Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Δένδιας: Έχω ξεγράψει το πολιτικό μου μέλλον…

Δένδιας: Έχω ξεγράψει το πολιτικό μου μέλλον…
Έχει ξεγράψει το πολιτικό μέλλον του, δηλώνει στην εφημερίδα «Παραπολιτικά» ο Υπουργός Δημοσίας Τάξεως και Προστασίας του Πολίτη Νίκος Δένδιας.
“Θέλω να είμαι ειλικρινής. Όποιος αναλαμβάνει αυτό το υπουργείο σε μια τόσο δύσκολη συγκυρία, νομίζω ότι έχει ξεγράψει το
πολιτικό του μέλλον.[…]
“Επαναλαμβάνω ότι αυτό που προέχει δεν είναι το δικό μου μέλλον, αλλά το μέλλον της πατρίδας. Εγώ μπορώ κάλλιστα να επιστρέψω στο δικηγορικό μου γραφείο, οποιαδήποτε στιγμή”, υπογράμμισε, όλο αυτοθυσία, ο Νίκος Δένδιας, σε μία συγκινητική αποστροφή του λόγου του, που μας θύμισε, για να είμαστε ειλικρινείς, λίγο τον αξέχαστο Βύρωνα Πολύδωρα.
Φυσικά ουδεμία σύγκριση… Ο Βύρων είναι ασύγκριτος…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου