Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Τουρκία - Ξύλο σε 16χρονο μαθητή!


XYLO
Κάμερα ασφαλείας σε λύκειο στην Σμύρνη κατέγραψε τον ξυλοδαρμό 16χρονου μαθητή από δύο καθηγητές, ενώ οι γονείς του μετά από αυτό άρχισαν δικαστικό αγώνα. Λέγεται πως ο μαθητής εδάρη από τους καθηγητές διότι θέλησε να αγοράσει νερό ανάμεσα από τα κάγκελα της αυλής από πλανόδιο πωλητή, επειδή η καντίνα ήταν μακριά. Ο μαθητής που μετά από το περιστατικό μεταφέρθηκε από τους γονείς του σπίτι, ενώ έβγαλαν και την σχετική ιατρική βεβαίωση χτυπημάτων, δήλωσε :

"Την ώρα που ανάμεσα στα κάγκελα θέλησα να αγοράσω νερό από πλανόδιο πωλητή, εις εκ των καθηγητών μου μίλησε βρίζοντας με. ¨Όταν του είπα «δάσκαλε γιατί μου μιλάτε έτσι, αυτός μου είπε «Εσένα θα ρωτήσω;» και άρχισε να με χτυπάει στα πόδια με το ξύλο που κρατούσε. ¨Όταν εγώ του είπα «μη βαράς», αυτός με βρισιές και προσβολές με χτύπησε αυτή τη φορά στο κεφάλι. Όταν κράτησα το ξύλο μου έριξε κεφαλιά που μου ήρθε στο αυτί. Εγώ ούτε του είπα άσχημη κουβέντα, ούτε επιχείρησα να τον χτυπήσω. Την ώρα που προσπαθούσε να με χτυπήσει, επιχειρούσα να κρατήσω τα χέρια του. Τότε ήρθε ένας άλλος καθηγητής. Και αυτός μου έριξε μπουνιά και άρχισε να με βρίζει". (tourkikanea)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου