Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

"Έχουν εξαιρεθεί εκπαιδευτικοί πολλών σχετικών κλάδων που έχουν οργανική θέση σε σχολεία ειδικής αγωγής" - Αυτό δήλωσε ο Υφυπουργός Παιδείας Συμεών Κεδίκογλου στη Βουλή στη συζήτηση για το Πολυνομοσχέδιο

 Τελικά όντως ανέφερε ο Υφυπουργός Παιδείας στη Βουλή, κατά τη διάρκεια συζήτησης του Πολυνομοσχεδίου, πως οι εκπαιδευτικοί Τεχνολογικής Εκπαίδευσης των σχετικών κλάδων, οι οποίοι έχουν οργανική θέση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εξαιρούνται της Διαθεσιμότητας.

Παρόλα αυτά εμείς επισημαίνουμε τα εξής:
1ον) Ελπίζουμε ο κος Κεδίκογλου να μην έχει υπόψη του μόνον το non paper του Υπουργείου, στο οποίο και μόνον αναφέρεται αυτή η εξαίρεση. Για να ισχύσει η εξαίρεση χρειάζεται Τροπολογία στο Πολυνομοσχέδιο.

2ον) Αναφερόμαστε σε 21 συναδέλφους εκ των οποίων αρκετοί εμπίπτουν στις
διατάξεις εξαίρεσης από τη Διαθεσιμότητα(μεταπτυχιακά κ.λ.π). Το τεράστιο πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει για τους χιλιάδες άλλους εκπαιδευτικούς και εργαζόμενους που χάνουν τη δουλειά τους.

 3ον) Ας ελπίσουμε, αν τελεσφορήσει τελικώς η εξαίρεση της Ειδικής Αγωγής γιατί πολλά έχουμε δεί στη χώρα των άσχημων εκπλήξεων, πως ο τόσο ευαίσθητος αυτός χώρος να μην χρησιμοποιήθηκε ως "επικοινωνιακό τρυκ" επιπέδου: αφαιρούμε την τελευταία στιγμή μια ευνοϊκή ρύθμιση - προδήλως απαραίτητη - από ένα σχέδιο νόμου και την επαναφέρουμε  λίγο αργότερα μετά από πιέσεις για να φανούμε ευήκοοι ακροατές των δίκαιων αιτημάτων.
Όπως και να έχει πάντως η εμπιστοσύνη της συντριπτικής πλειοψηφίας του ελληνικού λαού στις προθέσεις και στα κίνητρα των διοικούντων έχει σοβαρότατα τρωθεί.
Δείτε το απόσπασμα της ομιλίας στη Βουλή του Υφυπουργού Παιδείας Συμεών Κεδίκογλου, αναφορικά με το επίμαχο θέμα:
"Ποια είναι τα μέτρα στήριξης που λαμβάνουμε για αυτούς τους εκπαιδευτικούς, ώστε να τεθούν περίπου δύο χιλιάδες σε διαθεσιμότητα και περίπου πεντακόσιοι από αυτούς, όπως είπαμε, να μεταταχθούν σε διοικητικές θέσεις;
Κατ’ αρχήν, έχουν εξαιρεθεί εκπαιδευτικοί πολλών σχετικών κλάδων που έχουν οργανική θέση σε σχολεία ειδικής αγωγής και άρα δεν δημιουργούνται προβλήματα στα σχολεία αυτά ειδικής αγωγής, για τα οποία έχουμε ιδιαίτερη ευαισθησία...."
 Βασίλης Βούγιας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου