Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Οι New York Times αξιώνουν από την Κομισιόν να επιτρέψει τον “γάμο” Ολυμπιακής-Aegean

ÁÅÑÏÄÑÏÌÉÏ ÅË ÂÅÍÉÆÅËÏÓ-ÁÅÑÏÓÊÁÖÇ-ÄÉÏÑÈÙÓÇΔημοσίευμα των NY Times αναφέρει πως η 3η Σεπτεμβρίου είναι η καταληκτική ημερομηνία για την απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με την εξαγορά της Ολυμπιακής από την Aegean Airlines.
Είναι η δεύτερη φορά που οι δύο εταιρείες επιχειρούν να συγχωνευτούν. Η πρώτη, του 2011, είχε ακυρωθεί έπειτα από παρέμβαση της Κομισιόν η οποία επικαλέστηκε παραβίαση της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας.
Το αποτέλεσμα αυτής της φοράς θα είναι μια «ένδειξη του πόσο έτοιμη είναι η ευρωπαϊκή ρυθμιστική αρχή να προσαρμόσει τις πολιτικές της στη σκληρή οικονομική πραγματικότητα της λαβωμένης από
την ύφεση νότιας Ευρώπης», αναφέρουν οι NY Times.
Υπενθυμίζεται ότι το Φεβρουάριο, η Κομισιόν είχε επίσης «μπλοκάρει» την προτεινόμενη συγχώνευση των Ryanair και Aer Lingus στην Ιρλανδία, άλλη μια χώρα που επλήγη σοβαρά από την οικονομική κατάρρευση που προκάλεσε η χρηματοπιστωτική κρίση του 2008.
Η Aegean και η Olympic Air λένε πως η πρόταση συγχώνευσης είναι η μόνη τους ελπίδα για επιβίωση. Εάν η Κομισιόν δεν τους δώσει το «πράσινο φως», λένε πως δεν έχουν «plan B”, επισημαίνεται στο δημοσίευμα.
Για ορισμένους, το γεγονός ότι η Ευρώπη διανύει το πέμπτο έτος οικονομικής κρίσης, δικαιολογεί μια χαλάρωση των ρυθμίσεων της Ε.Ε. σε θέματα ανταγωνισμού που θα δώσει στις δοκιμαζόμενες ευρωπαϊκές αεροπορικές μια ευκαιρία να επιβιώσουν.
«Δεδομένης της κατάστασης της ελληνικής οικονομίας και της σημασίας του τουρισμού, ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο αεροπορικών είναι αυτή τη στιγμή κάτι σαν πολυτέλεια», αναφέρει ο John Strickland, διευθυντής της JLS Consulting στο Λονδίνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου