Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Δ. Σταρόβας: «Μου την έπεσαν όταν είχαμε καλεσμένο τον Άδωνι. Βαρέθηκα τους αριστεριστές του κ@λου»

Ο Δημήτρης Σταρόβας μίλησε στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα και την Ζωή Δημητρίου για το νέο του επαγγελματικό βήμα, για τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει … και για την σχέση του με τον Γρηγόρη, » Τον γνωρίζω χρόνια τον Γρηγόρη, σκεφτόταν καιρό μια βραδινή εκπομπή, μου είπε ότι έχει ένα ωραίο concept με καλεσμένους σε ένα σπίτι. Η λέξη-κλειδί που είπε ήταν «αυτοσχεδιασμός».

Μου θύμισε την εποχή των Αγαμων Θυτών, εκεί μάθαμε να λειτουργούμε ανάποδα, να μην ακολουθούμε συγκεκριμένα λόγια και στημένους ρόλους. Μάθαμε να βασιζόμαστε σε αυτό που
μπορεί ο καθένας να κάνει καλύτερα. Αυτό κάνουμε και στην εκπομπή, το ψάχνουμε ακόμη βασικά, ο Γρηγόρης είναι δουλευταράς. Μας στηρίζει το κανάλι. Ο Γρηγόρης είναι μια ισχυρή μεταγραφή. Η Μαρία είναι τόσο γλυκό πλάσμα»

Τι τον ενόχλησε από τα σχόλια που έχουν γραφτεί... «Μου την έπεσαν όταν είχαμε καλεσμένο τον Άδωνη. Λες και δήλωσα εγώ ποτέ επαναστάτης. Ότι τι; Επειδή παίζω κιθάρα πρέπει να κατηγορώ το σύστημα; Βαρέθηκα τους αριστεριστές του κ..ου. Είναι ενάντια των πάντων, ας πάνε στο Άγιον Όρος τότε. Τι θέλουν; Να με δουν στα Εξάρχεια άφραγκο να μην έχω να αγοράσω τσιγάρα; Εγώ χρωστάω σε όσους μιλούν ελληνικά. Επειδή με θυμούνται με τον Λαζόπουλο ή με είδαν σε μια εκπομπή του Κωστόπουλου νομίζουν ότι έχουν λεφτά; Το καλοκαίρι έπαιζα μουσική στο γαμήλιο γλέντι γνωστού εφοπλιστή για να βγάλω μεροκάματο. Είμαι αυτοεπιχειρηματίας.. Είχα ανοίξει ένα μαγαζί στη Θεσσαλονίκη, δίπλα στο » Ντορέ», το 1999 που με διέλυσε. Ποτέ δεν μετέφρασα τη δημοτικότητα μου σε χρήματα! Μόλις είπε θα βγάλω μεροκάματο χτύπησε η κρίση. Συντηρώ τρία σπίτια, της πρώην γυναίκας μου, της μητέρας μου και το δικό μου. Με βλέπουν συνέχεια να γελάω και δεν τους περνάει από το μυαλό ότι παθαίνω συνεχεία νευρώσεις στομάχου από το άγχος και ουσιαστικά είμαι ψιλοκαταθλιπτικός»

Έβλεπε τηλεόραση πριν από τα » Καρντάσιαν» ...»Όχι. Δεν ήμουν ποτέ λάτρης της τηλεόρασης. Αλλά έχει τύχει να πάω κάπου διακοπές χωρίς σήμα και πήρα την τηλεόραση για να βλέπω το χιόνι και να μπορώ να κοιμάμαι. Έβλεπα, όμως, χρόνια αμερικάνικη και αγγλική. Το σόου του Λέτερμαν και του Λένο και τον Τζόναθαν Ρος. Ζηλεύω τους ακομπλεξάριστους καλεσμένους. Μακάρι να έβγαιναν ζωντανά αυτά που λέμε μαζί τους στα διαλείμματα ή στα καμαρίνια. Είναι θέμα νοοτροπίας. Οι Έλληνες είναι σοβαροφανείς. Δεν ξέρουμε τι πουλάει ακόμα. Τηλεοπτικά, εννοώ, τι θέλει ο κόσμος. Αυτό που του πασάρουμε το βλέπει επειδή το θέλει ή επειδή δεν έχει άλλες εναλλακτικές; Εγώ θέλω να κάνω τηλεόραση για να περνάει καλά ο κόσμος»

Τι μπορεί να κάνει καλά; » Κάνω τέλεια μ……ιες. Επιπέδου Champions League. Δεν θέλω, όμως, να αλλάξω κάτι, τίποτα. Δεν είμαι διατεθειμένος να θυσιάσω τον χαβαλέ μου. Κι ας μην βγάλω χρήματα. Ο Αμερικανός Σταρόβας θα είχε βγάλει τόσα που θα έφταναν για τρεις γενιές. Ας μου δώσουν κι εμένα 10 εκατ. δολάρια για μια ταινία και θα δεις πως θα φτάσω 86 κιλά σε τρεις μήνες»

πηγή: Zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου