοιο να είναι απαραίτητο, αφού τα παιδιά, ηλικίας από 6 έως 12 ετών, που διαμένουν στο κέντρο συγκεντρώνονται πολύ νωρίτερα στον χώρο, που λειτουργεί σαν ένα άτυπο σχολείο για την καθημερινή δημιουργική απασχόλησή τους.
«Καλημέρα» λένε στα ελληνικά στον Νιχάντ Ιμπραχήμ, τον δάσκαλό τους, όπως τον αποκαλούν, αν και ο ίδιος λέει ότι δεν του αρέσει ιδιαίτερα η λέξη. Έπειτα πιάνουν στα χέρια τους μαρκαδόρους και τις μπογιές και αφήνουν το μυαλό τους να ταξιδέψει και τη φαντασία τους να ζωγραφίσει στο χαρτί

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ



1. Τι αποφάσισε για το μάθημα των Θρησκευτικών στη Δεύτερη Συνεδρία της η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος(9 Μαρτίου 2016).
2. Η ΠΕΘ χαιρετίζει με μεγάλη ικανοποίηση την απόφαση για το μάθημα των Θρησκευτικών που έλαβε η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.
3. Πρόταση της ΠΕΘ προς την Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.
4. Σύνοψη του Αναλυτικού Υπομνήματος της ΠΕΘ για τα «προβλήματα του αναθεωρημένου Προγράμματος Σπουδών 2014», που εστάλη στην Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας της

Πόσες απουσίες δικαιούνται οι μαθητές στο Λύκειο

7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥΓια τα Γενικά Λύκεια (ΓΕ.Λ.) ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 35 “Χαρακτηρισμός φοίτησης και συνέπειες στην προαγωγή και απόλυση μαθητών “του Π.Δ. 60/2006 (ΦΕΚ Α΄65)
Άρθρο 35
Χαρακτηρισμός φοίτησης και συνέπειες στην προαγωγή και απόλυση μαθητών
1. Η φοίτηση όλων των μαθητών των Ενιαίων Λυκείων χαρακτηρίζεται με πράξη του Συλλόγου των διδασκόντων καθηγητών την ημέρα που λήγουν τα μαθήματα ως επαρκής ή ανεπαρκής, με βάση το σύνολο των απουσιών που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, σε συνδυασμό με την ετήσια προφορική επίδοσησε όλα τα μαθήματα.
2. Επαρκής χαρακτηρίζεται η φοίτηση στην περίπτωση κατά την οποία:
α) Tο σύνολο των απουσιών του μαθητή, που σημειώθηκε κατά το λήγον διδακτικό έτος, δεν

Δεν υπάρχει καμιά εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του Νίκου Τσούλια


Τα φληναφήματα του κ. Φίλη έχουν αρχίσει να εκδικούνται…



  1. Του Νίκου Τσούλια


π. Πρόεδρος της ΟΛΜΕ (1996-2003)

      Έχει πλέον κοινός τόπος ότι η συγκυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – ΑΝ.ΕΛ. δεν έχει ούτε καν υποψία ολοκληρωμένου κυβερνητικού προγράμματος, ότι κινείται σπασμωδικά και αποσπασματικά σε ό,τι προσδιορίζει το Μνημόνιο και σ’ ό,τι «γεννάει» η ίδια η πραγματικότητα. Και ενώ είναι ελλειμματική και πρόχειρη η κυβερνητική πολιτική, πλεονάζει ο θεωρητικός δημόσιος λόγος και μάλιστα άλλοτε ο δημαγωγικός λόγος και άλλοτε ένας φτηνός «οραματικός λόγος».
      Κάπως έτσι περνάει ο καιρός με το εξωγενές προσφυγικό πρόβλημα να επισκιάζει τα άλλα μείζονα εθνικά και κοινωνικά προβλήματα και η άσκηση της εξουσίας της «πρώτης φοράς αριστεράς» – της

Η ενσωμάτωση της Δωδεκανήσου

Η Δωδεκάνησος δεν είχε την τύχη να ελευθερωθεί από τη μακροχρόνια τουρκική κατάκτηση και να ενσωματωθεί στα πολιτικά και γεωγραφικά όρια του ελληνικού κράτους, που άρχισε να δημιουργείται στο τέλος της δεκαετίας του 1820. Eίναι γνωστόν, ότι η τουρκική κατάκτηση της Δωδεκανήσου συνεχίστηκε μέχρι το έτος 1912. Tο έτος αυτό η Δωδεκάνησος καταλήφθηκε στρατιωτικά από τους Iταλούς. Oι ίδιοι οι Iταλοί είχαν χαρακτηρίσει προσωρινή την κατάληψη, μέχρι να επιλυθεί η ιταλοτουρκική διαφορά, η οποία συνίστατο στην εκκένωση της Tριπολίτιδος και της Kυρηναϊκής στη Bόρειο Aφρική από τα τουρκικά στρατεύματα. Παρά το γεγονός όμως αυτό και

Ο Φιλης λέει τέλος στις παρελάσεις γιατί είναι αναχρονιστικές; Είναι αλήθεια;

FILIS-PARELASI-800x547Καταργούνται οι μαθητικές παρελάσεις από τον Οκτώβριο
Μια πληροφορία που θα συζητηθεί φέρνει σήμερα στο φως της δημοσιότητας ο «Βηματοδότης».
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του, ο υπουργός Παιδείας, κ. Νίκος Φίλης έχει αποφασίσει την κατάργηση των μαθητικών παρελάσεων από τον Οκτώβριο, γιατί τις θεωρεί αναχρονιστικές. Αναλυτικά όσα

Ολοκληρώθηκαν τα αποτελέσματα των αιτήσεων μετεγγραφών

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους φοιτητές που είχαν υποβάλει ένσταση (αίτηση θεραπείας) επί των αποτελεσμάτων των ηλεκτρονικών αιτήσεων μετεγγραφών ότι η διαδικασία εξέτασης των ενστάσεων έχει οριστικά ολοκληρωθεί από την Επιτροπή των Ενστάσεων και οι κυρωτικοί πίνακες έχουν σταλεί στα Ιδρύματα.
Ενημερώνει επίσης όσους αιτήθηκαν κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή στην αρμόδια Επιτροπή της παρ. 9

ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΣΑΦΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

Διοργάνωση Περιφερειακής Θερινής Ακαδημίας για τα ανθρώπινα δικαιώματα στο Μοντενέγκρο

Το European Wergeland Centre, το Συμβούλιο της Ευρώπης και το Bureau for Education Services του Μαυροβουνίου διοργανώνουν Περιφερειακή Θερινή Ακαδημία, με θέμα :
«Τα ανθρώπινα δικαιώματα στην πράξη - Δημιουργώντας μια κουλτούρα χωρίς αποκλεισμούς», η οποία θα πραγματοποιηθεί από 19-26 Ιουνίου 2016, στο Cetinje του Μαυροβουνίου.
Η Ακαδημία απευθύνεται σε σχολεία των χωρών της Ν.Α. Ευρώπης: Αλβανία, Βοσνία & Ερζεγοβίνη, Βουλγαρία, Κροατία, Κύπρο, Ελλάδα, Μαυροβούνιο, Ρουμανία, Σερβία, Σλοβενία,

Διεθνής Νεανική Συνάντηση Αρχαίου Δράματος, Μουσικής και Αθλητισμού

2η ημέρα του Απρίλη, Παγκόσμια Ημέρα Ενημέρωσης για τον Αυτισμό

Αυξανόμενη είναι η συχνότητα που έχει παρατηρηθεί τα τελευταία χρόνια των αυτιστικών διαταραχών και έχει προβληματίσει ιδιαίτερα τους επιστήμονες. Συγκεκριμένα, στις ΗΠΑ την τελευταία δεκαετία έχει αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός των αυτιστικών παιδιών, ενώ πρόσφατα μελέτες υπολογίζουν τη συχνότητά τους σε 1 στα 100 παιδιά. Αυτό σημαίνει ότι οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος δεν είναι σπάνιες. Αντίθετα, είναι πιο συχνές από πολλά άλλα, όπως π.χ. ο σακχαρώδης διαβήτης ή το σύνδρομο Down.
Περίπου ένα στα 100 παιδιά, κυρίως αγόρια παρά κορίτσια, εμφανίζει συμπτώματα που εντάσσονται

EEE TISP: Φτιάχνουμε ένα ρομπότ-μπασκετμπολίστα με συνδετήρες και λαστιχάκια!

IEEE TISP: Φτιάχνουμε ένα ρομπότ-μπασκετμπολίστα με συνδετήρες και λαστιχάκια!To IEEE TISP κάνει τα δύσκολα απλά!
Δημιουργούμε έναν ρομποτικό παίκτη μπάσκετ με αντικείμενα της καθημερινότητας!
Οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες του IEEE στην Ελλάδα, μετά το πετυχημένο IEEE TISP Workshop που διοργάνωσαν το Δεκέμβρη του 2015, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετάνια, συμμετέχουν στο 3ο Athens Science Festival, διοργανώνοντας ένα workshop για καθηγητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ένα workshop διαφορετικό από τα συνηθισμένα, καθώς χρησιμοποιούμε αντικειμένα μέσα από την

ΕΚΤ ΔελτίοΤύπου: Καλές πρακτικές για επιτυχημένες προτάσεις σε ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα αριστείας



Αθήνα, 30/03/2016
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Καλές πρακτικές για επιτυχημένες προτάσεις σε ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα αριστείας
Παρουσίαση νέων προκηρύξεων και συμβουλών για συμμετοχή στα προγράμματα FET και MSCA του Ορίζοντα 2020 σε εκδήλωση του ΕΚΤ

Μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον της ερευνητικής και επιχειρηματικής κοινότητας για την ενημερωτική εκδήλωση που διοργάνωσε το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ) στις 15 Μαρτίου 2016 για τα ερευνητικά προγράμματα του πυλώνα Αριστείας του Ορίζοντα 2020, Future and Emerging Technologies (FET) και Marie Sklodowska Curie Actions (MSCA). Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν οι υπηρεσίες του ΕΚΤ ως Εθνικό Σημείο Επαφής για τον Ορίζοντα 2020, στατιστικά στοιχεία για την ελληνική συμμετοχή στις μέχρι τώρα προκηρύξεις, καθώς και συμβουλές για τη

Οι δειλοί σε τρικυμία

Κάθε μέρα η κατάσταση στη χώρα χειροτερεύει. Το κόστος της πολιτικής ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ το πληρώνουν οι πολίτες με την επιστροφή στην ύφεση, τους νέους φόρους, τη χαοτική κατάσταση στο προσφυγικό και το μεταναστευτικό πρόβλημα, τη θεσμική ολίσθηση σε ένα νέο αυταρχισμό.
Mέσα σε αυτό το τοπίο καταστροφής, ακούσαμε την Φώφη Γεννηματά να λέει ότι «ο κ. Τσίπρας έχει γίνει το μακρύ χέρι των Ευρωπαίων στη χώρα μας».
Η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, με την τοποθέτησή της αυτή, ρίχνει την κύρια ευθύνη για όσα μας

Δεν θα φύγουν!

Κάθε ημέρα που περνάει η χώρα βρίσκεται αντιμέτωπη με τους χειρότερους εφιάλτες της. 
Πνιγμένη στην λασπουριά της Ειδομένης, ταπεινωμένη από άθλιους κυβερνητικούς χειρισμούς σε όλα τα εθνικά μέτωπα. 

Παραδομένη σε ιδεοληπτικούς, σε ανιστόρητους, σε αιθεροβάμονες που ονειρεύονται επενδύσεις από τους μετανάστες στις σκηνές. 

Αυτοί δεν φεύγουν!

Δεν θα κάνουν εκλογές!

Ζούμε σε ένα ασφυκτικό περιβάλλον, μέσα στο οποίο απειλείται, εκτός των άλλων, και η ίδια η

Το Der Spiegel κάνει πλάκα στον Μάρδα για τους πρόσφυγες επενδυτές

Με τίτλο «όποιος έχει χρήματα μπορεί να μείνει» η ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού Der Spiegel αναφέρεται στην πρόταση του υφυπουργού Εξωτερικών Δημήτρη Μάρδα για τους πρόσφυγες-επενδυτές, επισημαίνοντας ότι δεκάδες χιλιάδες πρόσφυγες συνωστίζονται στην Ελλάδα και η κυβέρνηση Τσίπρα θέλει τώρα να κερδίσει χρήματα από αυτούς.

Η ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού Spiegel κάνει αναφορά στην αμφιλεγόμενη πρόταση του

Έφεραν το ΝΑΤΟ πιο κοντά για να… το διαλύσουν καλύτερα!

Σύμφωνα με την Απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ της 6ης Μαρτίου, υπογραμμίζεται ότι «η υπερσυγκέντρωση ανθρώπων σήμερα στην Ειδομένη είναι τραγική και απάνθρωπη, καθώς αφήνει ανθρώπους εκτεθειμένους στα καιρικά φαινόμενα, αλλά και στα κυκλώματα κερδοσκόπων».
Από τότε, αντί να βελτιωθεί η κατάσταση επιδεινώθηκε. Και ο αριθμός των προσφύγων αυξήθηκε. 
Αναφερόταν επίσης ότι «το δράμα εκατομμυρίων προσφύγων αποκαλύπτει την κραυγαλέα αποτυχία της κυρίαρχης ευρωπαϊκής πολιτικής, τόσο στην αντιμετώπιση του μεταναστευτικού-προσφυγικού φαινομένου, όσο στην Κοινή Εξωτερική Πολιτική και στην Πολιτική Ασφάλειας της ΕΕ».
Παρ’ όλα αυτά, ο κ. Τσίπρας υπέγραψε συμφωνία – αποτέλεσμα της «κραυγαλέας αποτυχίας».
Έλεγαν επίσης πως «οι Αριστερές, οι κινηματικές, αλλά και όλες οι άλλες προοδευτικές δυνάμεις της

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

Τι ισχύει για τους επιτηρητές των Πανελλαδικών (εγκύκλιος)


Δ. ΟΡΙΣΜΟΣ ΕΠΙΤΗΡΗΤΩΝ
1. Για κάθε Ε.Κ. ορίζονται με απόφαση του οικείου Δ/ντή Διεύθυνσης οι αναγκαίοι επιτηρητές για την ομαλή διεξαγωγή των εξετάσεων.
2. Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 19 του Π.Δ. 60/2006, επιτηρητές ορίζονται καθηγητές Δ.Ε. (κατά προτίμηση Γυμνασίου) δημόσιας ή ιδιωτικής εκπαίδευσης με τις εξής προϋποθέσεις :
α) Οι καθηγητές Λυκείων δεν μπορούν να ορίζονται ως επιτηρητές σε ΓΕΛ όπου εξετάζονται μαθητές τους.
β) Στα ιδιωτικά Λύκεια ως επιτηρητές ορίζονται υποχρεωτικά καθηγητές μόνο της δημόσιας

Πανελλαδικές εξετάσεις Γενικού Λυκείου με το ΝΕΟ και το ΠΑΛΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (σχολ. έτους 201 5 - 2016 ) .

Κατά προτίμηση από τα Γυμνάσια θα είναι οι επιτηρητές των πανελλαδικών εξετάσεων. Οι καθηγητές των Γυμνασίων που θα ορισθούν ως επιτηρητές δεν απαλλάσσονται από τις υποχρεώσεις τους στο Γυμνάσιο, όπως ορίζει εγκύκλιος για τις πανελλαδικές. Συγκεκριμένα για κάθε Ε.Κ. ορίζονται με απόφαση του οικείου Δ/ντή Διεύθυνσης οι αναγκαίοι επιτηρητές για την ομαλή διεξαγωγή των εξετάσεων. Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 19 του Π.Δ. 60/2006, επιτηρητές ορίζονται καθηγητές Δ.Ε. (κατά προτίμηση Γυμνασίου) δημόσιας ή ιδιωτικής εκπαίδευσης με τις εξής προϋποθέσεις : α) Οι καθηγητές Λυκείων δεν μπορούν να ορίζονται ως επιτηρητές σε ΓΕΛ όπου εξετάζονται μαθητές τους. β) Στα ιδιωτικά Λύκεια ως επιτηρητές ορίζονται υποχρεωτικά καθηγητές μόνο της δημόσιας εκπαίδευσης. Κατά τον ορισμό των επιτηρητών λαμβάνεται μέριμνα ώστε σε κάθε αίθουσα εξετάσεων να υπάρχουν δύο επιτηρητές και ανά πέντε αίθουσες να ορίζεται και ένας αναπληρωματικός. Οι καθηγητές των Γυμνασίων που θα ορισθούν ως επιτηρητές δεν απαλλάσσονται από τις υποχρεώσεις τους στο Γυμνάσιο. Με ευθύνη της Λυκειακής Επιτροπής οι επιτηρητές κατανέμονται στις αίθουσες εξετάσεων κατά τέτοιο τρόπο ώστε κάθε ημέρα εξέτασης να είναι σε διαφορετική αίθουσα. Η απόφαση ορισμού των επιτηρητών εκδίδεται πέντε (5) ημέρες πριν την έναρξη των εξετάσεων. Σημειώνεται ότι η Λυκειακή Επιτροπή παραδίδει κάθε ημέρα το φάκελο της εξέτασης στους επιτηρητές οι οποίοι υποχρεούνται να ενημερώνουν άμεσα τη Λυκειακή Επιτροπή για όποιο πρόβλημα τυχόν προκύψει. Υποχρεώσεις επιτηρητών Οι επιτηρητές απαγορεύεται να παρέχουν οποιαδήποτε διευκρίνιση, πληροφορία ή επεξήγηση στους εξεταζόμενους εκτός των οδηγιών, διευκρινίσεων ή πληροφοριών που διαβιβάζονται σε αυτούς από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων δια των Λυκειακών Επιτροπών, τις οποίες διανέμουν ή ανακοινώνουν στους εξεταζόμενους, χωρίς να προβαίνουν σε δικές τους διευκρινίσεις. Οι επιτηρητές απαγορεύεται να φέρουν μαζί τους κινητό τηλέφωνο και οφείλουν να συμπεριφέρονται κατά τρόπο που να μη δημιουργεί πρόβλημα στους εξεταζόμενους αλλά και να ελέγχουν κατά τον αυστηρότερο τρόπο την πιθανότητα αντιγραφής ή συνεργασίας. Εφιστάται ιδιαίτερα η προσοχή των επιτηρητών ώστε κατά την είσοδο των εξεταζομένων να τους ενημερώνουν ότι δεν πρέπει να παίρνουν μαζί τους σημειώσεις ή κινητά τηλέφωνα ή άλλα αντικείμενα που δεν επιτρέπονται και τα οποία πρέπει να παραμένουν εκτός αίθουσας και να μην επιτρέπουν την είσοδο σε όποιον δεν συμμορφώνεται με τις οδηγίες αυτές. Μετά την παραλαβή και του τελευταίου γραπτού, ελέγχουν και παραδίδουν αμέσως τα γραπτά στη Λυκειακή Επιτροπή, προκειμένου αυτή να τα προωθήσει στο Βαθμολογικό Κέντρο. Κατά τη διάρκεια της εξέτασης δεν επιτρέπεται στους εξεταζόμενους να βγουν από την αίθουσα εκτός από εξαιρετικές περιπτώσεις. Στην περίπτωση αυτή καλείται ο εφεδρικός/αναπληρωματικός επιτηρητής, ο οποίος συνοδεύει τον εξεταζόμενο έξω από την αίθουσα, ελέγχοντας τους χώρους που αυτός επισκέπτεται για την αποφυγή περίπτωσης δολίευσης των εξετάσεων. Σε καμιά περίπτωση δεν επιτρέπεται ο συνοδός να είναι καθηγητής του ίδιου Λυκείου που μετέχει με οποιαδήποτε ιδιότητα στη Λυκειακή Επιτροπή. Οι επιτηρητές μαζί με τη ΛΕΕ είναι υπεύθυνοι για τον διαχωρισμό των υποψηφίων και για τη σωστή διανομή των θεμάτων, ώστε κάθε υποψήφιος να πάρει τα θέματα που αντιστοιχούν στην περίπτωσή του (Νέο -Παλαιό σύστημα και Ημερήσια-Εσπερινά). Εφιστάται ιδιαίτερα η προσοχή στους επιτηρητές για την επίδειξη αισθήματος ευθύνης πέραν του συνηθισμένου λαμβάνοντας υπόψη την ανάγκη διαφύλαξης του κύρους, της αξιοπιστίας και του αδιάβλητου της διεξαγωγής των εξετάσεων.

Διαβάστε περισσότερα: http://xenesglosses.eu/2016/03/den-apallasontai-apo-tis-ypoxreoseis-sto-gymnasio-oi-epitirites/

Θερινά εκπαιδευτικά εργαστήρια για παιδιά ΕΚΕΦΕ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ


Προθεσμία για τις μετεγγραφές μαθητών


ΟΔΗΓΟΣ-ΣΠΟΥΔΩΝ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ.

ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 3ου ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΜΑΤΩΝ_ΕΠΑΛ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ.


Προκήρυξη – Πρόσκληση Εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το Πρόγραμμα Bellevue του Ιδρύματος Robert Bosch

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΛΕΣΜΑ 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΔΕΔΥ Πέμπτη 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016

2016.03.28 - Αφίσα - 24ωρη Γενική Απεργία ΑΔΕΔΥ  - 7 Απριλίου 2016 - siteΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΛΕΣΜΑ 
24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ  ΑΔΕΔΥ
Πέμπτη 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Στη μεγαλειώδη απεργιακή κινητοποίηση της 4ης Φεβρουαρίου οι εργαζόμενοι του Δημοσίου μαζί με τους εργαζόμενους του Ιδιωτικού Τομέα, τους αυτοαπασχολούμενους, τους  αγρότες, τους  επιστήμονες,  τους μικρομεσαίους, τους συνταξιούχους, τους άνεργους, εκφράσαμε την αντίθεσή μας στις προτάσεις της Κυβέρνησης για το ασφαλιστικό, δείξαμε ότι με την ενότητα και τον παλλαϊκό ξεσηκωμό μπορούμε να νικήσουμε,  μπορούμε να αναγκάσουμε την Κυβέρνηση να αποσύρει το αντιασφαλιστικό της έκτρωμα.
Τα μέτρα-σφαγείο  που προτείνουν δεν συνιστούν  «μεταρρύθμιση που θα σώσει την Κοινωνική Ασφάλιση» αλλά τμήμα των δεσμεύσεων του τρίτου μνημονίου που ψήφισε και εφαρμόζει η

ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΕΡΓΩΝ ΧΑΜΗΛΟΜΙΣΘΩΝ


ΠΡΟΤΑΣΗ ΙΕΠ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ 2ΟΥ ΕΠΑΛ ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΥ.

Ε.Λ.Μ.Ε. ΧΙΟΥ: Καθυστερημένη έναρξη – κοροϊδία της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου.



Ε.Λ.Μ.Ε. ΧΙΟΥ
                      
 ΧΙΟΣ : 28/03/2016
ΕΝΩΣΗ   ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ  ΜΕΣΗΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  ΧΙΟΥ
ΑΡ. ΠΡΩΤ. :  8
 ΜΙΧΑΛΩΝ - ΤΚ 82100 – ΧΙΟΣ
  
Δικτυακός Τόπος :   www.elmechiou.gr
Προς :  ΜΕΛΗ ΔΣ ΕΛΜΕ
Email :  elme.xiou@gmail.com
                                                  ΣΧΟΛΕΙΑ       
Τηλέφωνο & Φαξ : 22710-27951
             
Τηλ. Επικοινωνίας : 6972228114
  

   


Θέμα :  Καθυστερημένη έναρξη – κοροϊδία
της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου
Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Χίου, ομόφωνα, καταγγέλλει την μόλις ένα μήνα πριν τη λήξη της σχολικής χρονιάς έναρξη του προγράμματος της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης (ΠΔΣ) για τα ειδικά μαθήματα των Πανελληνίων Εξετάσεων (Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Σχέδιο,

Μηχανοργάνωση Δ.Δ.Ε. Καβάλας: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Καλημέρα
Σας ενημερώνουμε πως η Βεβαίωση Αποδοχών του Οκτωβρίου 2011 έφυγε εκ παραδρομής από το τμήμα μας προς όλους τους υπαλλήλους που μας έχουν δηλώσει mail  

ΜΗΝ ΤΗΝ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ  ΥΠΟΨΗ ΣΑΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Διαγωνισμός Φυσικής «Αριστοτέλης»

Αγαπητές/οί Συνάδελφοι,
σας ενημερώνουμε ότι λόγω των συνεχιζόμενων δηλώσεων Γυμνασίων και Λυκείων για τη συμμετοχή μαθητών τους στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικής «Αριστοτέλης» 2016 ο οποίος θα διεξαχθεί την 09 Απριλίου 2016, παρατείνεται η προθεσμία υποβολής δηλώσεων από την 29 Μαρτίου έως και την 04 Απριλίου.
Εν τω μεταξύ, συνεχίζεται η σταδιακή ενημέρωσή μας από εσάς για τον ορισμό σχολείων της

ΕΕΤΕΚ: ΤΕΛΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΠΑ.Λ..



ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ      ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Ε.Ε.Τ.Ε.Κ.

HELLENIC SCIENTIFIC ASSOCIATION FOR TECHNICAL -VOCATIONAL EDUCATION AND TRAINING


 ΚΑΝΑΡΗ 10Α, Τ.Κ.15126, ΜΑΡΟΥΣΙ
 ΤΗΛ/FAX 2108053539, ΚΙΝ. 6972240650
SITE: www.eetek.gr
 EMAIL: eetek1@gmail.com
 



Αθήνα 22/3/2016
                                                                                                          Α.Π. 573

                                               Προς: 1. Πρόεδρο ΙΕΠ κ. Γεράσιμο Κουζέλη
                                                         2. Αντιπρόεδρο ΙΕΠ κ. Παύλο Χαραμή
                                                         3. Προϊστάμενο Δ/νσης Επαγγελματικής                                                          
                                                    Εκπαίδευσης ΥΠΠΕΘ κ. Γεώργιο
                                                              Μουστάκα
                                                   




Θέμα: Πρόταση για το νέο ΕΠΑ.Λ.


Μετά την κοινοποίηση του κειμένου σας – 23/3/2016 – για την υποβολή προτάσεών μας

Α΄ και Β΄ ΕΛΜΕ -ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ - ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ την Τετάρτη 30-3-2016

Κ Α Λ Ε Σ Μ Α
Οι Α΄& Β΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης 
 σας καλούν σε συνάντηση- συζήτηση

                             με ΘΕΜΑ: "ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ - ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ"

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Οι εκπαιδευτικοί παραμένουν υποχρεωτικά στο σχολείο πέρα από τις ώρες διδασκαλίας



Αναλυτικά στοιχεία για τη νομοθεσία που διέπει το  διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών καθώς και τη μείωσή του τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση δίνονται σε γραπτή απάντηση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Νίκου Φίλη μετά από ερώτηση Βουλευτών με θέμα  «Ωράριο διδασκαλίας και εξωδιδακτικές υποχρεώσεις εκπαιδευτικών ΑμεΑ». Στην ίδια απάντηση αναφέρεται για τους νηπιαγωγούς ότι εκκρεμεί η έκδοση υπουργικής απόφασης, σχετικά με τον καθορισμό του ημερήσιου και εβδομαδιαίου ωραρίου εργασίας τους κατά όμοιο

ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ: Οδηγίες για την ύπαρξη καμερών σε σχολεία

Για την ύπαρξη καμερών σε σχολεία και λοιπούς χώρους όπου δραστηριοποιούνται ανήλικοι, η Αρχή Προστασίας προσωπικών Δεδομένων, δίνει τις ακόλουθες οδηγίες:
1. Η ύπαρξη και μόνο καμερών σε σχολεία και άλλους χώρους όπου  δραστηριοποιούνται ανήλικοι (όπως παιδικοί σταθμοί, οικοτροφεία, φροντιστήρια κλπ.) χρήζει ιδιαίτερης προσοχής, αφού δεν είναι εύκολο να αξιολογηθούν οι συνέπειες που μια τέτοια επεξεργασία μπορεί να έχει για την ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας των ανηλίκων. Συγκεκριμένα, υπάρχει ο κίνδυνος να περιορισθεί η ανάπτυξη της έννοιας της ελευθερίας τους, εάν πιστέψουν από μικρή ηλικία ότι είναι φυσιολογικό να παρακολουθούνται μέσω καμερών (βλ.  και την Απόφαση 77/2009 της Αρχής).
2. Το σύστημα βιντεοεπιτήρησης επιτρέπεται να λειτουργεί μόνο κατά τις ώρες που το σχολείο δεν

ΙΕΠ: Υποχρεωτική επιμόρφωση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που δεν έχουν καμία επιμόρφωση στην ΕΑΕ



Υποχρεωτική επιμόρφωση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών Γενικής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που δεν έχουν καμία επιμόρφωση στην ΕΑΕ μέχρι σήμερα, σχεδιάζει να πραγματοποιήσει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, σύμφωνα με σχετικό έγγραφο που

ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Τις επόμενες ημέρες η νέα Διοικούσα Επιτροπή της ΑΣΠΑΙΤΕ



Δεκτή  έγινε από την Αναπληρώτρια υπουργό Παιδείας  Σία Αναγνωστοπούλου η  παραίτηση του Ν. Παναγιωτόπουλου, Καθηγητή Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης,  από τη θέση του Προέδρου της Διοικούσας Επιτροπής της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής

ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Οδηγίες για την ίδρυση Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Τμημάτων Ένταξης


     
Περαιτέρω διευκρινήσεις για τη διαδικασία  Ίδρυσης Τμημάτων Ένταξης Π.Ε. και Δ.Ε. και Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, απέστειλε το υπουργείο Παιδείας προς τις Περιφερειακές Διευθύνεις Εκπαίδευσης, τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και τα ΚΕΔΔΥ.
Παράλληλα το υπουργείο Παιδείας δίνει  παράταση στην όλη διαδικασία και άρα η προθεσμία αποστολής των αιτημάτων από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις μετατίθεται στη Μ. Τετάρτη 4-05-2016 η οποία είναι και οριστική.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τις οδηγίες:
Οι Περιφερειακές Διευθύνσεις θα πρέπει να έχουν λάβει τα αιτήματα από τις Διευθύνσεις

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Συνάντηση με τον επικεφαλής του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα



Πραγματοποιήθηκε σήμερα 29 Μαρτίου 2016 στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων συνάντηση του Υφυπουργού, Θεοδόση Πελεγρίνη, με τον επικεφαλής του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα, Λεωνίδα Αντωνακόπουλο, καθώς και με τον κ. Άγγελο Καπετανίδη, υπεύθυνο για τις σχέσεις με τα σχολεία.
Στη συνάντηση στην οποία συμμετείχαν και υπηρεσιακοί παράγοντες συζητήθηκε η πρόοδος του πιλοτικού προγράμματος "Πρεσβευτές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου", σε 22 Λύκεια της χώρας. Ο κ. Αντωνακόπουλος ευχαρίστησε τον Υφυπουργό για τη στήριξή του κι εξέφρασε τον ενθουσιασμό

Τα τελευταία νέα από το υπ. Παιδείας



07 03 16 typos 3Η επισκόπηση του Τύπου για τα εκπαιδευτικά θέματα: http://www.minedu.gov.gr/eidiseis/19059-29-03-16-i-episkopisi-tou-typou-gia-ta-ekpaideftika-themata