Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Τ. Κουίκ: "Με άδειασε ο Καμμένος" (BINTEO)

O βουλευτής Επικράτειας των Ανεξαρτήτων Ελλήνων κ. Τέρενς Κουίκ μίλησε στην τηλεόραση του Αχελώου και τον δημοσιογράφο Μάκη Μάκκα για το επικείμενο κρίσιμο πολυνομοσχέδιο εκτιμώντας ότι παρά τον φόβο των "διαρροών" θαπεράσει από την κοινοβουλευτική πλειοψηφία αφού η δύναμη της καρέκλας θα επικρατήσει, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην σχέση του με τον κ.Καμμένο μετά και την διαφωνία τους για δηλώσεις του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του κόμματος Νότη Μαριά, αλλά και στις εξελίξεις στην ΕΡΤ.

"Μου έχει κάνει εντύπωση, ότι σε αυτό το κρίσιμο πολυνομοσχέδιο η κυβέρνηση έχει αποφασίσει να μην το φέρει σε ένα άρθρο, που λειτουργεί εκβιαστικά πάνω στο βουλευτή προκειμένου να το ψηφίσει, φέρνοντας το σε 108 άρθρα δίνοντας έτσι το δικαίωμα να το ψηφίσουν άρθρο προς άρθρο και με αυτό τον τρόπο θα γίνουν και πολλές ονομαστικές ψηφοφορίες. Παρόλα αυτά η δύναμη της
καρέκλας και η αγωνία να κρατήσουν το βουλευτιλίκι θα επικρατήσει και θα περάσει το νομοσχέδιο.

Ο ίδιος χαρακτήρισε "άδειασμα" την απόφαση του προέδρου του κόμματος να στηρίξει τις δηλώσεις του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου κ.Μαριά, υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι έκανε αυτό που έπρεπε ως πρόεδρος στηρίζοντας τον βουλευτή του: "Mε τον κ.Καμμένο έχουμε την δυνατότητα να διαφωνούμε αλλά συνθέτοντας παράλληλα και μια θέση για να προχωρήσουμε παρακάτω. 'Οταν διαφώνησα δημόσια με μια άποψη του κ.Μαριά σε σχέση με το ΣΥΡΙΖΑ, ο Πάνος Καμμένος θεώρησε σκόπιμο να καλύψει το βουλευτή του και εμένα με άδειασε, και χωρίς εγώ να φεύγω από τις θέσεις μου έληξα το θέμα. Δεν γίνεται να τροφοδοτείς συνέχεια ένα ζήτημα που έχει αρχή και τέλος. Αυτό είναι υγεία. Δεν με νοιάζει αν ασκεί δημόσια κριτική αδειάζοντας με, έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει ως πρόεδρος και εγώ ότι όφειλα από την πλευρά μου"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου