Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Η μητέρα του Κώστα είχε μόνο ένα μάτι. Την μισούσε ... αφού τον έκανε να νοιώθει αμηχανία

Η μητέρα του Κώστα είχε μόνο ένα μάτι. Την μισούσε ... αφού τον έκανε να νοιώθει αμηχανία. Αυτή δούλευε σκληρά για να τον μεγαλώσει...
Μια μέρα η μαμά του Κώστα πήγε στο Δημοτικό σχολείο για να των χαιρετήσει.. Αυτός βρισκόταν σε πολύ δύσκολη θέση.
Πώς θα μπορούσε να το κάνει αυτό σε μένα είπε; Την αγνόησε , της έριξε ένα μισητό βλέμμα και έτρεξε να φύγει. Την επόμενη μέρα στο σχολείο ένας από τους συμμαθητές του είπε, «Κώστα η μαμά σου έχει μόνο ένα μάτι!"
Ήθελε να χαθεί από τον κόσμο . Ζητούσε από την μάνα του να εξαφανιστεί. Τις είπε εκείνη τη μέρα : «Αν θέλεις να με κάνεις συνέχεια ρεζίλι, γιατί δεν πεθαίνεις καλύτερα;"
Η μαμά του δεν απάντησε ... αυτός δεν μετάνιωσε ούτε για ένα δευτερόλεπτο αυτά που της είπε.... επειδή ήταν γεμάτος θυμό.
Ήθελε να φύγει από το σπίτι της μάνας του , και να μην έχει καμία σχέση μαζί της.
Έτσι διάβασε πραγματικά σκληρά, πήρε την ευκαιρία και πήγε στο εξωτερικό για σπουδές.
Στη συνέχεια, παντρεύτηκε . Αγόρασα ένα σπίτι δικό του. Έκανε παιδιά ήταν χαρούμενος με τη ζωή του, τα παιδιά και τις ανέσεις που είχε. Τότε, μια μέρα, η μητέρα του πήγε να τον επισκεφθεί. Δεν τον είχε δει εδώ και χρόνια και δεν είχε συναντήσει ποτέ τα εγγόνια της.
Όταν στάθηκε κοντά στην πόρτα, τα παιδιά του γέλασαν μαζί της, και αυτός φώναξε σε αυτήν να μην ξανά έρθει χωρίς πρόσκληση. Ούρλιαζε σε αυτήν, «Πώς τολμάς να έρχεσε στο σπίτι μου και να τρομάζεις τα παιδιά μου!" Φύγε από δω! ΤΩΡΑ! "
Και η μητέρα του ήσυχα απάντησε, «Ω, λυπάμαι. Μπορεί να έχω έρθει σε λάθος διεύθυνση, και εξαφανίστηκε από τα μάτια του.
Μια μέρα, ήρθε στο σπίτι του μια επιστολή σχετικά με μια συνάντηση με τους συμμαθητές του στο σχολείο για επανένωση .Αυτός είπε ψέματα στη γυναίκα του πως θα πήγαινε σε ένα επαγγελματικό ταξίδι.... Μετά την επανένωση με τους συμμαθητές του στο σχολείο , είπε να επισκεφτεί το πατρικό του σπίτι από περιέργεια.
Η γείτονες του είπαν πως η μητέρα του πέθανε. Δεν συγκινήθηκε καθόλου....Του έδωσαν ένα γράμμα που του άφησε η μητέρα του.....
«Αγαπημένε μου γιε,
Σε σκέφτομαι όλη την ώρα. Λυπάμαι που ήρθα στο σπίτι σου και φοβήθηκαν τα παιδιά σου.
Ήμουν τόσο χαρούμενη όταν άκουσα ότι θα έρθεις στο σχολείο για την επανένωση με τους συμμαθητές σου . Αλλά μπορεί να μην είμαι σε θέση ακόμη να σηκωθώ από το κρεβάτι για να σε δώ. Λυπάμαι που σου προκαλούσα αμηχανία καθώς μεγάλωνες. Βλέπεις όταν ήσουν πολύ μικρός , είχες σε ένα δυστύχημα , και έχασες το μάτι σου. Ως μητέρα, δεν μπορούσα να σε βλέπω να μεγαλώνεις με ένα μάτι. Έτσι σου έδωσα το δικό μου. Ήμουν τόσο περήφανη για τον γιο μου, ο οποίος θα μπορούσε να βλέπει όλο τον κόσμο στη θέση μου......
Πάντα θα σε Αγαπώ ,
Η μητέρα σου.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου