Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Σκοπούλη:Ποτέ δεν ήμουν ΔΗΜΑΡ... απλά ήθελα τη θέση για να εξυπηρετήσω τον άντρα μου

Στις 2:30 μ.μ. της Παρασκευής η Φωτεινή Σκοπούλη έφυγε από τη συνεδρίαση της ΔΗΜΑΡ, πήγε στο γραφείο της στο υπουργείο Υγείας και άρχισε να μαζεύει τα πράγματά της:"Τι να κάνω άλλο εδώ μέσα..." έλεγε, εμφανώς εκνευρισμένη, σύμφωνα με τον Βηματοδότη.

Όπως αναφέρει η στήλη, την ρώτησαν αν εγκαταλείπει και τη ΔΗΜΑΡ και η απάντησή της ήταν κοφτή: "Ποτέ δεν ήμουν εγώ ΔΗΜΑΡ. Δεν ήμουν οργανωμένη στη ΔΗΜΑΡ. Έχω άλλη αντίληψη, τα σχήματα τότε που υπήρχαν, δηλαδή η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, δεν με
εξέφραζαν, τη ΔΗΜΑΡ τότε τη θεωρούσα πιο κοντά μου", είπε.

"Είναι αλήθεια ότι είπατε πως 'είναι χούντα' αυτή η κυβέρνηση που έχετε και εσείς υπηρετήσει;" ρωτήθηκε. Η απάντησή της ήταν:"Δεν είπα ποτέ ότι είναι χούντα, απλώς είπα ότι έχω να αισθανθώ έτσι από την περίοδο της χούντας, και εγώ ξέρετε τη χούντα την έχω ζήσει στο πετσί μου".

Ρωτήθηκε επίσης γιατί τόσο καιρό που βρισκόταν στην κυβέρνηση δεν είχε αντιδράσει. "Eίχα αντιδράσει, προσπαθούσα όμως να είμαι στον αγώνα, τα έλεγα στην ηγεσία του υπουργείου, στον Πρωθυπουργό και στην ηγεσία της ΔΗΜΑΡ, τι άλλο να κάνω;" ανέφερε η κυρία Σκοπούλη.

Πηγή:Βηματοδότης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου