Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Όλα καλά! Ο Τατσόπουλος έκοψε τις μα@@@@ς όπως του είπε ο Μουλόπουλος και θέλει να είναι πάλι υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ

Λίγες μόλις ώρες μετά τη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ όπου το δικό του θέμα κυριάρχησε, ο Πέτρος Τατσόπουλος σε τηλεοπτική του συνέντευξη άφησε και πάλι αιχμές εναντίον στελεχών του κόμματος και μίλησε για «ζαχαριαδικές αντιλήψεις». Επίσης είπε ότι πρόθεσή του είναι να κατέβει εκ νέου υποψήφιος με τον ΣΥΡΙΖΑ στις επόμενες εκλογές για να προσθέσει με νόημα:
«Αρκεί να θέλει κι αυτός, γιατί αυτό είναι σαν το τανγκό και θέλει δύο».

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ και ερωτηθείς για τη διαμάχη του με τον Βασίλη Μουλόπουλο, πρώην βουλευτή Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ και πρόεδρο του ΔΣ της «Αυγής», ο Πέτρος Τατσόπουλος είπε ότι ο Αλ. Τσίπρας «με γενναιότητα με κάλυψε απόλυτα για το θέμα».

Σημείωσε ωστόσο ότι αυτό που τον ενόχλησε περισσότεροι δεν ήταν οι «γραφικοί» χαρακτηρισμοί «βιζιτού» και «γελωτοποιός» που του απέδωσε ο Βασ. Μουλόπουλος, αλλά ο χαρακτηρισμός του ως υπερασπιστής της Χρυσής Αυγής. «Η κόκκινη γραμμή μου είναι ότι εγώ που έχω κάνει τόσο αγώνα κατά της Χρυσής Αυγής, δεν μπορώ να δεχθώ ότι είμαι υπερασπιστής της και όταν, μάλιστα, αυτή η άποψη προέρχεται από τον πρόεδρο του ΔΣ της Αυγής» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Πέτρος Τατσόπουλος.

«Αλλο πράγμα η μάχη με τους αντιπάλους να είναι σκληρή και είναι τελείως διαφορετικό όποιος παίρνει διαφορετική άποψη από τη ΣΥΡΙΖΑ να καταγγέλλεται ως μειοδότης», πρόσθεσε.

Ο Πέτρος Τατσόπουλος ανέφερε μάλιστα, ότι «υπάρχουν άνθρωποι μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ οι οποίοι έχουν ζαχαριδιακές αντιλήψεις, θέλουν να λύσουν ζητήματα με πρακτικές του '60».

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ επέμεινε στην αρνητική του θέση για το ενδεχόμενο συνεργασίας του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης με τους Ανεξάρτητους Ελληνες: «Αν την επόμενη ημέρα των εκλογών ο ΣΥΡΙΖΑ συνεργαστεί με τους ΑΝΕΛ εγώ αποχωρώ. Δεν θέλω να έχω σχέση με λαϊκιστές», τόνισε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου