Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

"Aποκαλείς, εσύ, τον Άσσαντ δικτάτορα;"


ERDOGANXL5Μια επιστολή-καταπέλτη ενός αγανακτισμένου Τουρκοκύπριου πολίτη κατά του Τούρκου πρωθυπουργού Ρ.Τ. Ερντογάν δημοσίευσε η τουρκοκυπριακή εφημερίδα AFRIKA. Ακολουθεί το κείμενο της επιστολής που κατακεραυνώνει τον υπερφιλόδοξο ηγέτη της γείτονος και που προφανώς αντανακλά την άποψη και τα αισθήματα πολλών άλλων πολιτών για το πρόσωπό του...
Εσύ δηλώνεις πως "Η Τουρκική Δημοκρατία είναι ένα ισχυρό κράτος και εγώ είμαι ο πρωθυπουργός του"…
Και εγώ δηλώνω πως αυτά τα ξέρω και τα αποδέχομαι… Προσθέτω όμως πως αυτό δεν σου δίνει το δικαίωμα να φέρεσαι σαν δικτάτορας…
Εσύ δηλώνεις πως "αυτοί που προσβάλλουν τον πρωθυπουργό είναι άθλιοι"... Και εγώ λέω πως έχεις πολύ δίκιο να νευριάζεις…Περιμένω όμως και το τι θα δηλώσεις για αυτούς που προσβάλλουν τον ιδρυτή του κράτους στο οποίο είσαι πρωθυπουργός…
Εσύ δηλώνεις πως "έφερα την Τουρκία από το ένα σημείο, σε ένα άλλο"... Και εγώ λοιπόν λέω μπράβο, το δέχομαι αυτό…Προσθέτω όμως πως αυτό δεν σου δίνει το δικαίωμα να παίζεις με τον
τρόπο ζωής του τουρκικού λαού…
Εσύ δηλώνεις πως "κατέρριψα την στρατιωτική κηδεμονία"… Και εγώ λέω μπράβο στα χέρια σου… Προσθέτω όμως πως αυτό αναιρείται παντελώς αν εσύ στην θέση της στρατιωτικής κηδεμονίας στήσεις την δική σου δικτατορία…
Δηλώνεις πως μηδένισες τα χρέη προς το ΔΝΤ… Και εγώ λέω μπράβο σε αυτό… Προσθέτω όμως, πως τότε βγες και πες στον κόσμο σου το πώς αυξήθηκε το εξωτερικό χρέος…
Εσύ βγαίνεις και δηλώνεις πως αυτοί οι οποίοι διαμαρτύρονται στην Τουρκία είναι "κατσαπλιάδες", ενώ στην Κύπρο τους λες "ταϊσμένους"… Και εγώ δηλώνω πως είσαι δικτάτορας, και δεν προσθέτω τίποτε άλλο σε αυτό…
Εσύ βγαίνεις και λες πως "οι καλλιτέχνες με τα τουίτς που κάνουν προβοκάρουν"…Και εγώ σου λέω να πας να δεις τα γεμάτα μίσος τουίτς του δημάρχου Μελίχ Γκιοκτσέκ… Προσθέτω μάλιστα πως ούτως ή άλλως τα άτομα στον περίγυρό σου δεν έχουν την ικανότητα να στέλνουν σωστά μηνύματα…
Εσύ δηλώνεις πως "εγώ δεν αλλάζω"… Και εγώ σου λέω πως δεν βγήκε κανείς να σου πει να αλλάξεις… Αλλά σε ρωτάω όταν δηλώνεις πως δεν θα αλλάξεις εσύ, από πού βρίσκεις το δικαίωμα να ζητάς να αλλάξει η κοινωνία;
Εσύ δηλώνεις πως "ο Άσαντ είναι δικτάτορας"… Και σου λέω "μα καλά , δεν κοιτάς καθόλου στον καθρέφτη"(τουρκοκυπριακή εφημερίδα AFRIKA, μετάφραση από tourkikanea)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου